Gå til innhold

hun er 19 år og han er 51 år og de flørter mye


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nå lest gjennom alle innleggene her, og ser at de fleste jenter /damer blir veldig opprørte over dette, mens menn er mer aksepterende. Jeg mener at dette er en sak mellom disse to. Kanskje vil ikke foreldrene til jenta bli så happy, men mest sannsynlig blir dette et forbigående eventyr. La nå disse to leve ut forelskelsen sin. Etter en stund finner de nok ut at de ikke har så mye til felles likevel. Hun vil kjede seg sammen med hans venner og han vil ikke trives med hennes venneflokk.  I begynnelsen synes de kanskje det er spennende å være bare de to,som man ofte gjør i starten på et forhold, men etter hvert vil de vel involvere vennene sine. Og da tror jeg det blir vanskelig for dem. 

Men la dem finne ut dette selv. Hun er pr definisjon voksen, og bestemmer selv hvem hun skal være sammen med. Og onkelen gjør ingenting ulovlig.  Og dere, det finnes flotte menn over 50! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.2.2016 at 14.11, 2Bhonest skrev:

De flørter! jizezz...
Jeg flørter med ei som er nesten 60 år eldre enn meg, men det er flørt og ikke kurtise...

Det var jo hyggelig. Men venninnen og onkelen ønsker jo å ha sex med hverandre. Bare at TS vet det er ekkelt. De burde vel egentlig holdt denne lille affæren for seg selv. Så lenge andre hadde sluppet å se og høre om det hadde det egentlig vært greit.

Anonymkode: 2222e...552

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke inntreffer noe ulovlig så er det lovlig. Når det er lovlig så har ingen andre noe med å legge seg opp i de valg voksne mennesker foretar seg. Onkelen knuller en ung og deilig fitte.  Din venninne får gleden av å bli tatt av en erfaren mann. Like it or not. Det er deres valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...