Gå til innhold

.


Kristiansand123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har heller ikke gjort noe spesielt sammen idag :) samboeren min dro hjem  til sine foreldre og spiste middag, og jeg dro hjem til mine. Nå sitter jeg her mens han spiller :) men, for oss er det egentlig bare en helt vanlig dag, så jeg har ikke forventet at vi skulle gjøre noe annet enn det vanlige. 

Anonymkode: e44c0...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så oppgitt over alle kvinnene som er sååå skuffet fordi mannen ikke har vartet opp med hjertesjokolade og blomster. Gjør noe selv da for pokker, hvis valentines er så viktig for deg!! 

Anonymkode: 59a08...d2e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.2.2016 at 11.01, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så oppgitt over alle kvinnene som er sååå skuffet fordi mannen ikke har vartet opp med hjertesjokolade og blomster. Gjør noe selv da for pokker, hvis valentines er så viktig for deg!! 

Anonymkode: 59a08...d2e

.

Endret av Kristiansand123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Jeg liker å føle meg som en prinsesse..:roll:

Tviler ikke, typiske kvinne med andre ord. Så lenge du ikke har gjort noe for at dagen hans skal være spesiell så har du ingenting å klage på.

Anonymkode: 4ae03...c7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.2.2016 at 10.54, Mortem skrev:

Hva har du gjort da, ts? For å gjøre dagen romantisk.

.

Endret av Kristiansand123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tviler ikke, typiske kvinne med andre ord. Så lenge du ikke har gjort noe for at dagen hans skal være spesiell så har du ingenting å klage på.

Anonymkode: 4ae03...c7e

HØY! det har jeg ikke sagt. høhøh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Hm, kanskje ett søtt kort, og/eller noen blomster, Middag ute eller bare en drink? Sitte å flørte litt med bordet.
Stearinlys og MYE kyssing!:yvonne:
Avslutt med sex. Mensen eller ikke! :opplyser::fnise:

Jeg prøver igjen..hva har DU gjort idag for å gjøre det litt romantisk for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Hm, kanskje ett søtt kort, og/eller noen blomster, Middag ute eller bare en drink? Sitte å flørte litt med bordet.
Stearinlys og MYE kyssing!:yvonne:
Avslutt med sex. Mensen eller ikke! :opplyser::fnise:

Her lister du bare opp egne ønsker, ikke hva du har gjort for at han skal føle seg spesiell i dag.

Anonymkode: 4ae03...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Hm, kanskje ett søtt kort, og/eller noen blomster, Middag ute eller bare en drink? Sitte å flørte litt med bordet.
Stearinlys og MYE kyssing!:yvonne:
Avslutt med sex. Mensen eller ikke! :opplyser::fnise:

Hvorfor har du ikke gjort noen av disse tingene da? Det er da ikke bare hans ansvar at det blir en romantisk kveld. Dere er jo sammen om det, og det er begge som skal gjøre dagen romantisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.2.2016 at 11.08, Mortem skrev:

Jeg prøver igjen..hva har DU gjort idag for å gjøre det litt romantisk for dere?

.
  

Endret av Kristiansand123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ohdeergod skrev:

Hvorfor har du ikke gjort noen av disse tingene da? Det er da ikke bare hans ansvar at det blir en romantisk kveld. Dere er jo sammen om det, og det er begge som skal gjøre dagen romantisk.

Vi skulle jo alt det, men ble avlyst, da en kompis av han satt her så lenge og han syns at det var så kaldt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skriver at han snakker somalisk. Kanskje han ikke kjenner til hva dagen har blitt i Norge de senere år? 

Og hva har du gjort av romantiske ting for ham i dag? (Siden du tydeligvis er litt opptatt av denne dagen) 

Anonymkode: eb382...359

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Søtt innlegg.
Facebook skal du ikke tro så veldig mye på: Ingen vil skrive om hvor forferdelig de har det. Dette sier seg selv.
Jeg gjør ingenting spesielt idag da jeg er singel. Har tenkt å få med meg filmen Cliffhanger på Zebra kl 21. Vet ikke helt hva greia er, men det er noe med snøfilmer, og krype under pleddet med en god kopp varm kakao, og bare kose meg. Kanskje du skulle gjøre det samme. Og la kjæresten bare holde på med sitt. Og heller vise hverandre hvor mye dere betyr for hverandre uten at utenforstående skal avgjøre når.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt et fint smykke til min kjære, men fikk selvsagt ikke noe tilbake. glemte det igjen  som vanlig. enda jeg minste han på det for ti dager siden . I fjor gav jeg han en gave og fikk nada igjen da og!

Anonymkode: 39cdb...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.2.2016 at 11.20, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Kristiansand123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...