Gå til innhold

Er denne kjolen vakker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke brudekjole i mine øyne.. Ligna mer på en hvit, tettsittende, pen sommerkjole.

Anonymkode: 5b607...6b8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var veldig fin. Skiller seg ut blant alle kjedelige stroppeløse prinsessekjolene. Ryggen gjør ikke noe siden den ikke har utringning foran.

Anonymkode: 13a08...903

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den var utrolig fin, litt mer elegant enn hva de fleste brudekjoler er. Men, man må ha en stram kropp for å kunne bære den da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig for den som har kropp til å bære den. Den er nok ikke like pen i størrelse 48.

Anonymkode: 5f4c6...7f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin men som noen andre skrev her så assosierer jeg den ikke så mye med en brudekjole.  Jeg tenkte også at jepp man bør ha en slående flott kropp for å bære en slik kjole riktig.  Men det har du jo kanskje for alt det vi vet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den var kjedelig til å være en brudekjole, og ryggen var ikke fin i det hele tatt. Foretrekker disse vanlige stroppløse prinsessekjolene over dette her. Smak og behag.

Anonymkode: 1f5f8...670

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Syns den var nydelig. Men er nok ikke alle som kunne brukt en slik kjole. Passer nok best kvinner med en typisk modell-kropp.

Jeg syns det er herlig å se andre typer kjoler på norske bruder. Skikkelig lei de stroppløse prinsessekjolene jeg ser hvert bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...