Gå til innhold

Farge bleket hår med Loreal 10.21


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå bleket håret mitt tre ganger, med loreal og depend hjemmefarging. håret mitt er litt slitt men ikke veldig skadet. problemet er at håret mitt er ikke så lyst/ kaldt som jeg vil ha det. det er platina i røttene og litt gult/ lyseorange i lengdene. jeg vil ha sølvhår og bygge litt ombreaktig når jeg får ettervekst. burde jeg farge håret med Loreal pearl blonde 10.21? eller burde jeg bleke det på nytt først. jeg vil bare jevne ut fargen og at den bli kald istedet for gulaktig.

Anonymkode: b42a2...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor driver du med hjemmebleking? Dummeste som fins! Gå til frisør!

Anonymkode: c41aa...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Er det veldig blondt? Isåfall kan du bruke en toner uten blekemiddel i, slik at det ikke sliter like mye på håret. HER er en du kan lese om. Kan kjøpes på ebay fra england for en billig penge. Vurderer den selv, begynner å få litt bronsetoner i det blonde partiet av håret mitt. Skal du gjøre det helt sølv er det nok best å ta det hos en frisør. Bleking av hår har en tendens til å bli litt ujevnt om det er forskjellige farger i håret. Men du kommer langt med lillashampo om du vil gjøre det kaldere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, BabyBlue skrev:

Er det veldig blondt? Isåfall kan du bruke en toner uten blekemiddel i, slik at det ikke sliter like mye på håret. HER er en du kan lese om. Kan kjøpes på ebay fra england for en billig penge. Vurderer den selv, begynner å få litt bronsetoner i det blonde partiet av håret mitt. Skal du gjøre det helt sølv er det nok best å ta det hos en frisør. Bleking av hår har en tendens til å bli litt ujevnt om det er forskjellige farger i håret. Men du kommer langt med lillashampo om du vil gjøre det kaldere :)

Nå er håret ferdig farget. Det virka ikke som at fargen satte seg så godt i håret, ser bare at den er pittelitt kaldere.. Tusen takk for rådet :) Jeg tipper jeg må bleke det igjen om noen uker for å få ønsket resultat. men kan hende det beste er å dra til frisøren uansett ja.. trodde jeg kunne klare det selv jeg:fnise:. er naturlig gyllenblond, men har farget det brunt med glansvask de siste åra, så farget sitter nok ekstra godt...

Anonymkode: b42a2...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å dra til frisøren. Men jeg har slitt litt med samme som deg. Tok sitronsaft i det som var gult og oransje, satt i sola og vasket gjennom det med blåshampo, og kuret det med lillakur fra cutrin..  Du kan også blande sitronsaften med vanlig kur og balsam og ha i håret. Og etterpå bruk lillakur osv. Men det skal funke å få hjelp hos frisøren. Kanskje du må ta avfarging på lengdene og deretter en lysfarge med kalde pigmenter /lilla.  Jeg gjør litt av alt 👌

Anonymkode: a6226...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...