Gå til innhold

Dreit meg ut :( mest lyst å forsvinne i et hull


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror en fyr jeg har hatt litt sex med på mitt initiativ prøver å "fade" meg ut.. Han tør vel ikke si rett ut at han ikke vil mer. Problemet er at når jeg drikker blir jeg veldig optimistisk og tror at alle mennesker er ærlige slik at han hadde sagt det rett ut om han ikke ville mer.

Forrige helg spurte jeg om han ville, da sa han først at han ikke kunne, men så kunne han plutselig alikevel, men da hadde jeg sovna, så jeg svarte aldri på det.

Så denne helgen spurte jeg igjen :rodme: og han svarte aldri.. Han så ikke mld før i formiddag,men..Nå er jeg så flau at jeg bare vil hoppe ned i et hull og aldri komme opp igjen:( han må jo tro jeg er helt tilbakestående:( er så flau at jeg nesten griner.:(

Hva hadde dere menn her inne tenkt?:/ burde jeg flytte til en annen by eller er det ikke så farlig?

Anonymkode: 0ef26...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så farlig! Du overtenker. Har du litt fyllenerver kanskje? Det blir bedre i morgen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mann så jeg kan ikke svare på vegne av menn, men jeg tror ikke det er så farlig.

Fra hvordan jeg tolker det så har dere et form for vennskap der dere har sex av og til, og tror ikke det gjør noe om man ikke svarer på en melding, sovner av osv. Nå vet jeg ikke spesifikt hva du har skrevet eller sagt, men tror ikke det er verdens undergang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du har spurt han om han vil som han ikke svarer på? Ha sex?

Om det er sex du snakker om så er jo dette bare en bagatell, snakk om å krisemaksimere! 

Han ville ikke, så ville han men du sov.... sånn som skjer, hva så?

Du ville, han så ikke meldingen før dagen etter...  Jaja, du får ringe neste gang du vil ha raskt svar/ligg. 

Dette er virkelig ikke noe å ta sånn på vei for. La være å ta kontakt med ham da, så får du vente til han kontakter deg istedet om du er interessert i den type forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, palamina skrev:

Mulig jeg også er treig, men jeg skjønner ikke hva du er flau over?

At han ikke svarte. Og først var avvisende forrige gang,før han ombestemte seg. Kanskje jeg overtenker, men innbiller meg at han helst vil jeg skal slutte å kontakte han? Vi er ikke venner, har bare hatt sex med jevne mellomrom..

Anonymkode: 0ef26...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare slett nummeret.

Anonymkode: b562f...576

Jeg har en tendens til å ikke lagre tlfnumre så dermed ender det opp med at jeg ubevisst lærer alle utenatt fordi jeg ser de i innboksen hele tiden :P 

Anonymkode: 0ef26...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At han ikke svarte. Og først var avvisende forrige gang,før han ombestemte seg. Kanskje jeg overtenker, men innbiller meg at han helst vil jeg skal slutte å kontakte han? Vi er ikke venner, har bare hatt sex med jevne mellomrom..

Anonymkode: 0ef26...566

Først var han edru, og dermed avvisende. Så fant han seg ikke noe på fylla, og tok dermed kontakt med deg. Men siden dette var midt på natten så sov du.

Altså, dere puler på fylla, er ikke venner eller har kontakt utenom når en av dere er kåt? 

Slapp av, han er sikkert med en annen etter byturen i går og svarer deg når han er alene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Først var han edru, og dermed avvisende. Så fant han seg ikke noe på fylla, og tok dermed kontakt med deg. Men siden dette var midt på natten så sov du.

Altså, dere puler på fylla, er ikke venner eller har kontakt utenom når en av dere er kåt? 

Slapp av, han er sikkert med en annen etter byturen i går og svarer deg når han er alene.

Men hvis han ikke svarer ila dagen/kvelden så skal jeg anta at jeg er erstattet med noe bedre? 

Anonymkode: 0ef26...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er null stress TS. Du er bare angrepet av fyllenerver :P Helt normalt! Du vil se annerledes på det i morgen. Du har IKKE driti deg ut, men for din egen del bør du bare droppe denne mannen. Han er tydeligvis ikke så gira på dette som deg dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis han ikke svarer ila dagen/kvelden så skal jeg anta at jeg er erstattet med noe bedre? 

Anonymkode: 0ef26...566

Hvis det kun er du som tar kontakt, og attpåtil kun for sex, er nok hans interesse ganske lav.

Blokker ham fra sosialt media og få en venninne til å hjelpe deg å unngå å kontakte ham når du er ute. Evt. ikke drikk for mye.

Anonymkode: b562f...576

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. februar 2016 at 15.08, AnonymBruker skrev:

Jeg har en tendens til å ikke lagre tlfnumre så dermed ender det opp med at jeg ubevisst lærer alle utenatt fordi jeg ser de i innboksen hele tiden :P 

Anonymkode: 0ef26...566

Haha, er du meg eller?

Jeg er akkurat likens, jeg har en fyr jeg har en crush på som absolutt ikke er intr i meg, men svarer bare for å være høflig, men i fylla tror jeg at han eeeegentlig er interessert. "Han hadde jo ikke svart om ikke" 😂

Det er nesten hver gang at jeg ender opp med å sende han en melding, jeg har ikke lagra nr men jeg søker det opp på 1882. Helt sykt :P Får aldri svar heller 😂

Anonymkode: a4d28...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Haha, er du meg eller?

Jeg er akkurat likens, jeg har en fyr jeg har en crush på som absolutt ikke er intr i meg, men svarer bare for å være høflig, men i fylla tror jeg at han eeeegentlig er interessert. "Han hadde jo ikke svart om ikke" 😂

Det er nesten hver gang at jeg ender opp med å sende han en melding, jeg har ikke lagra nr men jeg søker det opp på 1882. Helt sykt :P Får aldri svar heller 😂

Anonymkode: a4d28...d59

Altså i fylla får jeg aldri svar, men når vi er edru snapper vi litt av og til :)

Anonymkode: a4d28...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Franke Ann skrev:

Jeg har hørt at Horten er et fint sted å bo. Kanskje du kan flytte dit?

Føler du deg bedre nå? Så fint :) 

Anonymkode: 0ef26...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Franke Ann
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg bedre nå? Så fint :) 

Anonymkode: 0ef26...566

Hun spør jo om hun skal flytte noe sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sendte en melding som han ikke svarte på før neste dag, og nå er du dødsflau på grunn av det?

Herregud så glad jeg er for at jeg ikke er jente. Det dere sliter med oppe i hodene deres må være grusomt.

Anonymkode: 33d6c...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sendte en melding som han ikke svarte på før neste dag, og nå er du dødsflau på grunn av det?

Herregud så glad jeg er for at jeg ikke er jente. Det dere sliter med oppe i hodene deres må være grusomt.

Anonymkode: 33d6c...b57

Jente 23 her, enig i at dette ikke er ille. 

Jeg skrev en gang "Ha et fint liv, håper du vil trives her i denne byen. Var fint å kjenne deg" blabla til en som egentlig var på vei til meg etter fylla men aldri kom, da han ikke tok tlf sendte jeg en sånn melding. DET er fyllenerver dagen derpå det! Kom noen tårer og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sendte en melding som han ikke svarte på før neste dag, og nå er du dødsflau på grunn av det?

Herregud så glad jeg er for at jeg ikke er jente. Det dere sliter med oppe i hodene deres må være grusomt.

Anonymkode: 33d6c...b57

Nei, han svarte ikke dagen etter.. Han så meldingen da, men svarte aldri. 

Anonymkode: 0ef26...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...