Gå til innhold

Hvor mye max betaler du for å dra i utenlandsbryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er invitert i bryllup i utlandet til høsten. Det er i Europa. Plassen ligger ikke særlig sentralt, så det er ofte dyrere å fly dertil siden man ikke har tilgang på de største flyplassene (som ofte er billigst å fly til). Skal bo der to netter. Slik det ser ut nå kommer pris for meg, 1 person, å bli 5000kr. Jeg er student. Ville du brukt så mye? Hva ville du brukt maks? 

Anonymkode: 03985...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri! Jeg hadde ikke dratt hvis det hadde kostet meg mer enn bryllup i Norge.

Anonymkode: 32926...777

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000-1500 dersom det er venner, 4-5000 om det er familie. 

Anonymkode: 22fe6...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kommer an på om dette er istedenfor gave, det burde det jo absolutt det burde være når det er så dyrt, og hvor nær personen er er selvsagt en stor faktor og, venner kan absolutt være mye mer nære enn fjerne slektninger.

Anonymkode: 15f5f...c92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på. Er det en plass jeg har lyst til å dra og som jeg kanskje kan kombinere med en ukes ferie? Er det gode venner/familie? Har jeg økonomien? I ditt tilfelle hadde jeg neppe dratt TS. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvem sitt bryllup, og hvor. Hadde lett betalt hva enn det hadde kostet om det hadde vært nærmeste familie eller svært gode venner. Fjernere enn det, så tror jeg at jeg ville satt grensen til 2000-3000, med mindre stedet i seg selv hadde vært veldig interessant og jeg kunne blitt der litt lenger. 

Anonymkode: 98a29...c0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvem som gifter seg, hvor det er etc. Skal i bryllup i København, og kombinerer med ferie i forkant. 

Anonymkode: 015de...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider