Gå til innhold

Valentinsdagen - hva gir dere, hva får dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er like romantisk som lengden på pikken sin, så her blir det nok ingenting...

Anonymkode: d6c66...eb1

Hahahahhahahahahaha!! Fy faen, det er det beste jeg har lest på lenge! :skratte::skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde god ordentlig hjemmelaget middag med dessert etterpå, og tok ham med på skitur. Fikk ingenting tilbake, med unntak av dårlig stemning under middagen (og forøvrig resten av dagen) fordi jeg spurte ham om han kunne legge fra seg telefonen når vi satt med middagsbordet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min hadde ordnet en kurv med mitt favorittgodteri med en bamse som holdt et hjerte, en nøkkelring som det stod at han elsker meg på, massasjeolje og et kuponghefte på litt forskjellig både erotisk og romantisk. I tillegg fikk jeg en nyyyyydelig orkide som jeg selv har "siklet" på siden sist vi var hos Plantasjen.

Selv hadde jeg fikset en håndduk og fått trykket på et dikt vi skrev sammen helt i starten av forholdet, en bamse som hadde en tskjorte med bilde av meg og han på ( bildet var det første vi har tatt sammen) og hjertesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Ullvotten skrev:

Lagde god ordentlig hjemmelaget middag med dessert etterpå, og tok ham med på skitur. Fikk ingenting tilbake, med unntak av dårlig stemning under middagen (og forøvrig resten av dagen) fordi jeg spurte ham om han kunne legge fra seg telefonen når vi satt med middagsbordet.

 

Glad jeg er singel når jeg leser dette og noen andre svar her...

Anonymkode: 0432d...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifjor prøvde han å lage is men jeg spydde opp alt siden jeg var gravid. Så spiste vi taco :) 

I år gjorde vi ingenting utenom å spise is. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk: kort, blomster, sjokolade og han spanderte middag ute
Ga: kort, en film han har ønsket seg en stund, en artig bok om kjærlighet, mini-kaktuser han kan pynte med (han elsker kaktuser)

Jeg har egentlig aldri brydd meg noe spesielt om Valentines, men faller visst nå for enhver anledning til å feire hverandre/gi små gaver. Kapitalisten vinner igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

Vi bestemte oss for å droppe gaver i år og heller spandere på oss en lang tur og gode boller og kakao på ei hytte:-) Men neste år blir det kanskje en liten ting og noe sjokolade:-) Viktig med slike merkedager for kjærligheten synes jeg. Koselig rett og slett.

Med hilsen fra

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi "ga" hverandre en kveld der vi spiste ute, det skjer sjeldent siden vi er studenter. Planlagt sted sammen og betaler for oss :) gaver er avklart på forhånd at ingen av oss trenger. Resten av dagen var ikke preget av datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke noe materielt av mannen min på Valentinsdagen i det hele tatt... men, vi tilbragte dagen på adopsjonsforberedende kurs, noe jeg har ønsket meg lenge men mannen min i utgangspunktet var skeptisk til.

Større kjærlighetserklæring tror jeg aldri jeg har fått! :hjerter_rundt: Og nå er han like gira som meg!

Anonymkode: 6c35d...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga en sportsbil og fikk en eksklusiv diamantring og en birkin-veske. 

Anonymkode: 04d14...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, February 14, 2016 at 11.58, AnonymBruker skrev:

Har gitt en blowjob, fikk litt fingring og et knull tilbake.

Og nå er det ut på ski i det fine været!

Anonymkode: 142b1...8cb

Du verden så fantasifullt. NOT 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk frokost på sengen og koselig kort, han fikk vin og sjokolade. Vi var på middag og kino, og så hadde vi masse sex :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...