Gå til innhold

Turn off med lite erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste at folk ikke ville ha sex med noen som ikke har noe særlig erfaring. Jeg er 26 og hadde sex en gang når jeg var 18. Jeg er ikke typen til ¨å dra ut på byen og få meg et ligg. Jeg har aldri vært forelsket og derfor har jeg aldri kommer i den situasjonen hvor jeg har villet ha sex med noen. Jeg er ikke aseksuell, jeg vil ha sex, men jeg møtte aldri den rette personen. 

Er jeg nå for gammel til at det er greit at jeg ikke har erfaring? Jeg ser ikke på meg selv som en taper eller noe, men jeg lurer på om folk rett og slett ikke ville hatt sex med meg fordi jeg ikke har hatt sex med mange andre. 

Anonymkode: 2675d...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke turn off så sant du ikke utstråler usikkerhet og dårlig selvtillit over det. 

Du trenger jo ikke fortelle en ny partner når du sist hadde sex eller med hvor mange? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg har vært deg. 27 år gammel hadde jeg hatt to ONS i mitt liv, that's it. Ikke var det noe bra heller, og jeg trodde jeg kanskje ikke likte sex. Til slutt møtte jeg en fyr, og jeg utsatte og utsatte å ha sex med han, jeg var altfor nervøs. 

Til slutt var jeg så tent og klar at det bare skjedde. Nevnte på forhånd at jeg var nervøs, men sa ingenting om hvor uerfaren jeg var. Han merket ingenting såvidt jeg vet, og det ble faktisk veldig bra allerede første gangen. I ettertid nevnte jeg hvor lite erfaring jeg hadde, og han sa at det heller var noe å være stolt over, at man er selektiv og ikke gjør det kun fordi man føler man må ha sex. Så ikke føl noe skam over det! Når du treffer en fyr du liker så går det faktisk litt av seg selv.

Anonymkode: e323d...961

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er yngre enn meg og hadde svært lite erfaring da jeg møtte ham. Det var ingen turnoff for min del da det betydde at han kunne læres opp. Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye over manglende erfaring, TS. Så lenge du er komfortabel med deg selv og jeg sier som Petra75 så lenge du ikke lar deg trykkes ned selvtillitsmessig over manglende erfaring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, det er fint å lese at andre har hatt lignende erfaringer. :)

Anonymkode: 2675d...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste at folk ikke ville ha sex med noen som ikke har noe særlig erfaring. Jeg er 26 og hadde sex en gang når jeg var 18. Jeg er ikke typen til ¨å dra ut på byen og få meg et ligg. Jeg har aldri vært forelsket og derfor har jeg aldri kommer i den situasjonen hvor jeg har villet ha sex med noen. Jeg er ikke aseksuell, jeg vil ha sex, men jeg møtte aldri den rette personen. 

Er jeg nå for gammel til at det er greit at jeg ikke har erfaring? Jeg ser ikke på meg selv som en taper eller noe, men jeg lurer på om folk rett og slett ikke ville hatt sex med meg fordi jeg ikke har hatt sex med mange andre. 

Anonymkode: 2675d...1c0

Det er helt feil. 

Folk vil ha sex med folk. 

Det har ikke noe å si om du ikke har hatt sex eller ikke. Du har vel hatt sex med deg selv ? Da kjenner du deg selv en del, vet hva du liker og ikke liker, du har kanskje også fantasier om sex osv ? Egentlig har du ganske mye seksuell erfaring. 

For meg høres du ut som en flott kvinne. Det er ingen grunn til at en partner ikke ville ha sex med deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Coolaid skrev:

Det er helt feil. 

Folk vil ha sex med folk. 

Det har ikke noe å si om du ikke har hatt sex eller ikke. Du har vel hatt sex med deg selv ? Da kjenner du deg selv en del, vet hva du liker og ikke liker, du har kanskje også fantasier om sex osv ? Egentlig har du ganske mye seksuell erfaring. 

For meg høres du ut som en flott kvinne. Det er ingen grunn til at en partner ikke ville ha sex med deg. :) 

Joda har en del sex med meg selv. :)

Anonymkode: 2675d...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda har en del sex med meg selv. :)

Anonymkode: 2675d...1c0

Så da har du egentlig massevis av erfaring om hva du liker og tenner på. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Coolaid skrev:

Så da har du egentlig massevis av erfaring om hva du liker og tenner på. :) 

Ja, dette er kjempeviktig og et godt poeng! Jeg er hun som skrev litt over at jeg i en alder av 27 bare hadde hatt sex to ganger. Men jeg har hatt masse sex med meg selv, og vet akkurat hvilke knapper jeg skal trykke på. Kom 3 ganger første gangen med ny fyr, fordi jeg turte å gi han instruksjoner. Så TS, ikke vær redd for at du ikke har erfaring! :)

Anonymkode: e323d...961

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av den beste sexen jeg har hatt har vært med uerfarne, det er mer ømt og forsiktig. Men syntes det var veldig skummelt da jeg selv var uerfaren. Men synes forsåvidt fortsatt at det er litt skummelt første gang med en ny person.

Anonymkode: 45adb...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...