Gå til innhold

Noen som har erfaring med Bryllupsdesigneren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Bare lurer på om noen her inne har erfaring med Maren som driver Bryllupsdesigneren. Vi så på websiden hennes, og ettersom hun hadde noen av de fineste norske designene vi fant, valgte vi å gå for henne. 

Vi tok kontakt, fikk tilsendt prisliste, og arbeidet ble raskt igangsatt, men...  For det første feilstavet hun både navn og dato selv om dette var sendt på e-post. For det andre, svarte hun krasst da jeg påpekte (hun skrev til meg for tredje gang Kristin, navnet mitt er Katarina) at navnet mitt ikke skrives sånn. 

For det tredje opplyste hun ikke om at faktura måtte betales umiddelbart (jeg antok at forfall var det som gjaldt), men neida, hun sendte ikke til trykk før faktura ble betalt, og det fikk vi vite 10 dager senere (dette hastet, noe hun visste). Når fakturaen var betalt, svarte hun ikke på hvorvidt invitasjonene var sendt til trykk.

Fakturaen vi fikk var 400 kr mer enn avtalt pris, og hun hadde inkludert trykk, som avtalt. Likevel fikk vi egen faktura fra trykkeriet. Heldigvis var jeg årvaken, og nektet å betale fakturaen fra trykkeriet siden vi allerede hadde betalt for trykk. Enda større skuffelse var det når vi hadde oppfattet at papirkvaliteten var bedre enn det vi fikk tilsendt.

Vi bestilte save the date, og trenger nå invitasjoner. Vil nødig bruke henne igjen, men finnes det andre? Og er det bare vi som har vært uheldige?

 

Hilsen Katarina

Anonymkode: 34d98...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei! 

Jeg vil ikke anbefale henne. 

Jeg har gitt opp å få lagt inn endringer på websiden hun har laget for bryllupet vårt. Har måttet ordne en egen side selv slik at gjestene kan få oppdatert informasjon. Poenget ble borte der. Har prøvd å nå henne flere ganger, sendt purre eposter osv. 

Det startet bra da vi avtalte design på invitasjoene,  men da vi hadde avtalt dato for å få invitasjonene tilsendt ovskred hunder med nesten 1 mnd. Vi hadde selvfølgelig betalt på forhånd og fikk da en uggen følelse. jeg forsøkte å kontakte henne på mail, telefon, facebook (følte meg skikkelig stalkete).  enormt vanskelig å komme i kontakt med, enormt vanskelig å få svar fra henne.

Invitasjonene kom etterhvert skal sies, men riktig og oppdatert info på bryllupssiden vår er bare å glemme i alle fall.

vi fikk også egen faktura fra trykkeriet. Dette hadde vi ikke blitt informert om først.

Endret av gullfisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei!

Vil absoultt ikke anbefale Maren (bryllupsdesigneren). Vi brukte henne for å lage save the dates og bryllupsinvitasjoner. For det første brukte hun 2 uker mellom hver e-post, utkastene vi fikk var fullt i skrivefeil, både feil dato og feil navn. Da vi kontaktet henne for å få rettet det opp tok det 2 uker før hun svarte. Vi fikk også beskjed om at skrivefeil iog feil navn ikke hadde stor betydning for selve designet. Til slutt ble vi så lei av å vente, begynte prosessen i begynnelsen av august, i slutten av september hadde vi fortsatt ikke fått svar eller nye utkast. Valgte da å avslutte samarbeidet, fikk selvfølgelig svar med en eneste gang, samt en faktura på 3000 kr for designet hun hadde jobbet med så langt. Forferdelig å samarbeide med og bryr seg lite om kundene sine. Tror det er flere som har hatt dårlig erfaring med henne mtp at hun har byttet navn. Kan anbefale Kortshop på det sterkeste!

 

Lykke til med bryllupsplanlegging :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte bryllupsdesigneren. Er heller ikke særlig fornøyd. Hadde ikke brukt henne igjen. Vi tenkte i utgangspunktetbat vi ville bruke henne til takkekort også, men det dropper vi. 

Anonymkode: 556af...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...