Gå til innhold

Gir cyklokapron sterkere mens-smerter??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter med sterke mens-smerter og kraftige blødninger når jeg har mensen. Så ille at jeg nesten ikke klarer å fungere de to-tre første dagene av menstrasjonen. Fikk cyklokapron av gynekologen for å redusere på blødningene. Fikk mensen igår og startet på de tablettene idag. Men jeg har ALDRI hatt så ekstremt vondt som idag - nesten som fødesmerter!!!!!!!!!! Ligger bare i fosterstilling og er helt utslitt av smerter. Tatt alt jeg kan ta av smertestillende uten effekt. Normalt tar naproxen det verste av smertene, men ingen effekt i dag. Har helt intenst vondt..!!

Kan det være den blødningdhemmende tabletten som gjør at smertene blir enda verre?? (Jada, skal spørre legen, men nå er det helg, og tenkte å høre her i tilfelle noen har tatt disse tbl selv mot kraftig blødning..)

Anonymkode: 687a7...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke verre menssmerter av cyklapron, men jeg får en oppblåst følelse i magen som gir smerter. Omtrent som luftsmerter. Dette igjen presser ned på eggstokker o.l., og jeg kan kjenne trykksmerte mot nedre del av magen om jeg feks. sitter. 

Anonymkode: 0af5d...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ha endometriose? Da får du smerter som blir verre for hver mens...om den ikke blir behandlet. 

Anonymkode: 87375...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ha endometriose? Da får du smerter som blir verre for hver mens...om den ikke blir behandlet. 

Anonymkode: 87375...d84

Var hos gynekolog for 4 uker siden - burde ikke hun sett det??

Anonymkode: 687a7...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...