Gå til innhold

spise hva man vil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jaa jeg trener sånn 3 ganger i uken, da trener jeg ofte 1 time og noen ganger litt over 1 time, men kan man spise hva man vil da? eller hvordan funker dette?

Anonymkode: 34a15...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest førstedamen

Jeg har luksusforbrenning så jeg kan spise hva jeg vil uten å trene og enda ikke gå opp et gram! (jeg er rett og slett magisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er normalvektig, og ikke går opp eller ned i vekt, så spis til du blir mett som vanlig.

Anonymkode: c2329...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, førstedamen skrev:

Jeg har luksusforbrenning så jeg kan spise hva jeg vil uten å trene og enda ikke gå opp et gram! (jeg er rett og slett magisk)

Dere som hevder dette, tror dere spiser mye men egentlig normalt... (ja, hørt den mange ganger før) 

 

TS: du må finne ut hvor mange kalorier du trenger, og spise ca. på det antallet for å holde vekta.

3 timer trening i uka er ikke så mye. Det gjør at du kan spise en kebabtallerken ekstra i tillegg til det du ellers inntar ved å holde stabil vekt. Men jeg vil ikke anbefale deg å spise så ofte kebab pga. fettet.

Anonymkode: 4c737...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Hva og hvor lenge og intensiteten du trener avgjør hvor mange kalorier du forbrenner. 

F.eks: Veier du 60 kg så brenner du ca 60 kcal per km om du jogger. Klarer du å jogge 10 km på 1 time så har du brent ca 600 kcal. Om målet er å holde vekten stabil så kan du spise inn de 600 kaloriene oppå det du vanligvis spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du er normalvektig, og ikke går opp eller ned i vekt, så spis til du blir mett som vanlig.

Anonymkode: c2329...39a

Pleier ikke å veie meg haha liker det ikke :D

Anonymkode: 34a15...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pringle skrev:

Hva vil du spise da? Og hva er ditt mål?

Pleier å spise relativ normal mat, i tillegg prøver jeg å spise masse frukt og grønt istedenfor masse godteri, men til tider kan jeg spise masse godis på en dag, men når jeg tenker på hvordan og hva jeg spiste før uten at jeg trente slik som jeg gjør nå var jeg normalvektig så jeg tror jeg har en ganske god forbrenning sånn tilvanlig uten trening. Genene mine er gode når det kommer til kropp, men prøver også trene for å holde kroppen stram. Har et litt forvridd kroppsbilde enda etter en periode jeg hadde en slags type anoreksi som holdt på i over noen måneder, så sliter fremdeles litt med mat, noe jeg prøver å snu ved trening.

Anonymkode: 34a15...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som hevder dette, tror dere spiser mye men egentlig normalt... (ja, hørt den mange ganger før) 

 

TS: du må finne ut hvor mange kalorier du trenger, og spise ca. på det antallet for å holde vekta.

3 timer trening i uka er ikke så mye. Det gjør at du kan spise en kebabtallerken ekstra i tillegg til det du ellers inntar ved å holde stabil vekt. Men jeg vil ikke anbefale deg å spise så ofte kebab pga. fettet.

Anonymkode: 4c737...bcf

har du en god side jeg kan regne ut dette på? :)

Anonymkode: 34a15...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, førstedamen skrev:

Jeg har luksusforbrenning så jeg kan spise hva jeg vil uten å trene og enda ikke gå opp et gram! (jeg er rett og slett magisk)

Jaa da er du nok heldig, men betyr ikke at du er så sunn på innsiden ;)

Anonymkode: 34a15...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaa da er du nok heldig, men betyr ikke at du er så sunn på innsiden ;)

 

Å tillate seg å spise det man vil har lite å si hvis man ikke overskrider kaloribehovet sitt. 

Anonymkode: 577b7...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som hevder dette, tror dere spiser mye men egentlig normalt... (ja, hørt den mange ganger før) 

 

TS: du må finne ut hvor mange kalorier du trenger, og spise ca. på det antallet for å holde vekta.

3 timer trening i uka er ikke så mye. Det gjør at du kan spise en kebabtallerken ekstra i tillegg til det du ellers inntar ved å holde stabil vekt. Men jeg vil ikke anbefale deg å spise så ofte kebab pga. fettet.

Anonymkode: 4c737...bcf

Nei, jeg spiser faktisk for lite! Så ikke for mye og ikke normalt. Har prøvd å legge aktivt på meg i felere år nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaa da er du nok heldig, men betyr ikke at du er så sunn på innsiden ;)

Anonymkode: 34a15...1f4

Jo det gjør det for til vanlig har jeg kjempe sunnt kosthold, og selvom jeg spiser litt kake og potetgull av og til får jeg i meg masse grønnsaker, fisk, kjøtt (ikke fra gilde!) Osv osv :) Men ja jeg er veldig heldig, sliter faktisk med å legge på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...