Gå til innhold

Venner som trykker liker på alle andres statuser og bilder enn dine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en sånn venn i vennelisten din, som du har lagt merke til? Henger du deg opp i at du er usynlig for vedkommende på Facebook eller at ingenting av det du legger ut er av interesse eller legger du ikke merke til sånt? Jeg tenker da på venner-venner, ikke bekjente eller gamle skolevenner du mistet kontakten med for flere år siden og som du bare har i vennelista av ren høflighet/gammel (u)vane.

Anonymkode: ffcb6...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det deg det gjelder? Isåfall, legger du ofte ut ting på facebook? Jeg har et par sånne, hvor jeg rett og slett velger å ikke få opp alt de skriver på newsfeeden fordi det blir slitsomt med fem innlegg daglig. 

Anonymkode: dc42d...c6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en sånn, og vi var (trodde jeg i allfall) gode venner utenfor FB, så selv om jeg vanligvis ikke bryr meg særlig om FB "Likes" så synes jeg faktisk det er nesten påfallende at denne personen bokstavelig talt aldri trykker liker på noe av det jeg legger ut, mens vedkommende "liker" all verdens rare utspill fra våre felles kjente. :klo: Riktignok vises ikke alt jeg skriver for alle, men likevel - en og annen gang legger jeg da ut noe halvoffentlig og da seiler det nå inn likes fra andre som jeg egentlig er mye mindre "venn" med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det deg det gjelder? Isåfall, legger du ofte ut ting på facebook? Jeg har et par sånne, hvor jeg rett og slett velger å ikke få opp alt de skriver på newsfeeden fordi det blir slitsomt med fem innlegg daglig. 

Anonymkode: dc42d...c6b

Nei, jeg legger ganske sjeldent ut noe (hvis 2-3 ganger i måneden regnes som sjeldent da) Jeg synes de som legger ut flere enn 2 ting hver dag er masete :fnise:

Anonymkode: ffcb6...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg legger ganske sjeldent ut noe (hvis 2-3 ganger i måneden regnes som sjeldent da) Jeg synes de som legger ut flere enn 2 ting hver dag er masete :fnise:

Anonymkode: ffcb6...a24

Det kan være så enkelt som at personen skjeldent er inne å kikker på din profil (siden det skjeldent er noe nytt der) og får deg dermed ikke opp i feeden. Det er stort sett de profilene man er mest aktive med som dukker opp der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange av mine gode venner har jeg skjult i feeden min. Feks. de som poster mye, eller henger med eksen min (lite sted, orker ikke se oppdateringer som inkluderer han), har merkelige meninger jeg ikke liker, poster tåpelige ting, lange avhandlinger e.l. 

Anonymkode: f0b85...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...