Gå til innhold

Kynnere men ikke gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Okei, jeg har hatt sex, mye sex som har vært ubeskyttet. Han har vel sprutet inn i meg de fleste gangene.
Greia er at jeg husker ikke helt når tid jeg hadde mensen sist, men jeg mener at det skal være ihvertfall en GOD uke til menstruasjonen.
Jeg er kvalm, sliten og tung i kroppen. Veldig trøtt. SYKT lyst på is og sjokolade! Ryggen min kjennes "brukt" ut. Menstruasjonssmerter har jeg OG KYNNERE?
Det er sikkert ikke det, men jeg føler at jeg må skikkelig puste av og til. Kan også sammenlignes litt med at man har tatt masse situps.

Tok en test idag, den var negativ.

Whats going on?

Anonymkode: 2f8f0...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Vent en uke eller to, og ta en ny test. Det kan ta litt tid før du får riktig resultat, testene må ikke tas for tidlig i det eventuelle svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker så kan en ikke kjenne kynnere før 13-15 uker. Og så er det vel slik at graviditetstestene blir mindre tydeligere jo lenger en er på vei..? Uansett burde du ta deg en tur til legen eller bestille en tidlig ultralyd for å få et skikkelig svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke få kynnere om du antar at det er ca en uke til mensen- hadde det vært flere måneder siden hadde det vært noe annet.

Du får heller ikke de symptomene så tidlig om du er normalt regelmessig.

Bruk prevensjon om du ikke ønsker å bli gravid i enighet med far. Det gjelder han også.

Anonymkode: 0b4dd...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...