Gå til innhold

Fastfrysing av flyktningers lønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://jyllands-posten.dk/politik/ECE8436742/k-en-god-ide-at-fastfryse-dele-af-flygtninges-loen/

Der kan være god grund til at give flygtninge et økonomisk incitament til at rejse tilbage til deres hjemlande, når der er fredeligt og sikkert.

Det mener De Konservative, som er åbne over for et forslag fra Dansk Folkeparti, der handler om at tilbageholde 20 procent af flygtninges løn, indtil de rejser hjem.

- Det lyder interessant, og jeg vil ikke afvise det. Jeg er nysgerrig og vil gerne høre nærmere om, hvordan det kan lade sig gøre i praksis, siger integrationsordfører Naser Khader (K) til Ritzau.

 

Det beste forslaget jeg har sett på lenge! Det bør gjelde alle innvandrere/flyktninger som har kommet hit de siste 20 år.

Anonymkode: e69f6...134

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de vil ha innvandrere ut, hvorfor kaster de ikke bare innvandrere ut? Istedenfor å gå gjennom alle disse krevende tiltakene med hensikten å sakte presse til å dra frivillig.

Anonymkode: 5111a...bbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de vil ha innvandrere ut, hvorfor kaster de ikke bare innvandrere ut? Istedenfor å gå gjennom alle disse krevende tiltakene med hensikten å sakte presse til å dra frivillig.

Anonymkode: 5111a...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de vil ha innvandrere ut, hvorfor kaster de ikke bare innvandrere ut? Istedenfor å gå gjennom alle disse krevende tiltakene med hensikten å sakte presse til å dra frivillig. Jeg skjønner ikke det.

Anonymkode: 5111a...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror siden hengte seg opp, både min kommentar og Casbah sin kom flere ganger..

Anonymkode: 5111a...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lønn? Ja, man kan jo håpe. 

Anonymkode: 664ac...c8d

Tror du ikke danskene kommer til å betale innvandrer for utført arbeid? At de svindler innvandrere?

Anonymkode: 5111a...bbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de vil ha innvandrere ut, hvorfor kaster de ikke bare innvandrere ut? Istedenfor å gå gjennom alle disse krevende tiltakene med hensikten å sakte presse til å dra frivillig.

Anonymkode: 5111a...bbc

Fordi de skal behandles som medmennesker, de kommer jo fordi de er i nød på en eller annen måte. De burde ha en sjanse til å overleve om vi bare skal sende dem ut igjen, og det er det nok ikke mange som har uten hjelp. 

Anonymkode: e59d6...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at det skal klages på at flyktninger ikke jobber, nå skal man faktisk gi dem lavere lønn slik at det ikke lønner seg å jobbe heller. Fører sikkert til kjempegod integrering og det vil i alle fall ikke øke andelen som faller utenfor samfunnet. Finnes det virkelig voksne folk som for alvor mener at dette er et godt forslag?

Anonymkode: c54e9...17d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nok med at det skal klages på at flyktninger ikke jobber, nå skal man faktisk gi dem lavere lønn slik at det ikke lønner seg å jobbe heller. Fører sikkert til kjempegod integrering og det vil i alle fall ikke øke andelen som faller utenfor samfunnet. Finnes det virkelig voksne folk som for alvor mener at dette er et godt forslag?

Anonymkode: c54e9...17d

Du må lese artikkelen før du uttaler deg.

Det er ikke snakk om å gi lavere lønn, men å holde tilbake 20% som de får med seg når de reiser hjem igjen.

Anonymkode: e69f6...134

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel,Tror du ikke danskene kommer til å betale innvandrer for utført arbeid? At de svindler innvandrere?

Anonymkode: 5111a...bbc

Jeg tenkte snarere på at det nok blir svært mange som aldri kommer til å få en jobb.

Anonymkode: 664ac...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper alle godhetsapostlene, journalister, NGO`r, venstresidens politkere fryser sine lønninger, og avstår fra lønnsforhøyelse til våren i solidaritet med flyktningene og de framtidige fellesutgiftene samfunnet får av deres føleri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...