Gå til innhold

Hvis din beste venninne spurte om å få slikke deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville du da latt henne gjøre det? Det er nemlig forespørselen jeg har fått. Hun sier at det er ingen annen grunn enn at hun er nysgjerrig. Hun er ikke lesbisk eller bifil, men vil bare prøve det. Siden hun liker meg/synes jeg er attraktiv, så kan hun like gjerne teste det ut på meg. Samtidig som jeg ikke har noe imot det, vet jeg ikke helt. Det vil kjennes rart å ligge i sengen hennes og skreve. Og hva om hun ikke liker smaken? Vil det ikke kjennes rart ut etterpå? Slike ting.

Anonymkode: 04eba...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Genevieve

Nei jeg har ikke sex med venner. Jeg kan godt synes en venninne er pen og sånt, men å ha sex med henne, nei det hadde bare blitt veldig rart etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du da latt henne gjøre det? Det er nemlig forespørselen jeg har fått. Hun sier at det er ingen annen grunn enn at hun er nysgjerrig. Hun er ikke lesbisk eller bifil, men vil bare prøve det. Siden hun liker meg/synes jeg er attraktiv, så kan hun like gjerne teste det ut på meg. Samtidig som jeg ikke har noe imot det, vet jeg ikke helt. Det vil kjennes rart å ligge i sengen hennes og skreve. Og hva om hun ikke liker smaken? Vil det ikke kjennes rart ut etterpå? Slike ting.

Anonymkode: 04eba...ec0

Dere er kanskje ikke så gamle, eller?

Jeg vil anbefale dere å la dette være - det bør ligge seksuell tiltrekning og i beste fall kjærlighet til grunn for en slik handling - og ja, vennskapet deres kan bli ganske kleint etterpå.

(Wow, nå følte jeg meg gammel)...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har LYST på henne ville jeg latt være... Det setter vennskapet på spill

Anonymkode: 80fc5...33b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser ts sitt innlegg så går tankene umiddelbart til bikkjer som driver å slikker hverandre. 

Anonymkode: 5e894...2cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du HAR lyst på det, så gjør det :-)

Jeg og min beste venninne koser ofte med hverandre ( men vi er ikke sammen)

Det kan, og vil nok, endre (vennskaps)forholdet deres, men kanskje til det bedre? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit spør du meg, så lenge du selv er komfortabel med det selvfølgelig. Du får ta det som noe positivt at hun faktisk spør deg, som hennes beste venninne, å få utføre akten på deg :) Tipper dere er ganske nære på andre områder også.

Anonymkode: db2a4...612

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt rart å si at dere ikke er biseksuelle også kan du slikke en veninne liksom. 

Anonymkode: 32089...3f0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine første seksuelle erfaringer var med en tidligere svært, svært god veninne. Det endret vennskapsforholdet vårt veldig. Fra å være uskyldige venninner eksperimenterte vi seksuelt med hverandre. Vennskapet ble ikke kleint i etterkant av dette, men vi hadde snakket om det i noen måneder før vi tok steget. Vi tok også små steg om gangen som gjorde det mer naturlig. Starta med å kysse, før det ble klining osv. Så tok noen uker før vi var på nivået hvor vi slikket hverandre :fnise:

Det jeg vil frem til med dette er at du selvfølgelig kan gjøre det, om du VIL. Men jeg anbefaler dere å prate masse om det i forkant, for det er en fare for at vennskapet vil bli kleint etterpå. Men det trenger ikke skje :) 

Anonymkode: 82b56...2e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, LiseOslo skrev:

Det kan, og vil nok, endre (vennskaps)forholdet deres, men kanskje til det bedre? 

Eller kanskje til det verre? Kanskje blir det borte fordi det blir for kleint etterpå. 

Anonymkode: 74af7...7f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje til det verre? Kanskje blir det borte fordi det blir for kleint etterpå. 

Anonymkode: 74af7...7f0

Det KAN skje, så man må jo tenke gjennom hva man faktisk har lyst til og ikke i forkant.  

Jeg har aldri hatt noen problemer i etterkant med vennskapet når jeg har hatt sex med venninner. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det. Det er en grunn til at jeg er venninne med folk og ikke fuckfriend eller mer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, LiseOslo skrev:

Det KAN skje, så man må jo tenke gjennom hva man faktisk har lyst til og ikke i forkant.  

Jeg har aldri hatt noen problemer i etterkant med vennskapet når jeg har hatt sex med venninner. 

 

Har du hatt mange nok slike forhold til å kunne lage statistikk av det??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Reg skrev:

Har du hatt mange nok slike forhold til å kunne lage statistikk av det??

Jeg svare utfra mine personlige erfaringer. 

Med venninner vil det si seks forskjellige jenter.  

Det er selvfølgelig ikke nok til å si at det gjelder ALLE, men nok til å si noe om meg og mine venninner.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror en du skal tenke deg om før du gjør det, ved at du lar hun ha erotikk med deg. Det er noen grenser du går over da, som en bør tenke igjennom før en gjør det. Men på en annen måte så er jo dere trygge på hverandre og det kan være en god arena og prøve ut ting på og sånn sett er  det smart og la hun prøve seg på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nei. På linje med å ha sex med søsken. Skikkelig kleint og kvalmt,

Anonymkode: 4567b...c77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Jeg er lesbisk og jeg ville ikke spurt en venn og jeg ville aldri latt en venn gjøre det.

Anonymkode: ab3fb...314

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde definitivt sagt nei. Venner er venner, og skal ikke ha sex. Det at du bekymrer deg for smaken er kanskje et tegn på at du ikke er klar for dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er hetero. Og ville selvsagt ikke sagt ja om bestevennen var en mann heller, venner er venner.

Anonymkode: 38d63...19a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...