Gå til innhold

MENN: kunne du hatt et vennskap til en jente du har hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spise lunsj sammen, gå på kino sammen ++feste sammen mm. ? Eller ville det blitt rart?

Anonymkode: 35b88...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spise lunsj sammen, gå på kino sammen ++feste sammen mm. ? Eller ville det blitt rart?

Anonymkode: 35b88...e84

Jeg har en sånn kompis. Men han har issues med å fortelle nye damen at vi er venner, så jeg har det litt tilbaketrukket for tiden. Gidder ikke være en hemmelighet, og har ikke noe ønske om å fucke opp for de. Men i mitt hode funker det altså fint, så lenge alle parter er åpne med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ville motiivasjonen i så fall være? at hun er artig person , eller muligheten for sex? 

ts

 

Anonymkode: 35b88...e84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, jeg er ikke mann. Men han min har jeg iallfall ikke sex med så den muligheten er jo ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Klart jeg kunne

ok, men tror du ikke det alltid ville ligget noe i bakgrunnen å lurt? Hvorfor skulle du ønske det? Rett og slett for at du liker henne som ven? 

TS

Anonymkode: 35b88...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Nei.
Jeg har ikke sex uten at det er følelser involvert, og jeg kunne aldri vært venn med ei jente jeg hadde følelser for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spise lunsj sammen, gå på kino sammen ++feste sammen mm. ? Eller ville det blitt rart?

Anonymkode: 35b88...e84

Hvilken stein har du levd under? 

Nå er det ikke slik menn fungerer ...mannfolk kan ikke være naturlige venner med kvinnfolk. Selv om det går greit andre veien.

Tror du vi går bort til ei fin dame og tenker "håper hun blir venn med meg?" bare venn altså fordi jeg er ikke SÅNN fysisk tiltrukket av henne.

Lurer litt av og til hva dere tenker. 

Anonymkode: 327c0...1ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok, men tror du ikke det alltid ville ligget noe i bakgrunnen å lurt? Hvorfor skulle du ønske det? Rett og slett for at du liker henne som ven? 

TS

Anonymkode: 35b88...e84

Nei det ville ikke ligget noe i bakgrunnen å lurt. Siden jeg har ingen interesse i å innlede et forhold med noen. Jeg vil heller være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke slik menn fungerer ...mannfolk kan ikke være naturlige venner med kvinnfolk. Selv om det går greit andre veien.

Anonymkode: 327c0...1ec

Ja det er jo en fin stereotyp. Men som mange stereotyper så er det bare tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Ja det kunne jeg og gjør det alt med bestevenninnen min som også er pulevenn. Hun er den eneste som bryr seg om meg, den eneste å stole på og den eneste jg kan snakke med. For evig bestevenner selv om vi har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn venn. Jeg er singel, og vil ikke ligge med Gud og hvermann, så jeg har funnet en ganske bra løsning. Vi er gode venner, vi gjør som oftest venneting, men så har vi også muligheten til å ha sex hvis vi vil det. Vinn/vinn :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Ja det er jo en fin stereotyp. Men som mange stereotyper så er det bare tull. 

Du springer på byen å tenker "åhhh hun blir sikkert en fin venn ..." ..

hahaha javel...gå på byen å friendzone jenter du. Du kan søke på youtube å se resultatet :) haha

Anonymkode: 327c0...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hummels skrev:

Ja det kunne jeg og gjør det alt med bestevenninnen min som også er pulevenn. Hun er den eneste som bryr seg om meg, den eneste å stole på og den eneste jg kan snakke med. For evig bestevenner selv om vi har sex.

Hvis hun ikke ville pult deg men bare vært din venn så hadde du ikke synes det var noe ..som alle andre menn med litt selvinnsikt. 

Anonymkode: 327c0...1ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunne man hatt et vennskap med ei jente man IKKE har hatt sex med? 

Anonymkode: 82021...8f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne man hatt et vennskap med ei jente man IKKE har hatt sex med? 

Anonymkode: 82021...8f8

NEI ...jeg lurte meg selv til å tro det når jeg var yngre. Men de utnytter deg bare da, så maktbalansen er ute å kjører for mye da likevel. 

Anonymkode: 327c0...1ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du springer på byen å tenker "åhhh hun blir sikkert en fin venn ..." ..

hahaha javel...gå på byen å friendzone jenter du. Du kan søke på youtube å se resultatet :) haha

Anonymkode: 327c0...1ec

Jeg går aldri på byen. Og ja det hender at jeg av og til ser en kvinne og tenker hun kunne jeg tenkt meg å knulla. Men det er faktisk et fåtall av de kvinner jeg ser. Jeg vet ikke kanskje er jeg unormal som ikke tenker at jeg vil knulle alle kvinner som jeg ser.  Men hvem vet kanskje er jeg unormal som ikke tenker at jeg vil knulle alle kvinner jeg ser. 

Og Friendzone er bare en idiotisk unnskylding folk som ikke tåler å få avslag bruker. 

Selvsagt er det menn som ikke kan være venn med kvinner. Men jeg vil ha meg frabedt at du forteller meg hva jeg kan og ikke kan. Siden jeg vet bedre en deg hva jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...