Gå til innhold

Sovner kun i en spes. stilling..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en jente på 6 mnd. Hun har så lenge hun har klart å snu seg litt, slitt veldig med å finne roen i sengen. 

Hun styrer og holder på veldig for å finne den perfekte stillingen, og finner hun den ikke blir hun illsint. Hun skal ligge med hodet bøyd litt (noen ganger mye!) bakover, med nesen klint inntil sengekanten og overkroppen litt vridd. Jeg har prøvd å se om hun vil sove på siden, men det vil hun ikke. Synes synd på henne, for hun bruker såå lang tid noen ganger at hun rett og slett ikke får sove til slutt.. Noen som har opplevd det samme?

 

Anonymkode: 5a103...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, jeg har hatt mye problemer med å sove, og kunne ende opp med maks en time om natta.

 

Mannen min måtte begynne å massere føttene mine når jeg skulle sove for å få meg trøtt..Da klarte jeg å sovne:ph34r: I en overgangsperiode. Og å legge meg konsekvent tidlig hver dag, søvn avler søvn hos meg. Gjort mange småting. Nå har jeg ikke så store problemer. :P 

Anonymkode: 1fd49...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hver dag og natt. De liker å ligge "pakket inn" og med ansiktet inntil noe så de føler seg trygge. 

Anonymkode: f80c0...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare spør. Har dere sjekket for låsninger?  Den stillingen der er vanlig for barn med KISS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PoisonIwy skrev:

Jeg bare spør. Har dere sjekket for låsninger?  Den stillingen der er vanlig for barn med KISS.

Ts her. 

Ja, hun hadde en liten låsning som hun fikk ordnet hos manuellterapeut da hun var ca 2 mnd gammel. Etter det har hun ikke hatt flere låsninger, men det kan jo tenkes at det er en dårlig vane som henger igjen fra hun hadde låsning?!

Har pakket litt ekstra rundt henne i natt, får se om det hjelper :)

Anonymkode: 5a103...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...