Gå til innhold

24 år, føler det kun går nedover nå..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser masse tråder her, og ser det selv, at rundt 25 års alderen starter forfallelsen. Har fått en del rynker under øynene når jeg smiler. Vet ikke om det er fordi jeg er tynn. Føler det liksom bare går en vei nå, at jeg må forte meg å ha sex, vise meg fram ditt og datt for å ikke bli totalt uinteressant til slutt :(. Hvorfor skal vi være gamle mesteparten av tiden? Helvettes kroppen!  Som ikke kan være skapt til å holde seg ung lengre. 

Anonymkode: c7c3b...1be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det med største mulige ro.

De som syns du er uinteressant i en alder av 25 er riimelig uinteressante å henge rundt med...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

Haha.. Tren litt, hold deg i form, spis sunt og nyt livet, kjøp en antirynkekrem og så fortsetter du som vanlig. Er 24 selv og tenker ikke at ved 25 går alt ned. Jeg trener og gjør "alt rett" og tenker nok at når jeg når 60-årene, daaa kan det gå nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi hoi - dette var da voldsomt til svartmaling :-) Du veit at alle de rundt deg eldes likt med deg, og jeg skal love deg at det ikke er noen krise på MAAAAAANGE år enda... Selv er jeg nærmere 40, og føler meg penere og stiligere jo eldre jeg blir (voksen og har bedre smak)...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte litt på det samme i starten av 20-åra. Nå er jeg i slutten av 20-åra. Har ikke forandra meg stort på den tiden, bortsett fra at selvtilliten har blitt bedre. Føler meg mye mer komfortabel i min egen kropp nå enn hva jeg gjorde for bare et par år siden :) og det er utrolig godt. Ikke å fokusere så mye på kroppen og være så selvsentrert som jeg var da.

Syns i grunn det bare har vært godt å bli litt eldre.

Anonymkode: ea3dd...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følte litt på det samme i starten av 20-åra. Nå er jeg i slutten av 20-åra. Har ikke forandra meg stort på den tiden, bortsett fra at selvtilliten har blitt bedre. Føler meg mye mer komfortabel i min egen kropp nå enn hva jeg gjorde for bare et par år siden :) og det er utrolig godt. Ikke å fokusere så mye på kroppen og være så selvsentrert som jeg var da.

Syns i grunn det bare har vært godt å bli litt eldre.

Anonymkode: ea3dd...af5

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet mitt har aldri vært bedre og det er noen år siden jeg ble 25. Ingenting å grue seg til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på bunnen da jeg var 24. Var overvektig, og alt så svart ut. Nå er jeg 39, trygg i meg selv, går ofte høre at jeg ser 10 år yngre ut, har en slank og fastere kropp enn mange andre på min alder. 

Å fylle 30 var bare bra. Man er fortsatt ung, men tryggere enn fem år tidligere. Trist at mange føler livet er over når man bikker 25, men herfra blir det faktisk bare bedre og bedre. Og rynker får du ikke på mange år enda. :)

Anonymkode: 1f12c...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var mye penere i 30 årene enn som 24 åring. Nå er jeg 40 og synes jeg fortsatt holder meg bra. Ser den sinnarynken og sånn selvfølgelig, men fullt mulig å holde seg "ung" og slank og ha fine klær. Nå er det så mange hjelpemidler også:-) ikke tenk sånn du,men jeg skjønner selvfølgelig hva du mener

Anonymkode: d7d41...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys. Det meste og det beste av livet er etter man fyller 30. 

I 20-årene tror man at man er så voksen, men bare vent å se. 

Man blir tryggere på seg selv, man har ofte bedre råd, jobben blir mer spennende fordi man har erfaring og får mer ansvar. 

Mine beste år har jeg hatt etter jeg fylte 40.

Bra jobb, flott ny kjæreste, bedre og mer sex enn noen gang. Kroppen så kanskje litt bedre ut før, men jeg er jo mer enn bare en kropp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det gjelder for deg TS, men for en del folk kan midten av 20-årene være en vanskelig periode. Det er ei tid hvor livet ofte endre seg mye og voksenlivet begynner for alvor. Studietida er over, man skal finne arbeid, og leve et mer ansvarlig liv. Kanskje må man flytte til et helt nytt sted og etablere et nytt nettverk.

Livet vil bli bedre! I slutten av 20-årene/begynnelsen av 30-årene har du forhåpentligvis blitt tryggere på deg selv, men er samtidig fortsatt er ung. Jo da, forfallet begynner i midten av 20-årene, men sannsynligvis vil du være i god form i mange år enda. Mange idrettsutøvere er fortsatt på topp langt inni 30-årene. At utseende ditt forandrer seg trenger ikke være negativt. Har du lyst til å fortsatt se ut som en tenåring nå som du er voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg var mye penere i 30 årene enn som 24 åring. Nå er jeg 40 og synes jeg fortsatt holder meg bra. Ser den sinnarynken og sånn selvfølgelig, men fullt mulig å holde seg "ung" og slank og ha fine klær. Nå er det så mange hjelpemidler også:-) ikke tenk sånn du,men jeg skjønner selvfølgelig hva du mener

Anonymkode: d7d41...b79

Vær så snill og behold "sinnarynken". Dummeste jeg ser på damer er normale rynker ved munn, hals og hender og en helt glatt panne pågrunn av botox:fnise:

Anonymkode: 61d07...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...