Gå til innhold

Bevegelser etter graviditet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde keisersnitt for 5 måneder siden. Jeg kjenner av og til litt bevegelse i magen, akkurat som når babyen sparket. Dette er bevegelser jeg ikke har kjent før jeg ble gravid. Først trodde jeg det var noe sånt som Fantomspark,men når det fortsatte tenkte jeg det er sikker magemuskler som trekker seg sammen, men nå er jeg veldig usikker på hva det er. Bevegelsen er veldig lette og myke akkurat som de helt første sparkene til en baby. Jeg er ikke gravid igjen, fordi vi har vært veldig forsiktig, mensen er regelmessig, og dessuten har det holdt på siden et par uker etter fødsel så det vil være rart om det skal komme fra en ny graviditet.

Hva kan dette være? Noen andre som har opplevd dette?

Anonymkode: 4298d...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det samme. Tror det faktisk bare er tarmbevegelser som man kjenner mye bedre etter graviditet. Gikk over etter hvert. 

Anonymkode: 56642...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en graviditet så er man mer følsom og mer "obs" på bevegelser i magen. Vil tro at det er luft i magen. Det er jo også vanlig med luft i magen etter ett keisersnitt. :)

Anonymkode: 00271...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste mi er 20 mnd nå og jeg har ennå fantomspark. 1 og 2 var tette, men syns å huske at jeg kjente det til nr 2 var 3 år 😄

Anonymkode: 87529...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...