Gå til innhold

Undertøytips


Nyforelsketihøst

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger hjelp til hvor jeg kan få kjøpt sexy undertøy, til min formfulle/barmfagre kjæreste, helst i haugesunds distriktet. 

Endret av Nyforelsketihøst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Nyforelsketihøst skrev:

Hei. Jeg trenger hjelp til hvor jeg kan få kjøpt sexy undertøy, til min formfulle/barmfagre kjæreste, helst i haugesunds distriktet. 

Hvilker str bruker hun? (med tanke på hvilke butikker som har den størrelsen)

Anonymkode: 3deb9...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilker str bruker hun? (med tanke på hvilke butikker som har den størrelsen)

Anonymkode: 3deb9...e9f

Ca 90c/d😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

17 minutter siden, Nyforelsketihøst skrev:

Ca 90c/d😉

Prøv på Change - Haugesund
Haraldsgaten 98, 5528 Haugesund
Tel. 52 73 56 70

 

Anonymkode: 3deb9...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nyforelsketihøst skrev:

Nice!Takker

Bare hyggelig :)

Lykke til med gaven og din Valentine! :hjerte::hjerte:

Anonymkode: 3deb9...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Nyforelsketihøst skrev:

Jækli mye å velge i da😯😯

Change-butikkene er kjent for å gi svært god hjelp til sine kunder, så du vil få gode råd om du drar dit. Hvis du er veldig usikker, kanskje du skulle kjøpe gavekort hos Change til din kjære, slik at hun kan gå dit selv og finne den BH-en som passer perfekt til henne? Det ville jeg satt stor pris på :)

Du kan f.eks legge gavekortet hos Change sammen med en hjerteformet sjokoladeeske (selges bl.a. på Narvesen) i gave til henne

Anonymkode: 3deb9...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Change-butikkene er kjent for å gi svært god hjelp til sine kunder, så du vil få gode råd om du drar dit. Hvis du er veldig usikker, kanskje du skulle kjøpe gavekort hos Change til din kjære, slik at hun kan gå dit selv og finne den BH-en som passer perfekt til henne? Det ville jeg satt stor pris på :)

Du kan f.eks legge gavekortet hos Change sammen med en hjerteformet sjokoladeeske (selges bl.a. på Narvesen) i gave til henne

Anonymkode: 3deb9...e9f

Vil helst klare å finne noe digg og sexy til henne selv. Så viss de er flinke på service så ordner det seg nok. 😃😃 En bh er byttbar i tilfelle? Du kan sikkert svare meg på om bh med frontåpning har noe å si,utenom at den er gøy for meg.😉 Og om "taitruser" er behagelige å bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nyforelsketihøst skrev:

Vil helst klare å finne noe digg og sexy til henne selv. Så viss de er flinke på service så ordner det seg nok. 😃😃 En bh er byttbar i tilfelle? Du kan sikkert svare meg på om bh med frontåpning har noe å si,utenom at den er gøy for meg.😉 Og om "taitruser" er behagelige å bruke?

Her er To Your Valentine-bestselgerne http://change.com/no/lingerie/valentines.html#isPage=1

Du får også rabatt dersom du blir medlem.

Har dessverre ikke svar på dine spørsmål

Anonymkode: 3deb9...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Nyforelsketihøst skrev:

Vil helst klare å finne noe digg og sexy til henne selv. Så viss de er flinke på service så ordner det seg nok. 😃😃 En bh er byttbar i tilfelle? Du kan sikkert svare meg på om bh med frontåpning har noe å si,utenom at den er gøy for meg.😉 Og om "taitruser" er behagelige å bruke?

Har du vært på butikken Venus i Haugesund?

Anonymkode: 3deb9...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Nyforelsketihøst skrev:

Vil helst klare å finne noe digg og sexy til henne selv. Så viss de er flinke på service så ordner det seg nok. 😃😃 En bh er byttbar i tilfelle? Du kan sikkert svare meg på om bh med frontåpning har noe å si,utenom at den er gøy for meg.😉 Og om "taitruser" er behagelige å bruke?

Du har mye å velge blandt i den byen http://www.nrk.no/rogaland/haugesund-har-tre-sexbutikker-1.11646702

 

Anonymkode: 3deb9...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, Nyforelsketihøst skrev:

Vil helst klare å finne noe digg og sexy til henne selv. Så viss de er flinke på service så ordner det seg nok. 😃😃 En bh er byttbar i tilfelle? Du kan sikkert svare meg på om bh med frontåpning har noe å si,utenom at den er gøy for meg.😉 Og om "taitruser" er behagelige å bruke?

Forstår :)

Har du anelse om hvor vanskelig det er (til og med for den som skal ha BH-en på) å plukke ut en BH?

Ikke sjelden har jeg prøvd 8-9 BH-er i riktig str, men de passet ikke på meg (i butikk uten hjelpsom betjening).

 

Anonymkode: 3deb9...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har også Sparkjøp i Haugesund, fant jeg ut på Google http://www.sparkjop.no/Nettbutikk-kategorier/Dame/Undert%C3%B8y/BH/c/1041

Men jeg har ikke undersøkt hvilke str de fører i BH-er

 

(Change Haugesund fant jeg tilfeldigvis pga at jeg brukte Google)

Anonymkode: 3deb9...e9f

Jeg googlet BH 90 C Haugesund

 

Anonymkode: 3deb9...e9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært på butikken Venus i Haugesund?

Anonymkode: 3deb9...e9f

Nei. Ikke vært noen plass enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...