Gå til innhold

Hvorfor er ikke mine barn nok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tre barn fra før av, og vi har ikke snakket om felles barn. Nå etter 5 år sammen sier han at han ønsker seg desperat 'sitt eget barn'. Jeg orker ikke et barn til, da jegføler meg veldig ferdig. Vi bor sammen er gift, har lovet hverandre at vi skal være sammen for alltid. Hvorfor er det ikke nok?

 

kanlegge tilstand mine barn er hos oss nesten hele tiden. Han er nesten aldri uten barn....

Anonymkode: 26d90...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ikke hans barn. Er den biologiske faren i bildet? Om ikke kanskje det hjelper om han går adoptere dine slik at han blir faren deres?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg i hans situasjon. Selvsagt ønsker han barn og du burde fylle dette om du kan som en god ektefelle.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Sett deg i hans situasjon. Selvsagt ønsker han barn og du burde fylle dette om du kan som en god ektefelle.

Hun har tre allerede da. Skjønner ts om hun syns fire er for mange. Mannen burde tenkt på dette før han innledet et forhold med en flerbarnsmor

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Silfen skrev:

Nei, hun burde tenkt på det siden hun er den som sier nei.

Jeg antar at hun har sagt nei fra starten av og han hele tiden har visst at hun ikke ville ha flere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er bare dine barn! Han vil aldri bli den ordentlige pappaen til barna dine fordi de har allerede en far. Klart han vil ha egne barn som han kan være med å forme! Et lite individ som han har skapt sammen med deg. Er det virkelig så vanskelig å forstå at han vil ha egne barn? Prøv å snu om på situasjonen, hva om det var hans barn som hadde en annen mor? Ville du ikke følt et tomrom inni deg ? Ville ikke du ønsket deg egne barn da? Jeg er veldig glad i min stesønn og nyter tiden han er her hos oss, men jeg vil faktisk aldri se på han som min egen, nettopp fordi han har en annen mor. Jeg vil alltid behandle han likt som mitt eget barn, men visse ting er det bare foreldre som kan gjøre. Jeg syns det er rart at du ikke kan forstå det...

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, MariaHP skrev:

Fordi det er bare dine barn! Han vil aldri bli den ordentlige pappaen til barna dine fordi de har allerede en far. Klart han vil ha egne barn som han kan være med å forme! Et lite individ som han har skapt sammen med deg. Er det virkelig så vanskelig å forstå at han vil ha egne barn? Prøv å snu om på situasjonen, hva om det var hans barn som hadde en annen mor? Ville du ikke følt et tomrom inni deg ? Ville ikke du ønsket deg egne barn da? Jeg er veldig glad i min stesønn og nyter tiden han er her hos oss, men jeg vil faktisk aldri se på han som min egen, nettopp fordi han har en annen mor. Jeg vil alltid behandle han likt som mitt eget barn, men visse ting er det bare foreldre som kan gjøre. Jeg syns det er rart at du ikke kan forstå det...

Men om man vil ha egne barn så må man jo ikke bli sammen med noen som er ferdig med å få barn

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Jeg antar at hun har sagt nei fra starten av og han hele tiden har visst at hun ikke ville ha flere..

Du antar det når hun skriver at de ikke har snakket om det? Weird.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Men om man vil ha egne barn så må man jo ikke bli sammen med noen som er ferdig med å få barn

Hun skriver jo at de ikke har snakket om felles barn

Anonymkode: 62361...2bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Silfen skrev:

Du antar det når hun skriver at de ikke har snakket om det? Weird.

Utrolig rart at det ikke engang er nevnt men altså visse ting bær si seg selv. Tre barn er mange. Vet ikke om mange som vil ha stort fler enn det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Men om man vil ha egne barn så må man jo ikke bli sammen med noen som er ferdig med å få barn

Men det står jo at de aldri har snakket om felles barn. Det er noe hun burde sagt klart og tydlig. Folk får både 4 og 5 unger i dag. Det jeg stusset på er også at hun lurer på hvorfor hennes barn ikke er nok. Det er jo klart at mannen ikke føler det samme for ts sine barn som ts gjør. Syns du ikke det er litt rart at ts ikke forstår han? Det var jo en tid der ts ønsket barn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MariaHP skrev:

Men det står jo at de aldri har snakket om felles barn. Det er noe hun burde sagt klart og tydlig. Folk får både 4 og 5 unger i dag. Det jeg stusset på er også at hun lurer på hvorfor hennes barn ikke er nok. Det er jo klart at mannen ikke føler det samme for ts sine barn som ts gjør. Syns du ikke det er litt rart at ts ikke forstår han? Det var jo en tid der ts ønsket barn. 

Det er ikke vanlig å få 4-5 unger idag. Jeg mener at han er pålagt til å være like glad i hennes barn som om de var hans egne. Om ikke er det stor fare for at han ville bedrevet forskjellsbehandling om han faktisk fikk sin egen

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mamma hadde to barn fra før. Når hun møtte stefaren min var det ingen tvil om at ikke han også skulle få et biologisk barn? Og når dette ble et tema var jeg som yngste iallfall 10-11 år gammel. Mamma var nok egentlig ferdig med å få barn, men stefaren min ønsket seg så inderlig et biologisk barn og hvis man virkelig elsker et menneske - er ikke en kopi av dere sammen det nydeligste man kan skape da? Slik tenker nå jeg, og selv om jeg og broren min var blitt ganske gamle, da han er 5 år eldre enn meg, ville mamma ha et nytt barn sammen med sin nye mann. 2 eller 3 barn fra før, det er ikke veldig stor forskjell da..

Dessverre ble mamma syk og kan ikke få barn lengre, men kjærligheten seiret og stefaren min står fortsatt ved mamma sin side, uten biologiske barn, så det går ant den veien også. Skal sies at han har behandlet meg som sitt eget barn da. Og jeg er evig takknemlig for å ha hatt en slik stefar i livet mitt. 

Endret av haze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tre barn fra før av, og vi har ikke snakket om felles barn. Nå etter 5 år sammen sier han at han ønsker seg desperat 'sitt eget barn'. Jeg orker ikke et barn til, da jegføler meg veldig ferdig. Vi bor sammen er gift, har lovet hverandre at vi skal være sammen for alltid. Hvorfor er det ikke nok?

 

kanlegge tilstand mine barn er hos oss nesten hele tiden. Han er nesten aldri uten barn....

Anonymkode: 26d90...037

Hvorfor er ikke dine barn nok? Tenk deg om så finner du det ut. 

Vil han ha egne barn (noe som er normalt å ønske seg) og du absolutt ikke vil ha flere så passer dere kanskje ikke sammen likevel. Du kan ikke tvinge han til å ikke få barn og han kan ikke tvinge deg til å få barn så... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mångata skrev:

Min mamma hadde to barn fra før. Når hun møtte stefaren min var det ingen tvil om at ikke han også skulle få et biologisk barn? Og når dette ble et tema var jeg som yngste iallfall 10-11 år gammel. Mamma var nok egentlig ferdig med å få barn, men stefaren min ønsket seg så inderlig et biologisk barn og hvis man virkelig elsker et menneske - er ikke en kopi av dere sammen det nydeligste man kan skape da? Slik tenker nå jeg, og selv om jeg og broren min var blitt ganske gamle, ville mamma ha et nytt barn sammen med sin nye mann. 2 eller 3 barn fra før, det er ikke veldig stor forskjell da..

Dessverre ble mamma syk og kan ikke få barn lengre, men kjærligheten seiret og stefaren min står fortsatt ved mamma sin side, uten biologiske barn, så det går ant den veien også. Skal sies at han har behandlet meg som sitt eget barn da. Og jeg er evig takknemlig for å ha hatt en slik stefar i livet mitt. 

Det blir ikke en blåkopi av en selv...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...