Gå til innhold

J.vla morsdagf.enskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gubben brukte FEM HUNDRE KRONER på blomster til en mor som har ødelagt hele oppveksten, som klarte å ødelegge hele dåpen til førstemann og som det onde mennesket hun er forsøkte å ødelegge dagen etter fødselen til andremann ved både å kritisere vårt "valg av kjønn" (var feil kjønn på babyen, skjønner du) og også var dritsur pga et eller annet uvisst. Det er bare et fælt menneske.

500 kr er greit, helt ok, hvis man har god råd. Men vi har en kjempeutgift denne mnd! I tillegg til at vi nesten ikke har råd til mat! Og så bruker han 500kr på det vesenet der!? Og kjefter på meg fordi jeg foreslo en middag som koster 80kr og er sååå dyr?????? 

Anonymkode: d8088...415

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The Lost Dreamer

Mødre er spesielle. Uansett hva de gjør, har de alltid likevel en plass i hjertet. Jeg skjønner frustrasjonen, men se det fra hans side. Mora kommer ikke til å leve for alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun vil alltid være mamman hans, uansett hvor fæl du synes hun er....

Koselig gjort av han synes jeg.

Anonymkode: 5f4de...bca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er sur! Når dere har en trang måned, så er 500kr på blomster helt idiotisk!

 

 

 

Anonymkode: 47aa5...4ff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppmeksomhet på morsdagen er helt greit, men 500kr i en trang mnd er ikke greit. En god mor blir glad for en eske melkehjerter til 35 kr.

Hadde blitt forbanna jeg og ts, uavhengig om hun er verdens beste eller verste mor.

Anonymkode: 6a891...05d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er frustrerende. 500kr er mat og etc for en uke, det! Ikke nå lenger, da. Jeg sa jeg har regninger på 3000kr, og han har regninger på 5000kr. Han får bare hoste opp penger hvis det blir nødvendig om han så må selge tingene sine. Jeg gikk 2 mnd uten lønn i juletider og har fortsatt "hangover " økonomisk sett. Tankeløst. 

Det ironiske er vel at hvis det kniper ber han henne om penger.

Anonymkode: d8088...415

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er frustrerende. 500kr er mat og etc for en uke, det! Ikke nå lenger, da. Jeg sa jeg har regninger på 3000kr, og han har regninger på 5000kr. Han får bare hoste opp penger hvis det blir nødvendig om han så må selge tingene sine. Jeg gikk 2 mnd uten lønn i juletider og har fortsatt "hangover " økonomisk sett. Tankeløst. 

Det ironiske er vel at hvis det kniper ber han henne om penger.

Anonymkode: d8088...415

Kanskje det er derfor han brukte 500 kroner på en ordentlig fin blomst til henne, fordi hun hjelper ham når det kniper?

Anonymkode: 30179...865

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er så dominerende og vanskelig som du sier, så har hun sikkert "krevd" at sønnen viser takknemlighet ved å kjøpe henne en skikkelig blomst hvis han ønsker å få hjelp i fremtiden.

Jeg synes det er dårlig å kjøpe så dyre blomster når dere ikke har penger, men det er en ganske vesentlig opplysning at moren hjelper dere økonomisk.

Anonymkode: a8606...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hun vil alltid være mamman hans, uansett hvor fæl du synes hun er....

Koselig gjort av han synes jeg.

Anonymkode: 5f4de...bca

Evt så er han så kua og ødelagt av oppveksten at han gjør sånne dumme ting som å kaste bort 500 kr på blomster til noen som egentlig hadde fortjent en kaktus til 10 kr

Anonymkode: d36bd...18d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 kr på blomster på en morsdag er helt latterlig når dere har så dårlig råd. Er det ikke tanken som teller? Han kunne bakt noe, eller funnet noe billigere. 

Anonymkode: b9a62...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 kr var litt mye ja, men det går vel bra TS.

min svigermor er ikke akkurat en enkel dame...men det var jeg som minnet mannen på å kjøpe blomster til henne. Jeg føler at det er værre om det ikke skjer noe. At det bare blir bråk av det, liksom.

moren min er enda værre og til henne kjøpte jeg blomster for 300 kr. hun baksnakker meg og har gitt meg angst.

føler at hun sitter å tar offerrollen og "ja nå skal vi se til helgen da, om hun husker på meg." men nå har hun fått og jeg har ikke hørt et knyst :)

Anonymkode: bdd8f...76d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er moren hans og han er glad i henne. Akkurat dette bør du holde deg unna

Anonymkode: 8fd3c...beb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...