Gå til innhold

Fryser i dusjen og blir aldri varm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en slik dusj der det er to glassdører montert til veggen. Slik at man kan ta dusjen helt sammen. Problemet er at jeg blir iskald når jeg dusjer. Kan ha strålen på full styrke og veldig glodvarmt vann uten å bli varm. Den kalde luften fra badet stiger inn i dusjen, og vi har varmekabler på.

Hva kan jeg gjøre for å holde på varmen? Har prøvd å ta et håndkle på toppen av dusjen slik at den skal dekke ''taket'' men det går ikke. Det hadde kanskje fungert med en vanlig dusj med 4 vegger rundt. Den vi har blir som en halvmåne.

Er desperat etter en varm dusj. Sitter å fryser hele tiden og gruer meg til å dusje.

Finnes det noe jeg kan legge på toppen av dusjen slik at kald luft ikke stiger inn? Et spesielt lokk?

 

Anonymkode: 2e83b...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at du er frisk, når du fryser så veldig? Kan du ha stoffskifteproblemer eller være blodfattig? Da fryser du lett. 

Dusjen har jeg beklageligvis ikke noe råd mot.

Anonymkode: 8bfbb...20c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en slik dusj der det er to glassdører montert til veggen. Slik at man kan ta dusjen helt sammen. Problemet er at jeg blir iskald når jeg dusjer. Kan ha strålen på full styrke og veldig glodvarmt vann uten å bli varm. Den kalde luften fra badet stiger inn i dusjen, og vi har varmekabler på.

Hva kan jeg gjøre for å holde på varmen? Har prøvd å ta et håndkle på toppen av dusjen slik at den skal dekke ''taket'' men det går ikke. Det hadde kanskje fungert med en vanlig dusj med 4 vegger rundt. Den vi har blir som en halvmåne.

Er desperat etter en varm dusj. Sitter å fryser hele tiden og gruer meg til å dusje.

Finnes det noe jeg kan legge på toppen av dusjen slik at kald luft ikke stiger inn? Et spesielt lokk?

 

Anonymkode: 2e83b...a8f

Mulig jeg ikke har forstått problemstillingen, men har du vurdert å rett og slett skru opp temperaturen på badet? 

Anonymkode: dc727...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...