Gå til innhold

Hvordan fortelle at jeg er jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei :)

Jeg har truffet verdens herligste gutt. Vi har hatt jevnlig kontakt i flere måneder og vært på date noen ganger, og det merkes at det er noe der kan man si. Stemningen er på topp hele tiden, og vi er utrolig betatt av hverandre. Han bryr seg hele tiden om meg, og tar seg alltid god til når vi snakker sammen på meldinger for eksempel. Han har aldri "hintet" til sex i noen situasjon. Har blitt kjent mellom felles venner, så jeg vet at dette er en ordentlig gutt. Vi bor tre timer unna hverandre, så han inviterte meg på date hjemme hos han og overnatting (han sier at han absolutt kan kjøre meg hjem dersom jeg føler for det også, jeg har ikke førerkort enda - men snart!). Jeg er 21år og jomfru, han er 23år (han har hatt to langvarige forhold). Og jeg tror vi kommer til å ha sex. Hvordan skal jeg fortelle at jeg er jomfru? Skal jeg bare si det når det passer hvis det begynner å skje ting?

Setter pris på alle tips :) Jeg er sikker på at det her kommer til å gå veldig av seg selv, men er allikevel greit å ha med seg noe i bakhodet!

Håper alle får en fin helg - hjemme, på jobb eller om noen har andre planer.

Anonymkode: 2b8fe...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg fortelle at jeg er jomfru? Skal jeg bare si det når det passer hvis det begynner å skje ting?

Anonymkode: 2b8fe...126

Ja. Du trenger ikke skamme deg over at du er jomfru

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det bare rett ut, ikke bekymr deg, jeg er sikker på at han setter pris på at du forteller han det.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Testosteron skrev:

Ja. Du trenger ikke skamme deg over at du er jomfru

 

2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Du sier " Jeg er jomfru" 

 

Er det egentlig nødvendig å si det? Er det noe dere menn setter pris på? 

Anonymkode: 4f3a3...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det egentlig nødvendig å si det? 

Anonymkode: 4f3a3...daa

Nei. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Er det egentlig nødvendig å si det? Er det noe dere menn setter pris på? 

Anonymkode: 4f3a3...daa

Nei det er ikke nødvendig å si det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Testosteron skrev:

Nei. 

 

1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Nei det er ikke nødvendig å si det. 

Meeeeen, dere skjønner det jo når dere ser blodet.. Kan det bli litt pinlig da? 

Anonymkode: 4f3a3...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell det når dere er på vei til å ha sex, da er han klar over at han bør ta det litt med ro. 

Anonymkode: a2716...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Meeeeen, dere skjønner det jo når dere ser blodet.. Kan det bli litt pinlig da? 

Anonymkode: 4f3a3...daa

Slike ironiske, provoserende og spydige kommentarer hadde jeg fint klart meg uten. Håper du kan finne på noe bedre å gjøre ;)

Anonymkode: 2b8fe...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man måå selvfølgelig ikke si det, vi lever i et fritt land, men det er absolutt ikke dumt. Du vil kanskje være litt forsiktig og usikker, fordi du ikke har gjort det før, og da er det jo greit at han vet hvorfor. Ikke minst er det greit at han tar det en smule roligere, det kan jo være ganske vondt om han bare presser den rett inn.

 

Så ja, bare si det som det er når det utvikler seg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke si noe, men om du vil er bare å si det rett ut. "Forresten, jeg har ikke hatt sex før, kan du ta det litt roligere?", eller noe sånt. Selv sa jeg ingenting og han merket ingenting.

Anonymkode: 1dc26...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon for et halvt år siden! Jeg tenker absolutt at det er lurt å si fra før dere har sex så han kan ta litt ekstra hensyn første gangen. Dessuten er det lettere å slappe av for din del. Men ikke bekymre deg for blod, det er ikke alltid man blør :) 

Selv sa jeg det når han var på vei inni meg, hehe. Kunne jeg gjort det om igjen så ville jeg heller sagt det litt tidligere. Det er bare en tillitserklæring! 

Anonymkode: 7a787...b14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen

Tror jeg hadde valgt å si det. Kan det ikke bli litt rart for han hvis du f.eks synes det gjør vondt? Mange som opplever det første gangen, og når jeg hadde sex første gang gikk det 6 mnd før jeg ville prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke si det? Grunnen til at jeg ikke har slått meg til ro enda er fordi jeg aldri har hatt sex med en jomfru. Flere av vennene mine ønsker å bli sammen med jomfruer og. Du bør si det!

Anonymkode: 6e1ba...828

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordelen med å si at du er jomfru er at han går mer forsiktig frem(burde) og kanskje litt ekstra stolt over å være din første. :)

 

Er bare å si det rett før dere skal ha sex, lykke til og kos deg :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg bare sa noe ala at jeg ikke hadde gjort "dette" før (når vi endte opp på soverommet), og at jeg derfor var litt stressa/nervøs. Funka greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...