Gå til innhold

Er jeg deprimert eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 år og har ett barn, er singel. 

Har hatt en del veldig tunge tanker etter at jeg ble mamma. Vet ikke om det er en fødselsdepresjon som aldri virker som skal ta slutt eller om jeg rett og slett ikke takler livet så bra. 

Jeg føler meg sinnsykt ensom, har bare et par venninner og de er så opptatte av sitt av vi sees kanskje 4-5 ganger i året..  Jeg studerer,men har ikke blitt kjent med én eneste person der.

Føler meg så mislykket. Har ikke perfekt kropp (fått stygge pupper etter graviditeten og magen er full av strekkmerker), er ikke en superkreativ person som elsker kunst, er ikke opptatt eller brenner for noen interesse/sport/hobby.. Føler meg helt likegyldig til det meste. 

Dette gjør jo at jeg igjen føler jeg aldri kommer til å finne en mann heller. For det første har jeg barn fra før, for det andre føler jeg ikke at jeg har så mye spennende å by på. 

Noenganger ønsker jeg å sovne uten å våkne igjen. Føler meg ganske mislykket som mor. 

Har vært hos psykolog, men hun mener at jeg ikke er deprimert, men "deppa" som i at jeg at har noen dårlige dager. Føler ikke hun forstår hvor ille jeg har det. 

Finnes det en vei ut av mørket?:( 

Anonymkode: b7ddb...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville byttet psykolog når du ikke møter forståelse. De er mennesker de òg og kan ta feil. Er ikke slik man skal ha det, selv om hverdagen med barn kan være veldig tøff og man blir sliten. 

Anonymkode: c12c4...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...