Gå til innhold

Hvordan ser man ut som 27?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes ikke hun ser gammel ut, men hun lager en grimase. Haha. 

27 åringer ser deilige ut. Jeg liker kvinner og ikke jentunger. Finnes mange vakre unge jenter også så klart. Ellers tenner jeg ofte på kvinner som er eldre enn meg også. Helt opp i 40 åra. Synes ikke de ser gamle ut. Noen ser nok gamlere ut for alderen og noen yngre men det er som oftest genene. Det er ikke stygt likevel. kvinner blir aldri stygge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror en viktig faktor er at hun har blitt mamma. Damer som får barn ser generelt veldig mye eldre ut enn jevnaldrende uten. Sol har også ekstremt mye å si.

Anonymkode: d0880...f1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Hummels2 skrev:

Jeg snakket ikke om å være feit :fnise: Jenter rundt 25 og oppover har tynnere hud som er grovere og mer rynkete enn jenter i slutten av tenårene og i starten av 20 årene. 

Jeg ser sjelden rynker på kvinner under 35 år og aldri på kvinner under 30. I såfall må de være veldig uheldig, operert seg eller gjort noe for å få fram rynkene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror en viktig faktor er at hun har blitt mamma. Damer som får barn ser generelt veldig mye eldre ut enn jevnaldrende uten. Sol har også ekstremt mye å si.

Anonymkode: d0880...f1f

Det er jeg enig i. De som ser eldre ut har som oftest barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet er da virkelig ikke representativt for hvordan Tone ser ut. Det ser ut til å være klippet midt i en video hvor hun da får et uheldig grimaseaktig ansikt. Tone er utrolig flott! Hun har mistet "babyfettet" hun hadde i Idol. Det gjør vi alle så det er helt normalt. Hun er kvinne nå og det kler henne godt!

Anonymkode: 8b7a2...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt uenig i noen av svarene i denne tråden. Er selv på alder med Tone (ett år eldre), og blir ofte tatt for å være 19-21. Tror nøkkelen ligger i lite sol etc. Tone har vel de begynnende klassiske aldringstegnene; tap av volum under øyne, rynker, samt litt ujevn hudtone. 

Flere av mine venninner holder seg også godt, og det er de som har vært forsiktige med solarium og ikke drukket seg snydens hver helg langt opp gjennom tjueårene . 

For øvrig spiller også gener inn. At menn generelt har mer volum i ansiktet, er jo fordi de har tykkere/grovere hud. Head up til Tone som tilsynelatende ikke har falt i Botox-fella ennå. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lynn skrev:

Jeg er litt uenig i noen av svarene i denne tråden. Er selv på alder med Tone (ett år eldre), og blir ofte tatt for å være 19-21. Tror nøkkelen ligger i lite sol etc. Tone har vel de begynnende klassiske aldringstegnene; tap av volum under øyne, rynker, samt litt ujevn hudtone. 

Flere av mine venninner holder seg også godt, og det er de som har vært forsiktige med solarium og ikke drukket seg snydens hver helg langt opp gjennom tjueårene . 

For øvrig spiller også gener inn. At menn generelt har mer volum i ansiktet, er jo fordi de har tykkere/grovere hud. Head up til Tone som tilsynelatende ikke har falt i Botox-fella ennå. 

 

Hvorfor skulle hun bruke botox? Er det noe poeng i det når hun ikke er rynkete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dette usminkede bildet av Tone på YouTube. Hun er så vakker med sminke, men her ser hun jo gammel ut! Er det normalt for å være 27 år?

 

litt engstelig nå. Er 24 og antar TA har mer ressurser tilgjengelig enn meg 

image.jpeg

Anonymkode: e982a...d6d

Hun er ikke usminka på det bildet, se på øyevippene og de regna bryna. Ser ut som hun har sminket seg fælt med vilje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DreamOn skrev:

Hvorfor skulle hun bruke botox? Er det noe poeng i det når hun ikke er rynkete?

Dessverre, ja... Ser stadig flere på hennes alder som prøver både Botox og fillers. Jeg ble helt overrasket da jeg fant ut at flere jeg jobber sammen med (+\- 30), har gjort det. For øvrig har Tone begynnende rynker i pannen og andre deler av ansiktet, har sett bloggere som har gjort tiltak for langt mindre. Så ja, jeg synes hun er et godt forbilde. 

Endret av Lynn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som en mumie, livet er nok så godt som over etter man fyller 27 trist....

Anonymkode: 38f91...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd :fnise: Lett å merke at det er mange yngre mennesker som skriver her.

Tone ser flott ut.Det eneste jeg ikke liker er de tatoverte strekøyenbrynene.Det er umulig å forutsi hvordan man vil eldes,men ta en titt på dine foreldre for gener har mye å si.Dessuten bør du unngå mye soling,ikke røyke og være forsiktg med alkohol.Jeg er 37, men blir tatt for å være 10 år yngre.

 

Anonymkode: cd567...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser ut som en mumie, livet er nok så godt som over etter man fyller 27 trist....

Anonymkode: 38f91...a93

Hvis du kun lever for utseendet ditt. Da vil du nok ikke ha et så lett liv når du blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun ser da ikke gammel ut! jeg er selv 27 og har merket forandringer på huden min, men jeg ser fortsatt ut som jeg er 5 år yngre... med forandringer mener jeg tynnere hud rundt øynene, linjer i pannen osv. men blir fortsatt spurt om å vise leg! :fnise:

Anonymkode: 9ec43...b38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google Malin Richardson. Hun er et år yngre enn Tone. Hun synes jeg ser gammel ut :ph34r:

Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google Courtney Stodden folkens. Hun er født i 94, og har operert seg gammel :P

Anonymkode: 9aa86...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 27. Har alltid hatt veldig tynn (og blå) hud under øynene (genetisk), ser fortsatt ut som en 18 åring uten sminke :P dog en trøtt 18 åring. Hos Tone kan man skylde på solen. Heller blek og rynkefri enn solbrun et par glade år før furene kommer. 

Anonymkode: adfb6...ab2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser ut som en mumie, livet er nok så godt som over etter man fyller 27 trist....

Anonymkode: 38f91...a93

Kan ikke være moro for dere som mener livet er over som 27 åring. Snakk om kort liv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser ut som en mumie, livet er nok så godt som over etter man fyller 27 trist....

Anonymkode: 38f91...a93

Tullebukken :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...