Gå til innhold

Hvordan ser man ut som 27?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så dette usminkede bildet av Tone på YouTube. Hun er så vakker med sminke, men her ser hun jo gammel ut! Er det normalt for å være 27 år?

 

litt engstelig nå. Er 24 og antar TA har mer ressurser tilgjengelig enn meg 

image.jpeg

Anonymkode: e982a...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har fin hud men ikke så mye sminke der. Øyenbrynene ser tatoverte ut og hun har sikkert øyevippe extentions. 

Jeg synes det ser ut som fettet under huden rundt øynene er i ferd med å forsvinne på henne. Det gjør veldig mye for utseendet. Men det var jo ikke det beste bildet av henne heller akkurat. Hun liker nok å sole seg, og hun har begynnende linjer i pannen. 

Anonymkode: 7d8a2...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok ikke så flink med solkremen, og litt for glad i å være brun. Det er det verste for huden.

Anonymkode: b0a3b...9b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke hun ser spesielt eldre ut enn 27. kanskje du har litt forvridd bilde på hvordan en ung person ser ut?

Anonymkode: 25907...fce

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel? Nei, nå får du gi deg. Tone Damli er ei pen dame, med eller uten sminke.

Alder og utseende er utrolig individuelt. Noen ser mye eldre ut enn de er, og andre ser yngre ut enn de er. Jeg vil si at 27 er en alder hvor rynker begynner å synes her og der, men som sagt - det er individuelt. Ingen kan spå hvordan du ser ut som 27, ei heller 37 for den saks skyld. Spis sunt og ta vare på huden din :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Hun ser da bedre ut enn mange på hennes alder. Det må man må tenke på når man blir over 35 i alder,  er å ikke bli for tynn og mager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight
5 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Enig. Valpefettet under huden er borte. Fleste jenter mister det rundt 25 års alderen og da ser de betydelig eldre ut dessverre. Kjenner ei da som er 33 og fortsatt ser ut som hun er 23. Noen er heldigere med genene enn andre. 

Hva er valpefett? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hummels2 skrev:

Underhudsfettet i ansiktet på unge jenter. Unge jenter har fyldigere ansiktshud enn eldre.

Og gutter.

Anonymkode: 2c900...a87

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hummels2 skrev:

Hmmmm...Jenter og gutter ser veldig forskjellig ut i forhol til alder. Veldig mange jenter i starten av tjueårene ser ut som de er i slutten av dem, mens de i slutten av tjueårene ser ofte ut som de nærmer seg 35 +. Noen ser bra ut i den alderen men de fleste jenter ser best ut rundt 18-22. Jeg syns ikke tone ser ut som den verste 27 åringen men hun ser ikke akkurat ung ut. Hun så ut som 25 da hun var med i idol og da var hun dritfin

Når hun var med i Idol så hun ikke ut som hun var 25! Kanskje 17-18.. Både stilen og ansiktet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dette usminkede bildet av Tone på YouTube. Hun er så vakker med sminke, men her ser hun jo gammel ut! Er det normalt for å være 27 år?

 

litt engstelig nå. Er 24 og antar TA har mer ressurser tilgjengelig enn meg 

image.jpeg

Anonymkode: e982a...d6d

Hun ser vel ikke gammel ut!! Er du engstelig altså? Da kan jeg fortelle deg at det og bekymringer ikke akkurat er foryngende: -D må du slappe av og tenke litt på at det fins så mye verre ting enn å bli eldre.

Nå er jeg 42,så må le litt av problemstillingen din. Det kommer du til å gjøre når du blir "voksen"også :-) slapp av og nyt ungdommen: -)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
13 minutter siden, Hummels2 skrev:

Underhudsfettet i ansiktet på unge jenter. Unge jenter har fyldigere ansiktshud enn eldre.

Ikke alltid. Jeg er slank, over 45 og har fortsatt underhudsfett i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Når jeg ser på innlegget ditt:

14 minutter siden, Hummels2 skrev:

Underhudsfettet i ansiktet på unge jenter. Unge jenter har fyldigere ansiktshud enn eldre.

Og denne:

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så er vel ikke dette noe alle barn har? Ikke alle barn er overvektige, mange er da også tynne som barn og tenåringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella
6 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Men kanskje ikke like mye som du hadde før? 

Jeg og eksterne ser ikke mye forskjell fra 25 til 45. Jeg er av de få heldige. Jeg vet jeg ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
6 minutter siden, Hummels2 skrev:

Jeg snakket ikke om å være feit :fnise: Jenter rundt 25 og oppover har tynnere hud som er grovere og mer rynkete enn jenter i slutten av tenårene og i starten av 20 årene. 

Åh ok. Ja, da skjønner jeg hva du mener.

Men ser da også mye av det samme på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ser gamle ut som 28 år, man kan like gjerne bli tatt for å være 18 år i den alderen. .  Har man rynker og pigmentflekker som 28 åring har man ikke stelt pent med huden sin.  Tone ser helt normal ut, hva er gammel med ansiktet hennes?    Ser ikke en rynke..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight
5 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Men det har en annerledes effekt på oss. Grovere skarpere trekk på menn er mer maskulint

Nå kan en vel ikke dømme alle menn til å ha samme effekt med hvordan de ser ut når de blir eldre. Akkurat som med kvinner vil det også komme an på hvordan menn tar vare på seg sjølve eller om de ser yngre ut på grunn av genetisk arv. I et nabolag ikke så langt unna fra oss bor det en mann som ble 50 år før nyttår en gang, denne mannen ser virkelig ikke ut som en 50 åring, han ser faktiskt 30 år i alder. Det er ikke ofte du ser 50 år gamle menn som ser ut som de er 30 år. Så jeg tenker da at i hans tilfelle er det nok mer genetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med alder og utseende er veldig individuelt og handler ikke om kjønn, som noen her hevder. Selv ser jeg myeyngre ut enn jeg er, og er dame, vet om damer som ser yngre ut og motsatt. Samme med menn. Mange menn kan og se eldre ut enn de er og det er ikke alltid like flatterende selv om noen kler det, samme som med damer.

Når det gjelder hun det refereres til her, synes jeg hun plukker alt for mye på seg selv. Hun hadde jo nydelige bryn, men hun har ødelagt dem...ser jo helt kunstige ut, som om hun ikke hadde bryn o tegner dem på...Synd, da hun som sagt har veldig fine bryn i utgangspunktet, men hun ødelegger hele særpreget hun har, dessverre.

Anonymkode: 73d1b...4ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har grovere hud og får rynker i yngre alder enn kvinner...de passer heller ikke så godt på huden mht. pleie og solbeskyttelse så det får nok også litt av skylda. Det er mye lettere å gjette alder på en mann enn på en kvinne når man ser på ansiktet alene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...