Gå til innhold

Hva slags rutiner har du om morgenen for å få en god dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå mener jeg ikke hvor lenge du står på badet og slikt, men gode vaner feks ta morgenstrekken på trappa i frisk luft. Kaldt vann med sitron, smoothie?? Leter etter gode tips, jeg sliter med å stå opp og trenger rutiner.

Anonymkode: beb27...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker å stå opp ganske tidlig, hive litt vann i ansiktet og gå meg en lang tur. Jeg er avhengig av en rolig morgen for å holde på humøret gjennom hele dagen. På sommeren pleier jeg å ta meg en joggetur i stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Frida skrev:

Jeg fikk tips om denne måten å starte dagen på, livet har aldri blitt det samme siden!

Måtte ha abonnement for å lese alt, kan du gu resymé?  Det lille jeg fikk lese virket ganske gøy!

Anonymkode: beb27...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå mener jeg ikke hvor lenge du står på badet og slikt, men gode vaner feks ta morgenstrekken på trappa i frisk luft. Kaldt vann med sitron, smoothie?? Leter etter gode tips, jeg sliter med å stå opp og trenger rutiner.

Anonymkode: beb27...433

Setter meg utendørs med kaffen. Må bare ha frisk luft om morgenen,og dette gjør jeg uansett hvor jeg er. Så er det frokost og nyheter en times tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Blomsterert skrev:

Setter meg utendørs med kaffen. Må bare ha frisk luft om morgenen,og dette gjør jeg uansett hvor jeg er. Så er det frokost og nyheter en times tid. 

Jeg starter også med kaffe ute. Men jeg røyker da, så så sunn start er det jo ikke. Men føles nødvendig for meg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte ha abonnement for å lese alt, kan du gu resymé?  Det lille jeg fikk lese virket ganske gøy!

Anonymkode: beb27...433

Beklager men jeg har ikke abonnement på Aftenposten. Jeg leste artikkelen i Adresseavisen tror jeg, den var iallfall gratis å lese. Men den ligger ikke der nå lenger dessverre.  Og det er en stund siden, så jeg husker ikke så mye av det. Men poenget var å finne nye måter å kravle, åle, rulle, hoppe ut av sengen, en ny måte hver dag. Og det er ikke så vanskelig som det skulle høres ut.  Jeg holdt på ganske lenge, i flere måneder, men så gikk det skeis da vi dro på ferie. Jeg synes å huske at man skulle bli mer kreativ av det? Ikke helt sikker, men noe var det. Kunne ikke være bedre hukommelse antakelig, eller kanskje jeg ikke holdt på lenge nok :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett i dusjen, varmt vann og deilig dusjsåpe med god lukt får meg alltid til å våkne og føle meg fresh. Etterfulgt av en kopp kaffe.

Anonymkode: fe810...0cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...