Gå til innhold

Hjelp til oversette til spansk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er sammen med en jente fra den domenikanske republikk.

Så til Valentine`s day holder jeg på og lage ett kort til henne. også ville jeg gjerne imponere litt med å skrive på spansk til henne.

Jeg kan noe spansk men veldig dårlig på å skrive og med grammatikk og slikt.

Og google translate funker veldig dårlig :P

 

Så, her er det jeg ønsker og få oversatt.. Fra engelsk da jeg egentlig skulle ha det på engelsk

 

-----------------------------------------------

Dear love. I love you! I love your beautiful smile. I love the smell of you. I love the feel of your skin. I love the way you kiss me. I love the way you touch me. I love the way you care about me. I love your laugh. I love the way you look at me. I love the way you laugh at larva. I like your style. I love your humor. I love when you're in my arms. I love your beautiful body. I love you for wanting the best for me. I love the way you make me happy. I love that you are you. You make me proud to be your future man. I love that you make me smile for no reason.

I love to think about the future with you. To plan things together with you. I`ve had so many good memories with you allready, and looking forward to more memories with you. With all of this said, I want to wish you a happy valentine`s day together with me! I feel so lucky to be with you! I love you my beautiful ......

------------------------------------------------

 

Ps:

Noen som føler jeg har glemt noe får hyle ut :laugh: Hah..:tongue:

 

Takk :)

Anonymkode: 6ff5f...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er fra google translate, men jeg kan spansk og det ser ganske så riktig ut. Har ikke tid til å oversette selv ;)

 

Querido amor. ¡Te amo! Me encanta su hermosa sonrisa . Me encanta el olor de ustedes . Me encanta la sensación de su piel. Me encanta la forma en que me besas . Me encanta la forma en que me toque . Me encanta la forma que se preocupan por mí . Amo tu risa. Me encanta la forma en que me miras . Me encanta la forma en que se ríen de la larva . Me gusta tu estilo. Me encanta su humor. Me encanta cuando estás en mis brazos . Me encanta su hermoso cuerpo . Te amo por querer lo mejor para mí . Me encanta la forma en que me haces feliz. Me encanta que tú eres tú. Me haces orgulloso de ser su futuro hombre . Me encanta que me haces sonreír sin motivo . Me encanta pensar en el futuro con usted. Para planear cosas juntos con usted. `Ve tenía tantos buenos recuerdos con allready , y con ganas de más recuerdos con usted. Con todo esto dicho , quiero desearle un día de San Valentín feliz junto conmigo ! Me siento muy afortunada de estar con ustedes ! Te amo mi hermosa .....

Anonymkode: 25fdc...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Flott, og selvfølgelig for sent å svare, men likevel: bruken av su(formelt) i stedet for tu i en kjæresterelasjon kan umulig være riktig, heller ikke bruken av usted.

Allready er ya. 

Glemt? Jeg ville nok heller synes at dette var i overkant og bli overveldet hvis jeg fikk dette av en kjæreste, men jeg vet jo ingenting om deres relasjon og burde nok ikke uttale meg.

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...