Gå til innhold

Fikk sint melding av typen hennes..


Gjest Aye

Anbefalte innlegg

Jeg ligger med ei som har kjæreste. Har vert fuckfriends med henne en stund nå. Vi ligger med hverandre hver uke. Av og til annen hver uke.  jeg har ventet at han skal finne det ut. I kveld fikk jeg melding av han. Vet ikke helt hvordan han ser ut, men sånn ca. Han skrev "Jeg vet hvem du er, og hva du gjør. Du skal knuses. Tøm ditt blod i to store glass. Skål for livet ditt som gikk i dass" Jeg vet han er sint, men prøver han å være morsom eller skremme? Skal jeg ta det som en trussel? Skal jeg svare han eller bare ignorere? Litt ekkelt med sånne meldinger. Det siste skal sikkert være et sitat. 

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Aye skrev:

Jeg ligger med ei som har kjæreste. Har vert fuckfriends med henne en stund nå.  Vi ligger med hverandre hver uke. Av og til annen hver uke. Jeg aner ikke hvordan hun har klart å holde det skjult for kjæresten sin så lenge, og jeg har ventet at han skal finne det ut. I kveld fikk jeg melding av han. Vet ikke helt hvordan han ser ut, men sånn ca. Han skrev "Jeg vet hvem du er, og hva du gjør. Du skal knuses. Tøm ditt blod i to store glass. Skål for livet ditt som gikk i dass" Jeg vet han er sint, men prøver han å være morsom eller skremme? Skal jeg ta det som en trussel? Skal jeg svare han eller bare ignorere? Litt ekkelt med sånne meldinger. Det siste skal sikkert være et sitat. 

Du kan alltids benekte og si at du ikke visste at hun hadde kjæreste (om han har nevnt det). Det er uansett hun som er den store synderen her. Ja, det er totalt idiotisk av deg å ligge med noen som er i et forhold, men det er faktisk den som er i et forhold sin feil da det er den personen som har forpliktet seg til en annen person (noe du ikke har gjort). Du kan jo alltids også svare at det ikke er deg han bør være sint på, men kjæresten sin da det er hun som har sviktet han og ikke du.

Anonymkode: 4e522...04a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt? Så klart er det en trussel! Jeg hadde ikke giddet å svare, og sannsynligvis kommer han ikke til å gjøre deg noe, men jeg ville anmeldt trusselen likevel. Håper også at kjæresten hans er ok, han høres ikke helt god ut. Han har det forhåpentligvis mer i kjeften enn i nevene. 

Anonymkode: 7917e...4cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aucaman

Stor poet du har rota deg borti. Uansett, det er konsekvensen av hva du har holdt på med. Tydeligvis så du den komme og da burde du hatt en beredskapsplan. Begynn å lås døren din og ta alltid med telefon. Du vet aldri hvem som kan finne på hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Det kan skje den beste, men da får man bare ta konsekvensene. For deg vanker det nå sannsynligvis en solid dose med pryl i nærmeste fremtid. Den får du bare ta imot som en mann, og så går livet videre igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Du er klar over at signaturen din (som du benevner som sitat) er totalt selvmotsigende for deg slik jeg opplever deg? Du har jo virkelig ikke tenkt fornuftig her.

 

Dropp dama!

 

Ikke svar typen hennes på meldinger. Bare ignorer. Bytt telefonnummer. Unngå å få det nye tilgjengelig på nett, selv om typen hennes har all grunn til å være fly forbanna på deg.

 

I fremtiden lar du være å ligge med folk som har kjæreste. Det er så mye ryddigere og mer voksent om man kan ha det ordentlig.

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert kjempesint, og det må han få lov å være. De fleste har det mest i kjeften, og ikke i handling. Mottar du flere meldinger eller andre type trusler er det ikke dumt å ta det alvorlig: Utroskap og svik kan gjøre mye med mennesker. 

Du bør holde deg unna for en stund. La de ordne opp, fikse forholdet sitt eller gjøre det slutt. Det beste er nok om du holder deg unna en periode og lar de finne ut av det. Også for din egen del. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glansbildeskrinet skrev:

Du er klar over at signaturen din (som du benevner som sitat) er totalt selvmotsigende for deg slik jeg opplever deg? Du har jo virkelig ikke tenkt fornuftig her.

Dropp dama!

Ikke svar typen hennes på meldinger. Bare ignorer. Bytt telefonnummer. Unngå å få det nye tilgjengelig på nett, selv om typen hennes har all grunn til å være fly forbanna på deg.

I fremtiden lar du være å ligge med folk som har kjæreste. Det er så mye ryddigere og mer voksent om man kan ha det ordentlig.

Men hvorfor har typen sånn uten videre all grunn til å være fly forbanna? For alt han vet så har ikke TS anelse om at hun som har holder på med har type. Er det noen som har bør være fly forbanna på så er det sin egen kjæreste.

Anonymkode: 4e522...04a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor har typen sånn uten videre all grunn til å være fly forbanna? For alt han vet så har ikke TS anelse om at hun som har holder på med har type. Er det noen som har bør være fly forbanna på så er det sin egen kjæreste.

Anonymkode: 4e522...04a

Kan vel være sint på begge? Multitasking vettu ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normal reaksjon, går nok over ganske fort, evt. sinnet hans vil rette seg mer mot dama. Har opplevd å blitt trua med både det ene og det andre av sinte ektemenn jeg også, men det har aldri blitt fulgt opp. Verken med mer trusler, eller noe fysisk.

Vil dog anbefale deg å se etter ei ny fuckfriend :)

Lykke til!

Anonymkode: 63b47...598

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor har typen sånn uten videre all grunn til å være fly forbanna? For alt han vet så har ikke TS anelse om at hun som har holder på med har type. Er det noen som har bør være fly forbanna på så er det sin egen kjæreste.

Anonymkode: 4e522...04a

Les svar under! :)

Et øyeblikk siden, Ardenus skrev:

Kan vel være sint på begge? Multitasking vettu ;)

 

Nettopp!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres ikke helt god ut nei, og jeg aner ikke hva hun har sett i han. Det går ihvertfall bra med dama hans. Hun er kastet ut og det tror jeg skjedde for noen dager siden, for hun har fortalt hun bor hos ei venninne litt. Har lurt på om han har funnet ut noe. Døra har jeg alltid låst om kveldene/nettene likevel. 

Fristende å skrive at det ikke er meg han skal være sur på. Ikke jeg som er utro mot noen. Men tviler på at han bryr seg om det. Så kanskje best å ignorere?

Ja jeg vet dette var dumt av meg, men jeg har alltid likt henne så godt. Noe forhold blir det nok ikke mellom oss. Kun sex. Er vel ikke noe poeng i å slutte å møtes hvis det er helt slutt mellom de? Jeg har tross alt opplevd utroskap selv og vet hvor vondt det er, men jeg angrep aldri han eksen min lå med. Jeg kastet eksen min ut og sa jeg ville aldri se henne mer. Så det må være noe med han. Kanskje like greit at hun ble kvitt han som kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ikke særlig smart ut. Bare to store glass? Mennesket har da mye mer blod enn det. 

Anonymkode: 85b59...b75

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Sirah skrev:

Hvorfor har du hatt sex med et nek du vet har type TS?

Si det. Har jeg spurt meg selv om også. Hvorfor gjøre det som jeg har opplevd selv og vet hvor vondt det er. Kåtheten sin feil og da tenker vi med feil hode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Aye skrev:

Jeg ligger med ei som har kjæreste. Har vert fuckfriends med henne en stund nå. Vi ligger med hverandre hver uke. Av og til annen hver uke.  jeg har ventet at han skal finne det ut. I kveld fikk jeg melding av han. Vet ikke helt hvordan han ser ut, men sånn ca. Han skrev "Jeg vet hvem du er, og hva du gjør. Du skal knuses. Tøm ditt blod i to store glass. Skål for livet ditt som gikk i dass" Jeg vet han er sint, men prøver han å være morsom eller skremme? Skal jeg ta det som en trussel? Skal jeg svare han eller bare ignorere? Litt ekkelt med sånne meldinger. Det siste skal sikkert være et sitat. 

Jeg ser for meg at han vil ha en slik "rap off" eller "rap battle", vet ikke hva de kaller det.

Jeg tar en skål og hever mitt glass, men det er du som er i dass. Jeg puler dama di, hva har"u å si? Du ser det er du som ligger på bånn, bare innse at det er sånn, for det er jeg som gang på gang får kjøre pikken min i bånn!

 

:ironi:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aye skrev:

Han høres ikke helt god ut nei, og jeg aner ikke hva hun har sett i han. Det går ihvertfall bra med dama hans. Hun er kastet ut og det tror jeg skjedde for noen dager siden, for hun har fortalt hun bor hos ei venninne litt. Har lurt på om han har funnet ut noe. Døra har jeg alltid låst om kveldene/nettene likevel. 

Fristende å skrive at det ikke er meg han skal være sur på. Ikke jeg som er utro mot noen. Men tviler på at han bryr seg om det. Så kanskje best å ignorere?

Ja jeg vet dette var dumt av meg, men jeg har alltid likt henne så godt. Noe forhold blir det nok ikke mellom oss. Kun sex. Er vel ikke noe poeng i å slutte å møtes hvis det er helt slutt mellom de? Jeg har tross alt opplevd utroskap selv og vet hvor vondt det er, men jeg angrep aldri han eksen min lå med. Jeg kastet eksen min ut og sa jeg ville aldri se henne mer. Så det må være noe med han. Kanskje like greit at hun ble kvitt han som kjæreste.

Du synes det er helt greit å ligge med noen kjæreste når du selv t.o.m har opplevd utroskap?

Jeg har INGEN sympati med deg!

P.S: Og hvis du liker ei dame, er det å ligge med henne mens hun har kjæreste , det motsatte av hvordan du kan kapre henne. Det forteller at du ikke ser på deg selv som verdifull. Hun høres forøvrig ut som samme ulla, for hadde hun hatt selvrespekt, hadde hun ikke gått bak ryggen på kjæresten sin.

Dropp kontakten med denne dama ( og "kjæresten" hennes ),  begynn å jobb med deg selv.

Anonymkode: e362e...c58

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg ikke fortjener sympati, ikke det jeg forventer heller. Vil bare vite om det er smartest å ignorere fyren eller hva. Ser de fleste mener jeg bør ignorere han, og blir nok det jeg gjør også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...