Gå til innhold

Årets MGP oser av kvalitet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

MGP har alltid vært en elendig konkurranse med elendig musikk. Så elendig at kjoler og glam har tatt oppmerksomheten. Men i år er det annerledes. Årets finale formelig oser av kvalitet, fra start til slutt. 

 

Anonymkode: 63c47...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Humoristisk og fengende innslag som kan ta Europa med storm!

Som sagt, her oser det av kvalitet!

Anonymkode: 63c47...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nok den verste samlingen sanger jeg har kommet over på lenge. Den siste kan vel slå an på Balkan, ellers tror jeg alle disse sangene vil få 0 poeng. Herregud!

Anonymkode: 546b6...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Jostein Pedersen tilbake? For meg er han Melodi Grand Prix.

Anonymkode: 72279...4ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En musikk-konkuranse kan sikkert være en helt grei underholdning, for iallefall en del av befolkningen. Men da burde dette i det minste være BRA musikk, og ikke det tullete fjaset som dagens norske sangere og musikere hoster opp med.

Hadde dette vært en ganske billig og rimelig økonomisk  opplegg, så hadde det ikke vært fullt så ille. Men dette koster jo helt vanvittige pengesummer. Er dette virkelig en fornuftig bruk av våre lisens-penger?

Jeg mener iallefall klart og tydelig NEI.

Anonymkode: 6d684...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Fy faen så bra!

Anonymkode: 63c47...418

Ble knust når jeg fant ut at sangen var en Mgp-låt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/12/2016 at 14.42, Fredsmegleren skrev:

Ble knust når jeg fant ut at sangen var en Mgp-låt 

Knust?

Anonymkode: 63c47...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.2.2016 at 21.41, AnonymBruker skrev:

 

 

Nydelig!

Anonymkode: 63c47...418

Dette må være det kjedeligste skvipet jeg har hørt på lenge... Og jeg takler ikke den halssyngingen til denne jenta - det er så tillaget.
Ærlig talt, kan vi ikke få en skikkelig stemme med på MGP snart? Problemet er at de som virkelig kan er for opptatt med å jobbe vettet av seg som musikere, i stedet for å stille opp på popularitetskonkurranser.
Det er jo enten ukjente middelmådige stemmer med kjedelige ballader, partysanger eller musikk som ikke burde sluppet ut fra "køntry"-bula det var ment for..!
Det idiotiske med musikkbransjen er at denne jenta, hvem enn hun er, er bare et Monki-antrekk og en sterkere dose autotune unna kjendislivet hun ønsker så sterkt...

Gleder meg til dagen da musikk handler om de som kan mest igjen, og ikke bare de som vil gjøre mest. Nei, jeg tror jeg må gi opp MGP i år, for det er ikke gøy lenger. Det handler ikke om musikk lenger. Det blir ikke skapt sanger som sitter igjen i årevis lenger. Er det noen av dere som klarer å begynne på sangen som vant i fjor? Jeg husker ikke engang om det var mann, dame eller band som vant. Men folk flest kan synge "La det swinge", eller nynne noen strofer fra "Mil etter mil", eller synge refrenget på "Fairytale" fra -09.

MGP er blitt nok en plattform, som Idol og The Voice, hvor folk utnytter PRen for å kunne få navnet sitt ut. Har alltid sett på, det har jo vært underholdende, selv hvor elendig mye av musikken har vært til tider, men orker det ikke i år.
Må tilbake til musikk fra folk som gjør det for musikk sin skyld, ikke kjendislivet sin skyld...

Anonymkode: 92606...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 15. februar 2016 at 1.21, AnonymBruker skrev:

Knust?

Anonymkode: 63c47...418

Den var jo så stilig og sommerslig, men mpg låter blir som oftest fort glemt etter finalen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/11/2016 at 21.42, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Denne kan bli en verdenshit!

Anonymkode: 63c47...418

Passende navn på den sangen. Jeg er sikker på at den kom rett ut av analen slik som sangtittelen tydelig hinter til.

Anonymkode: c3d23...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sangene trådstarter linket til er de sangene jeg absolutt ikke likte. :fnise: Den "Laika"-sangen ble jeg direkte flau over å høre. Skal sikkert være morsomt men... Ser for meg en gjeng modne kvinner som har fått i seg for mye vin en jentekveld, og fikk for seg at de skulle skrive en sang. Uff.

Linker til de to jeg liker best (ja, liker i det hele tatt, da de andre er pyton etter min mening) også vil jeg gjerne høre hva andre, gjerne folk som i utgangspunktet ikke liker MGP, synes om akkurat de to. :)

Den første er den store favoritten, synes den er ufattelig vakker og gir meg gåsehud. Sang nr. 2 kan være en ok erstatning hvis denne første ikke går gjennom til Eurovision.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...