Gå til innhold

Jeg vil ha en mann!! Hvorfor er det så vanskelig?


Kjærringen_mot_str

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke trådstarter, men jeg har vært singel (og på jakt..) i 2 år. Datet masse menn i ulike aldersgrupper.. Nå begynner jeg å bli lei. Møtte en jeg ble skikkelig forelsket i, men han følte selvsagt ikke det samme. Ellers er det ca 50/50 om det er meg eller dem som mister interessen. Den røde tråden er at de mennene jeg vil ha, vil ikke ha meg og omvendt.

Anonymkode: 010dc...47f

I følge en brukerså må du stalke de som ikke vil ha deg til de gir opp og vil ha deg anyway. Sånn omtrentlig.

Endret av Silfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 11.2.2016 at 20.54, Kjærringen_mot_str skrev:

I går så jeg ett program på TV og ble rett og slett litt satt ut. Der var det ei dame som var lam og satt i rullestol, men kjærligheten i sitt liv fant hun. Gift også.. til og med to ganger.

Og her er jeg. 29 år gammel sykepleierstudent og alenemor. Vanlig av utseende, selv om ting kunne sikkert vært bedre. Men tynn og aktiv, oppegående og utadvent. Likevel har jeg nå vært alene i snart 5 år. Og de 5 årene har jeg ikke hatt en eneste kjæreste. Jo men, det er ikke rart at jeg begynner å stille spørsmål om meg selv. Hva er galt? Jeg vil ha en mann. 

Klart at jeg ikke vil ha hvem som helst. Jeg har en ett barn og stabil økonomi, så det må jo være en seriøs person som selv er oppegående. Men hvor treffer man slike? Hva er hemmeligheten? Går det kanskje ann å få seg en taimann, slik som manfolka skaffer seg taidamer?

Jeg vil virkelig ikke forbli alene... noe råd?!

Hilsen frustrert jente..

Det høres igrunnen ganske rart ut ja ...det er jo kvinnfolkene som har det lettest på den fronten. Ikke trenger de ta så mye om noe initiativ i det hele tatt. 

Det er nokså vanlig for en mann å gå årevis uten kjæreste eller noe ...med mindre man er den player typen da ..hehe! :)

 

Anonymkode: bd2d0...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert veldig kresen, er det som pleier å være problemet. Og så har du barn da, det er også et problem, eller iallefall et problem for de du har hatt interesse for. 

Hvis du skulle gjettet, kan du vel tenke deg at noen vil inn i forhold med deg, men du er ikke interessert? Alle kan få så lenge de ikke er kresne. 

Hun dama i rullestol er sikkert ikke kresen, dessuten kan det hende hun traff han før hun var i rullestol.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Evilposelos skrev:

Du er sikkert veldig kresen, er det som pleier å være problemet. Og så har du barn da, det er også et problem, eller iallefall et problem for de du har hatt interesse for. 

Hvis du skulle gjettet, kan du vel tenke deg at noen vil inn i forhold med deg, men du er ikke interessert? Alle kan få så lenge de ikke er kresne. 

Hun dama i rullestol er sikkert ikke kresen, dessuten kan det hende hun traff han før hun var i rullestol.

Ingen er mer kresne enn jenter da ...enten de vil si det eller ei :)

Anonymkode: bd2d0...8b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.2.2016 at 16.47, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke trådstarter, men jeg har vært singel (og på jakt..) i 2 år. Datet masse menn i ulike aldersgrupper.. Nå begynner jeg å bli lei. Møtte en jeg ble skikkelig forelsket i, men han følte selvsagt ikke det samme. Ellers er det ca 50/50 om det er meg eller dem som mister interessen. Den røde tråden er at de mennene jeg vil ha, vil ikke ha meg og omvendt.

Anonymkode: 010dc...47f

Men dater du bare masse i håp om å finne en som du liker og som liker deg, eller har du konkrete ting du ser etter og velger å treffe kun de som har de tingene du ser etter? Ofte blir folk lei av å date fordi de dater alt for mye og alt for kravløst. Bortkastet tid og bortkastet energi. 

Han du forelsket i bør du ta som utganspunkt når du skal treffe noen videre. Hva var det ved han som gjorde at du forelsket deg, og hva var det du manglet slik at han ikke ble forelsket i deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, jeg orket ikke lese hele tråden, men jeg fant en mann etter 1 år med nettdating. Traff vel 9-10 stykker før han. Så det eneste rådet jeg har å gi deg er å logge deg på noen datingsider og ha noen kriterier å gå etter. At du dater eldre menn er bra ift. at du har barn, tror absolutt det er noen der ute for deg! :)

Må også legge til at det sikkert er vanskelig når man har barn, når skal man få tid til å gå på disse datene? Kanskje det hadde vært fint å finne noen felles single medsøstre med barn for å diskutere litt.

Anonymkode: 0405c...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg traff ogå mannen min via nettdating for ni år siden på match.com:)

Anonymkode: 85301...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎11‎.‎02‎.‎2016 at 21.30, Wisket skrev:

Jeg traff en lege når jeg var i kirurgisk praksis ;) 3 år siden, og vi er fortsatt sammen.

Min erfaring etter 15 år som sykepleier/operasjonssykepleier er at de fleste mannlige legene av en viss kvalitet er opptatte lenge før de fyller 30. Og nå er det uansett en stadig økende overvekt av kvinnelige leger, og en sakte økende (dog fremdeles liten) andel menn som søker seg til sykepleierutdanningn.

Anonymkode: 85301...cce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.2.2016 at 21.57, Herr Heftig skrev:

 

Den 11.2.2016 at 21.57, Herr Heftig skrev:

 

Den 11.2.2016 at 21.57, Herr Heftig skrev:

 

 

WOW - for en respons :)

Tusen takk for deres svar og innspill. En del useriøse innlegg her, men men...

Noen nevnte her om jeg var kresen? Jeg vil ikke si kresen, men at jeg har mine krav - YES. Jeg er snart 30 (2 år igjen hjelp) og derfor gidder jeg ikke lettvinte flørt. Det skaper bare rot i "hjemme". Spesielt da jeg har barn. Jeg skal jo ikke innlede ett forhold når jeg ser at det ikke vil være i det lengre løp? Nei.. den tid er forbi. Det er rett og slett ikke godt nok... Jeg vil ha en mann som er ute etter ett seriøst forhold. :) Sånn er det bare.

Jeg har forresten en situasjon som pågår nå. Saker er at det er en gutt som var i min bursdag da jeg fylte 28. Denne gutten har tatt kontakt med meg igjen på face og vi har skrevet til hverandre en stund. Han er kjekk, han HAR også barn (for alle idiotiske innleggende som kom fra noen her tidligere ang alenemødre) og han har en bra utdannelse. Han er voksen for alderen. Men.... det er ett lite problem...

....han er halvbroren, til min halv søster.. :icon_frown: Rent biologisk er han ikke i slekt med meg, men likevel. Samtidig har jeg ikke klart å la være å skrive med han. Jeg er forresten ikke norsk (glemte å si det) - jeg er fra europa. Så jeg fikk en ganske streng mld fra en i familien om hvorfor jeg drev å skrev med "han"...

Noen som har noen tanker...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kjærringen_mot_str skrev:

 

WOW - for en respons :)

Tusen takk for deres svar og innspill. En del useriøse innlegg her, men men...

Noen nevnte her om jeg var kresen? Jeg vil ikke si kresen, men at jeg har mine krav - YES. Jeg er snart 30 (2 år igjen hjelp) og derfor gidder jeg ikke lettvinte flørt. Det skaper bare rot i "hjemme". Spesielt da jeg har barn. Jeg skal jo ikke innlede ett forhold når jeg ser at det ikke vil være i det lengre løp? Nei.. den tid er forbi. Det er rett og slett ikke godt nok... Jeg vil ha en mann som er ute etter ett seriøst forhold. :) Sånn er det bare.

Jeg har forresten en situasjon som pågår nå. Saker er at det er en gutt som var i min bursdag da jeg fylte 28. Denne gutten har tatt kontakt med meg igjen på face og vi har skrevet til hverandre en stund. Han er kjekk, han HAR også barn (for alle idiotiske innleggende som kom fra noen her tidligere ang alenemødre) og han har en bra utdannelse. Han er voksen for alderen. Men.... det er ett lite problem...

....han er halvbroren, til min halv søster.. :icon_frown: Rent biologisk er han ikke i slekt med meg, men likevel. Samtidig har jeg ikke klart å la være å skrive med han. Jeg er forresten ikke norsk (glemte å si det) - jeg er fra europa. Så jeg fikk en ganske streng mld fra en i familien om hvorfor jeg drev å skrev med "han"...

Noen som har noen tanker...

 

 

Du er rimelig desperat om du går etter familie i mine øyne.

Hva har du å tilby en mann for at han skal bli seriøs og investere tid og energi på deg og dine barn?

Anonymkode: 3ea30...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er rimelig desperat om du går etter familie i mine øyne.

Hva har du å tilby en mann for at han skal bli seriøs og investere tid og energi på deg og dine barn?

Anonymkode: 3ea30...be0

 

Hva jeg har å tilby? Og det tenker du at jeg skal legge ut her? Som en slags unnskyldning for at jeg er god nok? Beklager - så dårlig selv bilde har jeg ikke. :sFun_sleeping:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:


Hva har du å tilby en mann for at han skal bli seriøs og investere tid og energi på deg og dine barn?

Anonymkode: 3ea30...be0

Du får det til å høres ut som at det er kvinnens oppgave å tilby sine tjenester for at en mann skal finne henne god nok.. 

Jeg tenker at møter man noen man får en god kjemi med, man har nogenlunde samme fremtidsmål og interesser og det oppstår følelser så burde det være "nok". Man skal bidra begge to. 

Anonymkode: 010dc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.2.2016 at 1.49, Evilposelos skrev:

Du er sikkert veldig kresen, er det som pleier å være problemet. Og så har du barn da, det er også et problem, eller iallefall et problem for de du har hatt interesse for. 

Hvis du skulle gjettet, kan du vel tenke deg at noen vil inn i forhold med deg, men du er ikke interessert? Alle kan få så lenge de ikke er kresne. 

Hun dama i rullestol er sikkert ikke kresen, dessuten kan det hende hun traff han før hun var i rullestol.

Knepp igjen du, da. Folk i rullestol har preferanser som alle andre. Livet er heldigvis mye mer mangfoldig enn man skulle tro. Du er kanskje en av disse kjerringene som har gitt meg (som sitter i rullestol) en stram grimase på byen når jeg har hooka opp med en fin kar du selv ikke fikk draget på. Det er mange ulemper ved å sitte i rullestol. Én av dem er slike folk som antar man automatisk rangeres på bunn av lista og ikke bør stille krav eller ha ønsker så fort man har et handikap. Har også møtt på et par kjipe fyrer som har blitt helt ilske og forbanna når de ikke har fått snøret i bånn fordi de gjør samme antagelser som deg. 

Anonymkode: d1dbf...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg jobbet ved en medisinsk avd på ett av landets sykehus her i landet, var det en lege som var singel. Han var veldig åpen om det at han var singel og ønsket seg en dame. Han var på min alder. Han var virkelig åpen for å gå på date med en av sykepleiere. Og da husker så utrolig godt hva jeg sa til han en gang på vaktrommet midt i lunsjpausen:

- Jeg er god til å lage mat, smart, ryddig, og sporty. Men beklager.. er ikke interessert i deg på den måten :laugh:

Når jeg skriver kresen, så har ikke utseende og yrke alt å si. Jeg vet hva jeg ser etter i en mann. En slik som min pappa. En som elsker kona si høyt til tross for hennes både gode og negative sider. Ja, selv om hun sitter i rullestol. En som ikke ser på gresset på andre siden. En som er god, snill men intelligent. Og som ikke lar seg styre av testesteron alene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærringen_mot_str skrev:

Da jeg jobbet ved en medisinsk avd på ett av landets sykehus her i landet, var det en lege som var singel. Han var veldig åpen om det at han var singel og ønsket seg en dame. Han var på min alder. Han var virkelig åpen for å gå på date med en av sykepleiere. Og da husker så utrolig godt hva jeg sa til han en gang på vaktrommet midt i lunsjpausen:

- Jeg er god til å lage mat, smart, ryddig, og sporty. Men beklager.. er ikke interessert i deg på den måten :laugh:

Når jeg skriver kresen, så har ikke utseende og yrke alt å si. Jeg vet hva jeg ser etter i en mann. En slik som min pappa. En som elsker kona si høyt til tross for hennes både gode og negative sider. Ja, selv om hun sitter i rullestol. En som ikke ser på gresset på andre siden. En som er god, snill men intelligent. Og som ikke lar seg styre av testesteron alene ...

 

Hvor finner man slike menn :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/15/2016 at 20.48, AnonymBruker skrev:

Du får det til å høres ut som at det er kvinnens oppgave å tilby sine tjenester for at en mann skal finne henne god nok.. 

Jeg tenker at møter man noen man får en god kjemi med, man har nogenlunde samme fremtidsmål og interesser og det oppstår følelser så burde det være "nok". Man skal bidra begge to. 

Anonymkode: 010dc...47f

Men for at disse følelsene skal oppstå hos mannen bør jo kvinnen ha noen kvaliteter han ser etter eller? Jeg etterspør hva ts har som gjør at hun tror hun kan få seg en mann, når hun i tillegg har unge. Kan være greit å være realistisk med seg selv og vite hvor man ligger på skalaen, og hva en kan tilby en partner. Kan ikke forvente å få en helt awesome  partner når en er under middels selv...

Men når jeg ser hva ts har skrevet senere i tråden skjønner jeg godt hvorfor hun er singel. Hun vil ha en til å dele utgiftene sine og gi henne tryggheten  hun trenger i hverdagen. Ihvertfall hva jeg leser ut fra kodesnakket hennes.

Anonymkode: 3ea30...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 11.2.2016 at 20.54, Kjærringen_mot_str skrev:

I går så jeg ett program på TV og ble rett og slett litt satt ut. Der var det ei dame som var lam og satt i rullestol, men kjærligheten i sitt liv fant hun. Gift også.. til og med to ganger.

Og her er jeg. 29 år gammel sykepleierstudent og alenemor. Vanlig av utseende, selv om ting kunne sikkert vært bedre. Men tynn og aktiv, oppegående og utadvent. Likevel har jeg nå vært alene i snart 5 år. Og de 5 årene har jeg ikke hatt en eneste kjæreste. Jo men, det er ikke rart at jeg begynner å stille spørsmål om meg selv. Hva er galt? Jeg vil ha en mann. 

Klart at jeg ikke vil ha hvem som helst. Jeg har en ett barn og stabil økonomi, så det må jo være en seriøs person som selv er oppegående. Men hvor treffer man slike? Hva er hemmeligheten? Går det kanskje ann å få seg en taimann, slik som manfolka skaffer seg taidamer?

Jeg vil virkelig ikke forbli alene... noe råd?!

Hilsen frustrert jente..

At du ikke finner noen er nesten garantert fordi du er for kresen!! Senk kravene dine-utseendemessig. Det er klart du skal like utseende, men senk krava. Om du absolutt ønsker blå øyne og blondt hår, drit i hårfargen den kan farges, men behold øyefargen. Skjønner?

Anonymkode: 23442...c59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...