Gå til innhold

Jeg vil ha en mann!! Hvorfor er det så vanskelig?


Kjærringen_mot_str

Anbefalte innlegg

I går så jeg ett program på TV og ble rett og slett litt satt ut. Der var det ei dame som var lam og satt i rullestol, men kjærligheten i sitt liv fant hun. Gift også.. til og med to ganger.

Og her er jeg. 29 år gammel sykepleierstudent og alenemor. Vanlig av utseende, selv om ting kunne sikkert vært bedre. Men tynn og aktiv, oppegående og utadvent. Likevel har jeg nå vært alene i snart 5 år. Og de 5 årene har jeg ikke hatt en eneste kjæreste. Jo men, det er ikke rart at jeg begynner å stille spørsmål om meg selv. Hva er galt? Jeg vil ha en mann. 

Klart at jeg ikke vil ha hvem som helst. Jeg har en ett barn og stabil økonomi, så det må jo være en seriøs person som selv er oppegående. Men hvor treffer man slike? Hva er hemmeligheten? Går det kanskje ann å få seg en taimann, slik som manfolka skaffer seg taidamer?

Jeg vil virkelig ikke forbli alene... noe råd?!

Hilsen frustrert jente..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dame som var lam i rullestol fant seg mann, da burde jeg også for jeg er bedre enn en dame i rullestol !

Kanskje personligheten din har noe med dette å gjøre?

Anonymkode: 56a13...389

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En dame som var lam i rullestol fant seg mann, da burde jeg også for jeg er bedre enn en dame i rullestol !

Kanskje personligheten din har noe med dette å gjøre?

Anonymkode: 56a13...389

Siterer noe ei venninne sa en gang "Min oppgave er å sørge for å si det som ligger meg på hjerte. Men min oppgave er ikke hvordan du tolker det jeg sier" ;) 

Nei, absolutt jeg er glad på hennes veier. Men i vår tids alder hvor det går perfekte pene jenter over alt, skulle man tro at utseende var viktig for en mann. Derfor er det så sterkt å se at enkelte klarer å finne kjærligheten til tross for deres handikap. Gjøre om spørsmålet litt da: Hva er handikappet mitt - siden jeg ikke klarer det? :) hemmeligheten!? oppfattet

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En dame som var lam i rullestol fant seg mann, da burde jeg også for jeg er bedre enn en dame i rullestol !

Kanskje personligheten din har noe med dette å gjøre?

Anonymkode: 56a13...389

Tenkte litt i de samme baner når jeg leste HI. 

Det jeg skriver nå er ikke for å skryte for mye av meg selv. Jeg har litt ekstra på kroppen, ser helt normal ut, men får ofte komplimenter for mitt vinnende vesen og behagelige energi. de fleste kommer til meg fordi jeg er lett og snakke med og har forståelse for andre. Jeg har aldri hatt noen store problemer med å finne menn. 

Kanskje du skulle sett på deg selv litt utenfra? Og hvis ikke vil det alltid dukke opp en som liker deg for den du er, det er bare ikke den rette tiden akkurat nå.

Anonymkode: 70574...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte litt i de samme baner når jeg leste HI. 

Det jeg skriver nå er ikke for å skryte for mye av meg selv. Jeg har litt ekstra på kroppen, ser helt normal ut, men får ofte komplimenter for mitt vinnende vesen og behagelige energi. de fleste kommer til meg fordi jeg er lett og snakke med og har forståelse for andre. Jeg har aldri hatt noen store problemer med å finne menn. 

Kanskje du skulle sett på deg selv litt utenfra? Og hvis ikke vil det alltid dukke opp en som liker deg for den du er, det er bare ikke den rette tiden akkurat nå.

Anonymkode: 70574...33a

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Wisket skrev:

Vent til du er ferdig sykepleier, da treffer du nok DEN kjekke legen ;-) 

Mange sykepleiere i kampen om det beinet..og de færreste ender opp med legen. 

Anonymkode: 2ffcf...bc7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange sykepleiere i kampen om det beinet..og de færreste ender opp med legen. 

Anonymkode: 2ffcf...bc7

Jeg traff en lege når jeg var i kirurgisk praksis ;) 3 år siden, og vi er fortsatt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En dame som var lam i rullestol fant seg mann, da burde jeg også for jeg er bedre enn en dame i rullestol !

Kanskje personligheten din har noe med dette å gjøre?

Anonymkode: 56a13...389

Og her ser vi janteloven i full effekt. Ingen skal få lov til å tenke noe som helst eller si noe som helst som ikke er 100% politisk korrekt uten å få slengt det tilbake i trynet. Det sier seg faktisk selv at man vil ha større utfordringer om man er lam eller har en annen form for stor skade. Sa TS at denne personen er mindre verdt enn seg selv? Nei. Hun sammenlignet seg med en som garantert har større utfordringer ved dating en det en vanlig funksjonsfrisk person har, men det er da tydligvis ikke lov. Men man kan vel ikke forvente annet av hylekoret på KG.

Anonymkode: 804fe...0d6

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feel you! 

Selv har jeg ikke tatt i en mann siden barnet mitt ble unnfanget for 3 år siden. Er, så vidt jeg vet, ei helt normal jente :P vil også ha en mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Wisket skrev:

Jeg traff en lege når jeg var i kirurgisk praksis ;) 3 år siden, og vi er fortsatt sammen.

Sikkert mange sykepleiere/leger som treffer hverandre, men det er vel overvekt av kvinnelige leger i aldersgruppen til TS så selv om kjønnsbalansen blir bedre på et sykehus så blir det jo fortsatt en kvinnedominert arbeidsplass.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og her ser vi janteloven i full effekt. Ingen skal få lov til å tenke noe som helst eller si noe som helst som ikke er 100% politisk korrekt uten å få slengt det tilbake i trynet. Det sier seg faktisk selv at man vil ha større utfordringer om man er lam eller har en annen form for stor skade. Sa TS at denne personen er mindre verdt enn seg selv? Nei. Hun sammenlignet seg med en som garantert har større utfordringer ved dating en det en vanlig funksjonsfrisk person har, men det er da tydligvis ikke lov. Men man kan vel ikke forvente annet av hylekoret på KG.

Anonymkode: 804fe...0d6

Amen!

Anonymkode: 6a9c3...24b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Dater du oppover i alder (37-43)? Tror ikke menn på din alder er så gira på å være stefar.

Ja takk 37 - 43 er den rette alderen for en mann for meg. Når jeg snakker med andre medstudenter (gutter) som er i aldersgruppen 28 - 31 så er vi vidt på to forskjellige planeter. De bruker helger på fest, trening mm. Men en helg for meg er lage hjemmelaget pizza og se på Barbi :laugh::P

Joda du har ganske rett ;)

4 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Dater du oppover i alder (37-43)? Tror ikke menn på din alder er så gira på å være stefar.

 

4 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Dater du oppover i alder (37-43)? Tror ikke menn på din alder er så gira på å være stefar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en unge. Menn vet bedre enn å date en alenemor som trenger en far til ungen sin

Anonymkode: 3ea30...be0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på hva du har "feil", men hva du selv ønsker i en mann, og begynn å søk etter det.

Synes selv det er vanskelig å treffe noen. Men jeg tror på kjærligheten.

Tror også at du bør kanskje gjøre andre ting, som gå alene på kafé, kino, gå ut alene en kveld ( hvis mange av vennene dine er etablerte ), tenker å gjøre det samme, utfordre seg selv der man kan møte forskjellige folk. 

Anonymkode: 9dbb6...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og her ser vi janteloven i full effekt. Ingen skal få lov til å tenke noe som helst eller si noe som helst som ikke er 100% politisk korrekt uten å få slengt det tilbake i trynet. Det sier seg faktisk selv at man vil ha større utfordringer om man er lam eller har en annen form for stor skade. Sa TS at denne personen er mindre verdt enn seg selv? Nei. Hun sammenlignet seg med en som garantert har større utfordringer ved dating en det en vanlig funksjonsfrisk person har, men det er da tydligvis ikke lov. Men man kan vel ikke forvente annet av hylekoret på KG.

Anonymkode: 804fe...0d6

Her ser man hvordan det ikke er lov å ha egne meninger uten at noen skal beskylde en for å være politisk korrekt. Det er tydeligvis ikke lov å ha en mening som kan oppfattes som "slem". Da kommer de løpende mens de skriker jantelov.

Anonymkode: 56a13...389

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...