Gå til innhold

Hva slags forventinger har du ?


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

Når du har forventinger til noe ( samme hva det måtte være ) pleier du da og ha høye eller lave forventinger ?

 

Jeg pleier alltid å ha lave forventinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir et veldig vagt spørsmål. Svaret er begge deler - det kommer jo helt an på hva det gjelder, om jeg har høye eller lave forventninger til det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Dette er et latterlig spørsmål. Du kan ikke sammenligne f.eks forventningene du har til degselv i arbeidslivet med forventningene du stiller til hvordan et politisk valg skal ende opp.. Isåfall er svaret mitt at "mine forventninger er det jeg anser som det mest realistiske utfallet"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Jeg beklager på det dypeste at jeg spurte om dette. Jeg skal nå gå å piske meg selv 1000 ganger som straff for min forferdelige forbrytelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har høye :P blir aldri fornøyd.. Burde gjøre noe med det

Anonymkode: bcaa5...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har høye forventninger, og jeg blir ofte skuffa... Bør nok lære meg å være litt mer realistisk med en gang, i stede for at jeg må jekke ned mine egne forventinger gang på gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Kommer jo an på hva slags tilknytning og tanker jeg har om det (samme hva det måtte være). Ble mye skuffet som ung, men nå har jeg ikke forventninger idet hele tatt (nesten alle har jo selvfølgelig det) fordi jeg bare venter og ser hva som skjer eller hvordan det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok litt an på hva det er og på erfaringene jeg har med "hva det måtte være" fra før. Men jevnt over har jeg moderate, men optimistiske forventninger til det meste. Liker ikke at det går for mye opp og ned humørmessig, så jeg holder alt på et trygt og behangelig nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...