Gå til innhold

Vernepleierstudent trenger jobb i Trondheim. Tips?


Gjest Nanna87

Anbefalte innlegg

Gjest Nanna87

Jeg driver å sparer penger til bolig, og jeg må rett og slett finne meg en ny jobb slik at jeg får tjent litt. Har jobbet litt i hjemmesykepleien tidligere, men fikk bare en vakt i måneden og slikt blir det ikke penger av. Har noen tips her inne om hvor jeg kan søke for å få mest mulig vakter, og vet dere hva en vernepleierstudent tjener i timen? Har som regel vært uheldig med jobb da jeg nesten ikke får vakter, så jeg er litt lei.  Kan jeg gå direkte til sjefen å forklare henne at jeg ønsker å jobbe mest mulig, samt forklare at jeg ikke er interessert i jobb om jeg ikke får minimum 3 vakter i uken?

Vil gjerne jobbe innenfor psykiatrien, men tror ikke de tar imot studenter annet enn på tredje året og jeg får første. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange sommerjobber ute nå, både i Trondheim og nærkommunene.

 

Siden du går førsteårer har du jo ikke hatt praksis enda. Det vil bli mye lettere for deg etter at praksisperioden er ferdig, mange ender opp med å få deltidsjobb der de har vært.

Kommunen har jo dårlige tider innenfor helse og omsorg nå, med en del plassoppsigelser. Anbefaler deg derfor å ta kontakt med steder i Malvik, Melhus, Klæbu og Skaun. Der kan det være både lettere og bedre betalt. Alle stedene har både hjemmetjeneste, boliger og sykehjem. Det går både buss og tog dersom du ikke har bil.

Anonymkode: b5905...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt si i fra til sjefen din at du ønsker mer jobb, og at det bare må ringes ved sykdom osv.:) Du kan også sjekke kommunen sine hjemmesider for ledige stillinger i tillegg til finn.no:) Er i alle fall sommerjobber på charlottenlund helse og velferd vet jeg. Ellers kan du egentlig bare ringe rund til alle sykehjem, botilbud osv. i hele byen og høre:) Ellers er det vanlig at man gjerne får sommer eller deltidsjobb hos praksisplassen:) Er vernepleier selv og fikk fast deltid etter endt praksis.

Anonymkode: 11f4e...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Hei og takk for svar. Jeg skal ha praksis på Moholt aktivitetssenter så jeg håper jeg kan få sommerjobb der etter praksis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det ikke en bolig for psykisk utviklingshemmede du kan bli vikar i?:) der trenger en ofte ikke fullført utdannelse. Men du får relevant erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...