Gå til innhold

Brudekjole for små pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en en litt sexy brudekjole. Men jeg har små pupper, er omtrent flat. Derfor ser det veldig lite pent ut med en kjole som har utringing fordi jeg ikke får antydning til kløft en gang...

Jeg synes det er pent med kjoler med åpen rygg, men da er det forferdelig vanskelig å finne en bh som er mulig å ha under. Og jeg kan ikke gå uten bh for da blir jeg helt flat (slik som mange med små pupper blir av å bruke sportsbh...). 

Har dere noen tips til hvilke typer brudekjoler jeg bør se etter? Evt linker? 

Anonymkode: 9f997...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville trodd det er lettere å "tilpasse" puppene etter kjolen enn andre veien. Det er masse du kan gjøre for å løfte og støtte uten å ha på en vanlig bh, feks sånne klisterbh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser etter en en litt sexy brudekjole. Men jeg har små pupper, er omtrent flat. Derfor ser det veldig lite pent ut med en kjole som har utringing fordi jeg ikke får antydning til kløft en gang...

Jeg synes det er pent med kjoler med åpen rygg, men da er det forferdelig vanskelig å finne en bh som er mulig å ha under. Og jeg kan ikke gå uten bh for da blir jeg helt flat (slik som mange med små pupper blir av å bruke sportsbh...). 

Har dere noen tips til hvilke typer brudekjoler jeg bør se etter? Evt linker? 

Anonymkode: 9f997...b58

Jeg er mann og vet veldig mye om pupper. 

Det finnes brudekjoler til alle slags pupper. 

Du er egentlig ikke på jakt etter en kjole som passer til puppene dine, men en kjole som passer til deg. 

Kvinner altså...dere gjør ting så komplisert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt gått for en med en sexy åpen/gjennomsiktig rygg, blås i BH, det er ikke puppene dine som skal gjøre kjolen sexy. Jeg føler litt at man må velge rygg eller kløft ikke begge deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

små pupper er en fordel om en liker mye utringning fremme! Kan fort se vulgært ut om frontpartiet er for stort. Greit nok store pupper kan ta seg bra ut i bikini, men i kjoler og spesielt brudekjoler er det mye mer elegant med små bryster om en skal ha dyp utringning! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...