Gå til innhold

Gang bang


Modent

Anbefalte innlegg

Vi er 2 voksne venninner på rundt 40 som har vært slitt sleivete i kjeften til noen single menn som vi kjenner at i  helgen blir det gang bang hjemme hos den ene av oss. Opplever at det er 6-7 som seriøst ønsker å komme på partyet. Får litt angst da jeg ikke har deltatt på gang bang før. Så mitt spørsmål er og det er noen her som kunne dele noen erfaringer med oss om det å være 2 kvinner og 6-7 menn. Litt redd for at det kan bli litt mye på oss, vi er jo voksne damer men de vi skal møte er en del yngre enn oss. På forhånd takk for kommentarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Modent skrev:

Vi er 2 voksne venninner på rundt 40 som har vært slitt sleivete i kjeften til noen single menn som vi kjenner at i  helgen blir det gang bang hjemme hos den ene av oss. Opplever at det er 6-7 som seriøst ønsker å komme på partyet. Får litt angst da jeg ikke har deltatt på gang bang før. Så mitt spørsmål er og det er noen her som kunne dele noen erfaringer med oss om det å være 2 kvinner og 6-7 menn. Litt redd for at det kan bli litt mye på oss, vi er jo voksne damer men de vi skal møte er en del yngre enn oss. På forhånd takk for kommentarer

Basert på erfaringer så er det ytterst få som kommer til å dukke opp. Menn er generelt store i kjeften helt til det teller. Jeg har lest om mange arrangører av dette som har blåst mye penger på reise/opphold til damer som genuint er villig til det, og hatt 15 menn på lista, hvor ingen møtte opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere er kåte og erfarne, liker å suge, og liker å bli knullet mye, er vel ikke 2 kvinner og 6 menn noe problem, tenker jeg :)

Nå har jeg aldri opplevd mer enn 2 menn på en kvinne (er mann selv), men ut fra mine erfaringer med det, skulle det ikke være noe problem med 3 menn og en kvinne, så lenge damen(e) er kåte og våte. Kan jo sikkert være greit å ha litt glidemiddel for hånden, særlig om du tenker at mennene skal bruke kondom.

Anonymkode: 61ffc...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal mennene bruke kondom? Hvis ja er det greit å ha mange pakker av dette.

 

Hvor gamle er de, og hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært med 3 menn samtidig. Så det blir vel omtrent det samme når dere deler det opp. Men det er kanskje greit å be noen om å se på også feks? Så blir det ikke så mye på en gang. 

Anonymkode: 0ca44...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært med 3 menn samtidig. Så det blir vel omtrent det samme når dere deler det opp. Men det er kanskje greit å be noen om å se på også feks? Så blir det ikke så mye på en gang. 

Anonymkode: 0ca44...bfe

De som blir bedt om å se på kommer til å føle seg lite attraktive og maskuline

Anonymkode: 06a97...655

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som blir bedt om å se på kommer til å føle seg lite attraktive og maskuline

Anonymkode: 06a97...655

Mente da at man kan bytte på! 

Anonymkode: 0ca44...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på gang bang noen ganger.

- Dere bør nok tenke gjennom hvordan det vil være å ha sex med flere (mange) menn på en gang, spesielt ettersom det kanskje ikke er menn dere kjenner så veldig godt, oghva de kan finne på. 

- Som en annen nevner: Ikke start med alle på en gang. La noen av dem se på, i et hvert fall intill dere er klare for at flere deltar.(Altså: start forsiktig og øk på etter hvert)

- Husk kondom, husk kondom, alltid! 

- Det kan nok være lurt å ha glidemiddel tilgjengelig. 

- Kos dere!. Jeg har likt gang bang veldig godt, og kommer garantert å gjøre det igjen :-) 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg med brudd på norsk lov, kontaktannonse, samt spekulasjoner og svar til dette.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Modent skrev:

Vi er 2 voksne venninner på rundt 40 som har vært slitt sleivete i kjeften til noen single menn som vi kjenner at i  helgen blir det gang bang hjemme hos den ene av oss. Opplever at det er 6-7 som seriøst ønsker å komme på partyet. Får litt angst da jeg ikke har deltatt på gang bang før. Så mitt spørsmål er og det er noen her som kunne dele noen erfaringer med oss om det å være 2 kvinner og 6-7 menn. Litt redd for at det kan bli litt mye på oss, vi er jo voksne damer men de vi skal møte er en del yngre enn oss. På forhånd takk for kommentarer

feil forum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Den ‎10‎.‎02‎.‎2016 at 8.23, LiseOslo skrev:

Jeg har vært med på gang bang noen ganger.

- Dere bør nok tenke gjennom hvordan det vil være å ha sex med flere (mange) menn på en gang, spesielt ettersom det kanskje ikke er menn dere kjenner så veldig godt, oghva de kan finne på. 

- Som en annen nevner: Ikke start med alle på en gang. La noen av dem se på, i et hvert fall intill dere er klare for at flere deltar.(Altså: start forsiktig og øk på etter hvert)

- Husk kondom, husk kondom, alltid! 

- Det kan nok være lurt å ha glidemiddel tilgjengelig. 

- Kos dere!. Jeg har likt gang bang veldig godt, og kommer garantert å gjøre det igjen :-) 

 

Hei.

Har siden jeg skrev dette vært med på 4 ulike gang, 2 ganger sammen med min venninne og 2 ganger alene. Siste gangen var jeg alene med 6 menn og det var en flott opplevelse, det kom godt med at jeg hadde med glidemiddel. Det jeg har møt til gang bang er folk som jeg kjenner litt fra før, gjennom både jobben og fra fritiden. Så mitt råd til kvinner, dette er en flott måte og få maks nytelse og oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG
Den 10.2.2016 at 8.23, LiseOslo skrev:

Jeg har vært med på gang bang noen ganger.

- Dere bør nok tenke gjennom hvordan det vil være å ha sex med flere (mange) menn på en gang, spesielt ettersom det kanskje ikke er menn dere kjenner så veldig godt, oghva de kan finne på. 

- Som en annen nevner: Ikke start med alle på en gang. La noen av dem se på, i et hvert fall intill dere er klare for at flere deltar.(Altså: start forsiktig og øk på etter hvert)

- Husk kondom, husk kondom, alltid! 

- Det kan nok være lurt å ha glidemiddel tilgjengelig. 

- Kos dere!. Jeg har likt gang bang veldig godt, og kommer garantert å gjøre det igjen :-) 

 

Lise har mange gode poeng. Jeg har hatt gang bang med flere enn 6 alene og det går helt fint for meg ihvertfall. Fantastisk deilig, og masse oppmerksomhet. Vær også klar over at det ikke er alle som greier å prestere foran andre menn, de kan det være greit å suge nesten helt frem til utløsning.

Lykke til, jeg har nesten alltid kost meg i slike settinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøv på swingersklubb på ferie.  Hadde med typen, som jeg tok i munnen uten kondom, og flere menn med kondom.  Kunne befolket noen barnehager med all den sæden.  Temmelig pirrende å kjenne en inne i deg, samtidig som du har typen i munnen, og mange rundt med stive pikker.  Grei setting, alle bør prøve.  Men sammen med kjente?  Neppe.

Anonymkode: 7fa80...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom dette er menn dere ikke kjenner veldig godt og har full tillit til, så bør dere kanskje alliere dere den av mennene dere har mest tillit til, og be han holde litt oversikt over seansen. I hvert fall følg godt med hverandre, du og venninnen, så ikke det tråkkes over noen grenser (for mye/for voldsomt eller bare ubehagelig).

Husk kondom både i munn og mus!

Anonymkode: ef41b...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/9/2016 at 0.54, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med KG? :blink:

Anonymkode: d08cc...47a

Det har vel ikke skjedd noe nytt? Sex-avdelingen på KG har jo alltid vært stappfull av menn som utgir seg for å være kåte damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forsikret meg ved å at alle har papirer på at de ikke har kjønnsydommer!

Kondom beskytter ikke mot alt-herpes f,eks.

Tenk om noen har HIV-kondom er ikke hundre prosent sikkert!

Anonymkode: 4d110...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...