Gå til innhold

Forslag på en kul farge til barnerom?


Musaleem

Anbefalte innlegg

Jotun SENS 4618 Kveldshimmel

(fra samme link) er også svært vakker

Anonymkode: 8f442...bac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Musaleem skrev:

Det gjør jeg også, det er derfor jeg ønsker en relativt nøytral farge. Tilbehøret kommer nemlig til å ha masse ulike farger, og da er det greit å ha det litt nøytralt rundt. Det har i hvert fall vært tanken min. :)

Har du forslag til en bestemt gullfarge? 

Jeg ville valgt en varm gulfarge, men ikke knallgul, det blir man fort lei av tror jeg. Altså ikke noe i retning av sitrongult. 

Men tror det blir fint uansett hvilken farge du lander på siden du vil ha masse farger på tilbehøret! , 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips! Gustiviansk blå og kornblå ser veldig fine ut, jeg skal sjekke de ut enda nærmere. Jeg tror nok at gult kan være kult, men jeg er litt usikker på om jeg tør å gå for det. Jeg er for lat til å måle noe igjen når jeg først er ferdig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Musaleem skrev:

Takk for gode tips! Gustiviansk blå og kornblå ser veldig fine ut, jeg skal sjekke de ut enda nærmere. Jeg tror nok at gult kan være kult, men jeg er litt usikker på om jeg tør å gå for det. Jeg er for lat til å måle noe igjen når jeg først er ferdig. 

Kjenner meg igjen der gitt. Derfor kan det være lurt å ha litt is i magen før man kjøper maling og setter igang. 

Lykke til, uansett farge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Sasandra skrev:

Jeg har alltid likt lysegrønt som en kjønnsnøytral og pen farge :)

Støtter dette.

I tillegg så er grønn en rolig farge som gjerne anbefales å ha på soverom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er en veldig fin fargekombinasjon. Man kan jo evt. velge en dus sorbetgul nyanse i stedet for knallgul.

 

78630c990f441e1411cfeb01e0aca872.jpg

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips. :)  Jeg må ta en tur og se på farger selv. Kunne egentlig tenkt meg en litt mørk blåfarge, men er samtidig redd det blir for mørkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...