Gå til innhold

Menn mister lysten etter mange knull? Myte eller sannhet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venninne hevder at menn mister seksuell interesse for kjæresten når han har knullet henne mange ganger. Da vil han ut og knulle andre. Er dette en myte eller sannhet?

Anonymkode: e0873...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne hevder at menn mister seksuell interesse for kjæresten når han har knullet henne mange ganger. Da vil han ut og knulle andre. Er dette en myte eller sannhet?

Anonymkode: e0873...bb0

Menn er forskjellige. Min erfaring er at sex blir bedre etter hvert som man lærer hverandre å kjenne og vet hva den andre liker.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hog skrev:

Menn er forskjellige. Min erfaring er at sex blir bedre etter hvert som man lærer hverandre å kjenne og vet hva den andre liker.

Enig.

Anonymkode: dd2d2...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Sex blir for min del bare bedre og bedre, men nå har jeg aldri vært i forhold som varer i 5+++ år, så kan ikke uttale meg med sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Ardenus skrev:

Kommer vel an på mannen, men generelt nei.

Og så kommer det an på kvinnen. Ikke alle kvinner er like spennende seksuelt, særlig over noe tid. Venninnen til TS kan jo høres ut som akkurat den typen, som "porsjonerer" ut kjedelig sex, for å holde mannen på tå hev....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
6 timer siden, hog skrev:

Menn er forskjellige. Min erfaring er at sex blir bedre etter hvert som man lærer hverandre å kjenne og vet hva den andre liker.

Enig i denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe hvis man varierer sexlivet sitt. Men det er klart, hvis man bare har sex i misjonæren eller i samme stilling hver gang, og samme rutine hver gang, så blir man jo lei til slutt, både mann og kvinne.

Begge har jo et ansvar for å ha et variert og godt sexliv, og da reduserer man risikoen for at partneren finner tilfredsstillelse andre steder.

Anonymkode: d259f...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan vel gjelde både kvinner og menn. Etter mange år er det ikke uvanlig å bli "lei" av å ha sex med den samme personen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, _Malene skrev:

Du er inne på noe der, det er helt naturlig og "gå lei" i perioder.
Det som er litt trist er at mange damer også går inn i en "tørkeperiode" det blir ikke noe på mannen. Og det kan være en sann utfordring for forholdet over tid.

Tja, det kan vel gjelde både kvinner og menn. Etter mange år er det ikke uvanlig å bli "lei" av å ha sex med den samme personen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Basert på alle trådene her inne om kvinner som mister lysten på mannen sin så virker det heller som om det er omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ex'n min ville  aldri prøve noe nytt. samme gamle rutina. ble skikkelig kjedelig A4 sex.
fantaserte jeg om andre damer da? oh yes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, herremann skrev:

ex'n min ville  aldri prøve noe nytt. samme gamle rutina. ble skikkelig kjedelig A4 sex.
fantaserte jeg om andre damer da? oh yes.

Hva nytt ville du prøve? 

Anonymkode: dd2d2...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva nytt ville du prøve? 

Anonymkode: dd2d2...942

først spurte jeg henne om ho hadde noen sexuelle fantasier ho ville leve ut,
jeg foreslo så diverse leketøy, rollespill, litt bdsm, trekanter etc. men ho ville ingenting, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, _Malene skrev:

Tja, det kan vel gjelde både kvinner og menn. Etter mange år er det ikke uvanlig å bli "lei" av å ha sex med den samme personen.

 

Forskning på dette viser faktisk at kvinner fortere går lei av sex med samme partner enn det menn gjør. Og det stemmer jo overens med at det oftest er kvinner som bryter ut av lengre forhold også. Menn er stort sett lojale og fornøyde så lenge ting ikke er direkte forferdelig. 

Anonymkode: 99150...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kort formulert mister jeg iallefall lysten på dama etter tilstrekkelig mange dårlige/kjedelige knull!

Endret av Resignert
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...