Gå til innhold

Dårlig sex. Hva skal jeg gjøre??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har snakket med en gutt i noen måneder nå og vi har vært på mange dater. Og nå har vi hatt sex 3 ganger. Før han har jeg ikke hatt sex på 1 år, og sist person var med exen min som jeg var sammen med i litt over 2 år. Før det har jeg hatt sex med 1 person. Jeg føler meg ikke så veldig erfaren selv om jeg hadde kjæreste en stund, så jeg er ganske usikker i sengen, og liker veldig godt når gutten leder ann og tar litt kontroll! Men nå når vi har hadde sex så.. Det var ikke så bra. Ingen forspill, kun klining, rett på sex. Og når jeg red han hadde han bare lukkede øyne for det meste, og hadde kun hendene på livet mitt og klådde ikke eller noe. Han har ikke prøvd å fingre meg engang, eller noe annet, kun klining. Og da blir jeg så usikker på å gå frem og ta iniativ haha. Skal jeg bare ta opp temaet? Spørre hva han liker og satse på at han også tar mer iniativ? Aner ikke hva jeg skal gjøre, blir så sjenert og flau, tar i mot alle råd med stor takk! (Vi er forresten 19 år)

Anonymkode: 3c922...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har snakket med en gutt i noen måneder nå og vi har vært på mange dater. Og nå har vi hatt sex 3 ganger. Før han har jeg ikke hatt sex på 1 år, og sist person var med exen min som jeg var sammen med i litt over 2 år. Før det har jeg hatt sex med 1 person. Jeg føler meg ikke så veldig erfaren selv om jeg hadde kjæreste en stund, så jeg er ganske usikker i sengen, og liker veldig godt når gutten leder ann og tar litt kontroll! Men nå når vi har hadde sex så.. Det var ikke så bra. Ingen forspill, kun klining, rett på sex. Og når jeg red han hadde han bare lukkede øyne for det meste, og hadde kun hendene på livet mitt og klådde ikke eller noe. Han har ikke prøvd å fingre meg engang, eller noe annet, kun klining. Og da blir jeg så usikker på å gå frem og ta iniativ haha. Skal jeg bare ta opp temaet? Spørre hva han liker og satse på at han også tar mer iniativ? Aner ikke hva jeg skal gjøre, blir så sjenert og flau, tar i mot alle råd med stor takk! (Vi er forresten 19 år)

Anonymkode: 3c922...b65

Han er helt sikkert nervøs. Vær overbærende med han og gi han tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har snakket med en gutt i noen måneder nå og vi har vært på mange dater. Og nå har vi hatt sex 3 ganger. Før han har jeg ikke hatt sex på 1 år, og sist person var med exen min som jeg var sammen med i litt over 2 år. Før det har jeg hatt sex med 1 person. Jeg føler meg ikke så veldig erfaren selv om jeg hadde kjæreste en stund, så jeg er ganske usikker i sengen, og liker veldig godt når gutten leder ann og tar litt kontroll! Men nå når vi har hadde sex så.. Det var ikke så bra. Ingen forspill, kun klining, rett på sex. Og når jeg red han hadde han bare lukkede øyne for det meste, og hadde kun hendene på livet mitt og klådde ikke eller noe. Han har ikke prøvd å fingre meg engang, eller noe annet, kun klining. Og da blir jeg så usikker på å gå frem og ta iniativ haha. Skal jeg bare ta opp temaet? Spørre hva han liker og satse på at han også tar mer iniativ? Aner ikke hva jeg skal gjøre, blir så sjenert og flau, tar i mot alle råd med stor takk! (Vi er forresten 19 år)

Anonymkode: 3c922...b65

Ja, det syns jeg du skal gjøre. Og i samme slengen si at du ser fram til mer tafsing og ikke bare rett på. 

Ikke sats på at han tar mer initiativ, spør han heller hva han tenker om det. 

Det er litt flaut når man ikke er vant til det, men hvis du øver på det så blir du flinkere og flinkere og så er det ikke flaut å snakke om det etterhvert. :)

Anonymkode: c8b85...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Om han er en beskjeden type mann som er opplært til å forstå og lytte til kvinner, er han nok bare fryktelig redd for å gjøre noe galt. Tipper nervøsitet og at han heller vil gjøre for lite enn å gjøre noe galt spiller inn. Han tenker nok etter å ha blitt bombadert i oppveksten om allt kvinner kan bli såret over og anse som turnoff under sex, at han heller vil være forsiktig og "øm" enn å komandere og bestemme i senga. Gi han tid til å bli kjent med hva du har lyst på og hva du trenger. Og for alle del ikke tenk at han skal kunne lese tankene dine og bare gi deg det. Om du savner noe så spør om å få det....på en hyggelig/sexy måte. Mange kvinner trenger å forstå at veldig mange menn også kan føle på usikkerhet og utilstrekkelighet. Desto mer åpen du er om kroppen din og behovene dine, desto mer vil han kvikne til å bli en god elsker. Noen trenger bare ett lite spark med selvtillit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...