Gå til innhold

Bootcut og flared jeans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå, hvordan er det med dere? Har dere byttet ut skinny jeansene med noen med mer vidde nederst enda? Jeg har ikke det, og ser ikke så veldig mange andre i bybildet som har gjort det heller. 

Anonymkode: 61cdb...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanne70

Nja, nei. Jeg vurderer å kjøpe et par lyse kickflares til sommeren, og kanskje et par 70-tallsinspirerte jeans, men bootcut er veldig "been there, done that" for meg, så det står jeg lett over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til å donere de to parene jeg har over til Fretex.

Har hatt dem i mange år og bruker dem til høyhælte sko om sommeren og høyhælte støvletter om vinteren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått med noe annet en bootcut de siste tyve årene, minst. Skinny ser ikke bra ut på fasongen min. 

Anonymkode: ec5a8...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke gått med noe annet en bootcut de siste tyve årene, minst. Skinny ser ikke bra ut på fasongen min. 

Anonymkode: ec5a8...b92

Samme her, bruker skinny når jeg ha lave sko, men bootcut ser absolutt best ut på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mis(s)Understood skrev:

Jeg ser ingen grunn til å donere de to parene jeg har over til Fretex.

Har hatt dem i mange år og bruker dem til høyhælte sko om sommeren og høyhælte støvletter om vinteren.

 

Men bruker du skinny også?

Anonymkode: 61cdb...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Nanne70 skrev:

Nja, nei. Jeg vurderer å kjøpe et par lyse kickflares til sommeren, og kanskje et par 70-tallsinspirerte jeans, men bootcut er veldig "been there, done that" for meg, så det står jeg lett over :)

 

4 timer siden, Nanne70 skrev:

Nja, nei. Jeg vurderer å kjøpe et par lyse kickflares til sommeren, og kanskje et par 70-tallsinspirerte jeans, men bootcut er veldig "been there, done that" for meg, så det står jeg lett over :)

Bootcut er veldig been there done that for meg også. Da vil jeg heller ha skikkelig flagrebukser. Nei, det blir nok fortsatt skinny på meg også. Ingen av skoene mine passer heller til det. 

Anonymkode: 61cdb...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...