Gå til innhold

Nå er den tyske babyen død.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igjen er det vanskelig å finne saken i norsk media.

Og et baby ble offeret denne gangen fordi faren ikke hadde penger eller mobil på seg. Hvor mange skal ofres før myndighetene skjønner at vi må ha lukkede mottak inntil vi vet hvem vi har med å gjøre?

http://www.infowars.com/germany-migrants-stab-father-chase-him-baby-into-freezing-pond/ sammen med sin far som ble knivstukket.

Anonymkode: c55f8...506

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du gi et kort sammendrag om det som skjedde, for oss som ikke kan tysk?

Anonymkode: 8fc8b...017

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men dette blir litt for dumt. Du kan da ikke regne med at norsk media skal rapportere om alle hendelser som skjer i verden.

Anonymkode: 7b95b...ee2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært mange som blir drept i USA f.eks hver dag, for det meste av etnisk amerikanere. Skal VG rapportere om alle i verden som blir drept hver dag? Da hadde ikke nyhetene handlet om annet, og det er heller ikke fysisk mulig da man ikke hadde rukket det på et døgn.

Anonymkode: 1185e...a08

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du gi et kort sammendrag om det som skjedde, for oss som ikke kan tysk?

Anonymkode: 8fc8b...017

Arabiske menn knivstakk en mann som spaserte ute med babyen sin, siden han ikke hadde mobil eller lommebok og gi dem, og tvang han og babyen ut i iskaldt vann hvor babyen døde. 

Grusomt, og intet nytt under solen mao. Nok av uskyldige barn som må bøte med livet grunnet asylstrømmen. 

Anonymkode: b5642...0cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager men dette blir litt for dumt. Du kan da ikke regne med at norsk media skal rapportere om alle hendelser som skjer i verden.

Anonymkode: 7b95b...ee2

Jo, hver eneste sak en av 6,7 milliarder ikke-vestlige (det er 0,6-0,7 milliarder hvite i verden), utfører skal bli skrevet om i norske aviser!!! Og ihvertfall hvis det er en av 100 millioner ikke-vestlige i Europa/USA!

:ironi:

 

 

 

Anonymkode: 24f70...e63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Så du i aftenposten idag?

Mor på 35 er dømt til mange års fengsel, hun er hvit amerikaner. Men hun har solgt datteren sin til voldtektsmenn i mange år. Datteren er nå seks år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, førstedamen skrev:

Så du i aftenposten idag?

Mor på 35 er dømt til mange års fengsel, hun er hvit amerikaner. Men hun har solgt datteren sin til voldtektsmenn i mange år. Datteren er nå seks år.

Og det rettferdiggjør at denne babyen mistet livet? Bryr du deg i det hele tatt om alle som mister livet i slike saker begått av utlendinger? 

Og hun var ikke hvit amerikaner nei. 

Anonymkode: b5642...0cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det rettferdiggjør at denne babyen mistet livet? Bryr du deg i det hele tatt om alle som mister livet i slike saker begått av utlendinger?

Anonymkode: b5642...0cf

Så bra at du bryr deg om barneliv! Her er noe du kan engasjere deg i:

http://berntolufsen.vg.no/files/2015/09/Alan-Kurdi-Sun.jpg

Bildet endret til link pga. opphavsrett.

- Avalon, mod

 

Anonymkode: 97a5c...2ce

Endret av Avalon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det rettferdiggjør at denne babyen mistet livet? Bryr du deg i det hele tatt om alle som mister livet i slike saker begått av utlendinger? 

Og hun var ikke hvit amerikaner nei. 

Anonymkode: b5642...0cf

Nei jeg bryr meg bare like mye om utenlandske barn som mister livet og hvite folk som dreper, for det er like mange av dem som på andre siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, førstedamen skrev:

Så du i aftenposten idag?

Mor på 35 er dømt til mange års fengsel, hun er hvit amerikaner. Men hun har solgt datteren sin til voldtektsmenn i mange år. Datteren er nå seks år.

The woman, who isn’t a U.S. citizen, was concerned that she would be sent back to Tonga if she didn’t cooperate with her husband’s demands.

 

http://www.heraldnet.com/apps/pbcs.dll/article?aid=/20160203/NEWS01/160209804&template=MobileArt

 

Anonymkode: b5642...0cf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, førstedamen skrev:

Nei jeg bryr meg bare like mye om utenlandske barn som mister livet og hvite folk som dreper, for det er like mange av dem som på andre siden. 

Men det har ikke noe med denne saken å gjøre, hverken det eller den løgnen du dro istad. Man kan ikke kneble diskusjonen om hva asylstrømmen drar med seg selv om hvite også utfører drap. 

Anonymkode: b5642...0cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The woman, who isn’t a U.S. citizen, was concerned that she would be sent back to Tonga if she didn’t cooperate with her husband’s demands.

 

http://www.heraldnet.com/apps/pbcs.dll/article?aid=/20160203/NEWS01/160209804&template=MobileArt

 

Anonymkode: b5642...0cf

Haha der har du rett, MEN mannen hennes var det var han ikke, han ble å dømt. Shit for et dålig eksepel jeg fant altså x) Må flire av meg selv, takk for opplysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det har ikke noe med denne saken å gjøre, hverken det eller den løgnen du dro istad. Man kan ikke kneble diskusjonen om hva asylstrømmen drar med seg selv om hvite også utfører drap. 

Anonymkode: b5642...0cf

Ja skyld alt på andre kulturer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det har ikke noe med denne saken å gjøre, hverken det eller den løgnen du dro istad. Man kan ikke kneble diskusjonen om hva asylstrømmen drar med seg selv om hvite også utfører drap. 

Anonymkode: b5642...0cf

Men det jeg ikke skjønner er hva du tror kan bli gjort? (Og hver så snill å ikke kom med usakligheter som kast alle ikke-vestlige ut av Europa, det kommer ikke til å skje, selv om du drømmer om det hver natt fra nå av).

Selv om Norge stenger grensene 100%, ville verden for øvrig fortsatt å rotere, og til slutt hadde mer innvandring kommer til Norge.

Anonymkode: 24f70...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Å jeg dro da ikke en løgn, jeg bare leste ikke gjennom saken før jeg delte den. Trodde opprigtig at det var en amerikansk dame til noen her inne ba meg se igjen. Herregud altså..

Endret av førstedamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, førstedamen skrev:

Så du i aftenposten idag?

Mor på 35 er dømt til mange års fengsel, hun er hvit amerikaner. Men hun har solgt datteren sin til voldtektsmenn i mange år. Datteren er nå seks år.

Hvor står det at hun er hvit amerikaner?

Anonymkode: 8b46e...b8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er svært mange som blir drept i USA f.eks hver dag, for det meste av etnisk amerikanere. Skal VG rapportere om alle i verden som blir drept hver dag? Da hadde ikke nyhetene handlet om annet, og det er heller ikke fysisk mulig da man ikke hadde rukket det på et døgn.

Anonymkode: 1185e...a08

Det er å rapportere uvanlige ting er det som har nyhetsverdi. Det at barn blir drept i Tyskland er ikke vanlig. Å ikke rapportere om slike uvanlige dødsfall fordi det er vanlig at folk blir drept i konfliktområder verden over ville vært underlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...