Gå til innhold

Til mannfolk her inne! Sex under mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan fint ha sex, men så klart så spørs det jo hvor jeg er i uka. Dag nummer 2 er helt uaktuelt! :opplyser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer veldig på en ting, nemlig hva menn syns om å ha sex med dama når hun har mensen. De fleste damer vil jo ikke ha seg i den tiden, men noen syns det er helt greit. Så spørs hva dere tenker om saken? Er det helt greit, uaktuelt for dere, eller kanskje fantastisk fordi det er jo "smøring" fra før uten at dere må jobbe så mye.  Blir det annerledes enn ellers i måneden (går ut fra at oralsex utgår for alle)

Dette er et seriøs spørsmål.

Anonymkode: 7327f...9d7

Helt ok for meg, men pga størrelsen er det uaktuelt for henne. Det bli ofte en del BJ den perioden. Hun elsker å gi det i bytte mot massage. Funker bra.

Anonymkode: 63bb0...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente her. Kjæresten min vil ikke ha sex når jeg har perioden. Jeg er vil ikke selv heller, så den saken er jo grei. 

Anonymkode: a3e3c...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går i dusjen å koser oss under mensen. Eller så får mannen all tiden min. 😉

Anonymkode: 8057d...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen problem. Passer litt på stillingen og har en håndduk under. Vi gjorde det ikke i starten da, husker ikke når det "ble greit" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer bryr seg ikke. I starten av forholdet vårt reagerte jeg dårlig på p-pillene mine og blødde daglig i flere mnd, så da hadde det jo vært ganske problematisk om han ikke ville fordi det var litt blod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulling og fingring under mensen går greit, mens slikking dessverre må utgå....

Noen damer kan og føles litt "trå" inni når de har mensen, ikke like glatte og deilige som ellers.

Men om dama har lyst, er jeg aldri tung å be :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare møtt på en som helst ikke vil ha sex under mensen. Verre for meg selv under dag 1 og 2 da livmoren sitter så lavt at det er vondt, samt en er veldig oppblåst.

Anonymkode: 6159f...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var ung, 19-23 så brydde jeg meg ikke noe om det, var såpass desp, jeg var så lykkekig bare jeg fikk ligge med en jente. Men nå i eldre alder, så fikk jeg tidenes turn off, og når jeg så d blodslimet på penisen min, etter det, så er det nei.  

 

.

Endret av Hippie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...