Gå til innhold

Til mannfolk her inne! Sex under mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer veldig på en ting, nemlig hva menn syns om å ha sex med dama når hun har mensen. De fleste damer vil jo ikke ha seg i den tiden, men noen syns det er helt greit. Så spørs hva dere tenker om saken? Er det helt greit, uaktuelt for dere, eller kanskje fantastisk fordi det er jo "smøring" fra før uten at dere må jobbe så mye.  Blir det annerledes enn ellers i måneden (går ut fra at oralsex utgår for alle)

Dette er et seriøs spørsmål.

Anonymkode: 7327f...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spør du bare menn? Ingen av dem jeg har vært sammen med har brydd seg om det, det har vært litt mer sånn "Nei herregud, hvorfor skulle det være ille?" når jeg har spurt. 

Anonymkode: c1b18...909

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit, men jeg merker at jeg ikke er like interessert når hun har rød uke. Da jeg var 18 brydde jeg meg ikke i det hele tatt

Anonymkode: 86a76...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg fint lite. Et håndkle under slik at vi slipper å vaske laken etc. Litt blod gjør ingenting, vi kan dusje etterpå. Nå blør ikke hun jeg ligger med så mye da, og hun dusjer alltid først, men kommer selvfølgelig litt. Spørs hvor i uken hun er. 

Anonymkode: 1513d...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg ikke bryr meg om, noen mener også at det forsteker orgasmefølelsen til Dama, Jenta i den perioden men det er noe jeg ikke er sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen har aldri vært et tema. Her skal det knulles!

Anonymkode: b7043...1c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke. Hånkle under, eller så tar vi det et sted det passer. Er jenta nydusjet så har jeg ikke noe problem med oralsex, men jeg må med skam melde at jeg kanskje utelater den grøvste tungepulingen akkurat da. 

Min erfaring er at det er jenta som oftest har minst lyst på sex under mensen, noe jeg såklart respekterer. Jeg kan fint ha en uke med kun munnknulling jeg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn jeg har vært med har vært likegyldig til det i ale fall. Kun møtt en som ikke likte det, men det var fordi han ikke tålte å se blod uten å gå i gulvet, uavhengig av hvor det kom fra.

Anonymkode: 9a69a...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer veldig på en ting, nemlig hva menn syns om å ha sex med dama når hun har mensen.

Anonymkode: 7327f...9d7

Personlig bryr jeg meg ikke, men dama liker det ikke, hun føler seg ekkel. 

Anonymkode: 49192...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var yngre var det ikke så nøye, nå gidder jeg ikke, jeg er ikke SÅ nøden at jeg ikke klarer å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, men kjæresten min bryr seg ikke. For meg tenker jeg at helt i starten på perioden så kan vi ha sex i dusjen. Men har ikke veldig lyst på sex når det står på som værst  ettersom jeg selv synes mensen er ekkel og heslig. Men har hørt et sted (uten sikre kilder) at sex under mensen kan hjelpe ved Mens smerter. 

Anonymkode: fcb21...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nei fysj å fysj! Jeg er jente og kunne aldri latt kjæresten hatt sex med meg under mensen! Det for meg er helt uaktuelt. Kjæresten syns det selv også da, så da er det friuke! Da gjør jeg heller ting på han for å si det sånn. Føler meg grise ekkel når jeg har mensen, så aldri i livet om noe annet en en tampong har tilgang oppi der da :hoho:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min bryr seg ikke :) 

Jeg brydde meg ganske mye før, men nå er jeg litt med avslappet når det kommer til sex og mensen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...