Gå til innhold

Fritid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet dit at jeg innimellom har for mye fritid. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. 

Jeg liker å lese bøker og se serier/filmer og trene, men det er liksom det. Når jeg kommer hjem fra skolen og ikke har lekser blir jeg vanligvis bare sittende å kjede meg. 

Så, hva gjør egentlig folk på? 

Nå har jeg snart vinterferie, og har innsett at jeg ikke aner hva jeg skal ta meg til de dagene. 

Anonymkode: 397fd...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Sitter på Wikipedia.
 BookCrossing,
 Skrive blogg?

Anonymkode: 2dacd...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Sitter på Wikipedia.
 BookCrossing,
 Skrive blogg?

Anonymkode: 2dacd...19f

Det gjør jeg også, wikipeida, liker å google å lese og undersøke ting når det er noe jeg lurer på eller tema jeg synes er interessante, men det er jo ikke alltid man har noe akkurat der og da. Dessuten kan man vel kanskje si at det går under nesten samme kategori som å lese bøker? 

Anonymkode: 397fd...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg også, wikipeida, liker å google å lese og undersøke ting når det er noe jeg lurer på eller tema jeg synes er interessante, men det er jo ikke alltid man har noe akkurat der og da. Dessuten kan man vel kanskje si at det går under nesten samme kategori som å lese bøker? 

Anonymkode: 397fd...f97

 Hva med å opprette nye artikler - og / eller utvide noen som allerede eksisterer på Wikipedia ?

Anonymkode: 2dacd...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Hva med å opprette nye artikler - og / eller utvide noen som allerede eksisterer på Wikipedia ?

Anonymkode: 2dacd...19f

Har ikke kunnskap til det. 

Anonymkode: 397fd...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har helt motsatt problem, jeg har ikke fritid nok til alt jeg liker å gjøre. Som innebærer: 

- lese
- se filmer/tv
- løse kryssord/sudoku/kakuro
- trene styrke og kampsport
- gå fjellturer
- spille brettspill
- spille cello
- tilbringe tid med venner/familie (kino, kafe, skravlekvelder, etc)
- programmere
- lage mat
- finne nye oppskrifter
- planlegge reiser og ferier og drømme meg vekk
- puslespill

Anonymkode: 52226...fd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Det er jo så utrolig mye spennende å finne på, og stort sett trenger du ikke å forlate hjemmet engang. En ting som jeg liker å gjøre er å slurve med rompetørken med vilje, la det størkne ca. 30-45 minutter (noe som er en ypperlig anledning til å sjekke KG) og så dusje bort restene. Det du sitter igjen med da er noen ganske så spennende nupper i og rundt et gullende rent anus. Disse svir litt og er ruglete, noe som gjør dem veldig spennende å ta på, trykke på o.s.v. Timesvis med morro bare der! Om du er av typen som trenger flere stimuli på en gang, kan du f.eks. se på en TV-serie samtidig. Vil anbefale Fargo i så fall, om du ikke allerede har sett den, både første og andre sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går tur med hunden og trener spor med henne. Både hun og jeg elsker å være ute i lag. Jeg gjør også litt håndarbeide som strikking og nålebinding. 

I helgene og andre fridager så drar vi gjerne på dagsturer. F.eks går "ti på topp" om sommeren. ( fjellturer hvor du krysser av tuene på en liste) og har med primus og lager koselig lunsj ute. Eller tar en bytur og går i gallerier, museer og gjerne møter venner til kafe etterpå. 

Jeg kan også kose meg en hel dag med å lage mat. Begynne på morgen med å sette brøddeig og så ta en tur inn handle litt råvarer og hjem og kokkelere utover dagen. 

 

Jeg har rett og slett ikke nok fritid til alt jeg ønsker å gjøre.

Anonymkode: 96a3b...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Perelandra skrev:

Hva med å prøve å lære et nytt språk, eller å spille et musikkinstrument?

Vil ikke lære noe der jeg må gå inn for å lære. Det minner for mye om skole. 

Anonymkode: 397fd...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...