Gå til innhold

Fra lavkarbo til lavkalori - Erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært på lavkarbo et år, og begynner å nærme meg målvekten, men skal ned litt til. Men er rett og slett litt lei av lavkabo, det er et fint kosthold, men veldig tungvint til tider.. 

Har så lyst til å gå over til "vanlig sunt" kosthold, ikke få i meg for mye kalorier. Men hvordan gjør jeg dette? er faktisk skikelig redd og usikker, har som sagt spist lavkarbo et helt år, og er så trygg på det og har gått ned 15 kg. 

Kommer jeg til å legge på meg i starten? Hva gjør jeg? Hvor mye kalorier bør jeg ligge på for å ikke innta mer enn jeg klarer å forbrenne? (trener en god del) 

 

Hahah mye spørsmål her :fnise: men HÅPER noen kan hjelpe meg litt her, hadde blitt så takknemmelig :) 

 

Anonymkode: 6ed24...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten gjøre et overslag på hvor mye du trenger å spise - om du bruker en app/elektronisk/nettbasert matdagbok, vil den regne ut for deg kaloriene du skal innta; ellers kan du bruke denne: http://www.trening.no/kalkulatorer/bmr/

Når du spiser mer karbohydrat, kommer du til å øke en del i vekt, men det er vann og bare max en kilo, så lenge totalt antall kalorier er det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 29.5.2017 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Opp

Anonymkode: b4f58...96d

Er du trådstarter? Holder du fortsatt på å legge om kostholdet? :klo: 

Anonymkode: e8d24...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...