Gå til innhold

Kan ikke Listhaug slå gjennom med noen av asylkravene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, merett2 skrev:

Jo, det er klart hun kan! Hun kan ta sin hatt OG GÅ! Pleeeeease!!

Håper noen seriøse kan svare. 

Anonymkode: 0320a...02f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om hun faktisk bare kunne holdt snøvla si og stille og rolig gjennomført asylforliket slik det er bred enighet om på tinget, men nei da, hun må selvsagt være så tysen, ufordragelig og vulgær slik at Frp skal få eieforhold til innvandringspolitikken, nei den dama passer ikke som minister til det er hun for kontroversiell

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listhaug gjør en kjempejobb! Håper hun greier å banke igjennom noen av forslagene selv med det norske folks naivitet.

Anonymkode: 58c87...926

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan svare på det jeg faktisk lurer på??

Dere som ivrer så sterkt etter invasjon av voldtektsmenn kan ta diskusjonen et annet sted. 

Anonymkode: 0320a...02f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan svare på det jeg faktisk lurer på??

Dere som ivrer så sterkt etter invasjon av voldtektsmenn kan ta diskusjonen et annet sted. 

Anonymkode: 0320a...02f

"Invasjon av voldtektsmenn", voldsomt som du generaliserer. Ingen som liker voldtektsmenn, og de aller fleste utenfor Europaer faktisk ikke voldtektsmenn, selv om du virker å mene det.

Anonymkode: c02c3...330

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Invasjon av voldtektsmenn", voldsomt som du generaliserer. Ingen som liker voldtektsmenn, og de aller fleste utenfor Europaer faktisk ikke voldtektsmenn, selv om du virker å mene det.

Anonymkode: c02c3...330

Nei, vet du hva. Jeg orker ikke lese en eneste overskrift til om voldtekt av barn, gruppevoldtekter og kvinner, menn og eldre som blir slått ned og ranet på joggetur eller på vei hjem fra byen. Dere som klapper for at Listhaug feiler i å forhindre dette kan prate om det et annet sted. 

 

Anonymkode: 0320a...02f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske Jensen og Listhaug hadde ALT å si om innvandring her i Norge. De er klare i talen og jeg er hjertens enig med de 😊

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan svare på det jeg faktisk lurer på??

Dere som ivrer så sterkt etter invasjon av voldtektsmenn kan ta diskusjonen et annet sted. 

Anonymkode: 0320a...02f

Tenkte jeg skulle prøve å gi deg et seriøst svar, jeg - helt til jeg kom til denne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listhaugs parti og regjeringspartner Høyre fikk ikke flertall av stemmene i 2011. Derfor må de, og jeg vet dette er et vanskelig konsept for enkelte, ha støtte fra andre partiet for å få flertall for forslagene sine. Det er ganske enkel matematikk.

Det er uansett ikke de rødgrønne som setter seg på bakbeina, det er et samlet Storting bortsett fra de to partiene som for øyeblikket er i regjering. Da kan ikke mindretallet skjære gjennom. Sånn fungerer det ikke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 KrF, Venstre, SV og andre tullete mikro-partier setter seg garantert ordentlig på bakbeina.

 Dersom FrP skulle hatt noen mulighet til å gjennomføre  dette, så skulle de hatt regjeringsmakten aleine...

Anonymkode: f82c7...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Tenke seg til at de gjør det de lovde, og representerer verdiene og prinsippene de sa de skulle følge da de gikk til valg.

Eier de ikke skam? MAKAN!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 KrF, Venstre, SV og andre tullete mikro-partier setter seg garantert ordentlig på bakbeina.

 Dersom FrP skulle hatt noen mulighet til å gjennomføre  dette, så skulle de hatt regjeringsmakten aleine...

Anonymkode: f82c7...6ba

De fikk knapt patetiske 10%. Det er ingen fare for at de skal få majoritetsstemmer. :rulle:

Anonymkode: 89b7e...3be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fikk knapt patetiske 10%. Det er ingen fare for at de skal få majoritetsstemmer. :rulle:

Anonymkode: 89b7e...3be

eh? De fikk vel rundt 5-6% men etter meningsmålingene ser det heldigvis ut til at de vil falle under sperregrensen ved valget. Hvilken fryd det hadde vært!

Anonymkode: 58c87...926

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

?

http://m.nettavisen.no/politikk/sv---dette-var-pa-tide-venstre/3423190789.html

Norge er på vei til undergrunnen i selskap med Sverige&Co, er det ingenting Listhaug kan gjøre så lenge de rødgrønne står imot alle forslagene hennes? :( 

Anonymkode: 0320a...02f

Er det ikke 2-3 punkter av 40 det er snakk om og det er mer snakk om justeringer av forslagene en at de går i mot,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apis skrev:

Tenk om hun faktisk bare kunne holdt snøvla si og stille og rolig gjennomført asylforliket slik det er bred enighet om på tinget, men nei da, hun må selvsagt være så tysen, ufordragelig og vulgær slik at Frp skal få eieforhold til innvandringspolitikken, nei den dama passer ikke som minister til det er hun for kontroversiell

Jeg er faktisk litt enig i dette her. Hun er tysen og vulgær - det var hun også som landbruksminister. Hun har sagt flere ting som har vært totalt unødvendig, og som har blitt brukt av media til å polarisere asyldebatten. Jeg er enig hennes forslag til innstramminger, men hun gjør ingen god figur. Hun burde ikke vært minister.

Anonymkode: 093fa...744

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel om Høyre og FrP tør å gå i mot Venstre og KrF. De har tross alt en samarbeidsavtale.

AP ser ut til å være enig med asylforslaget, bortsett fra et par punkter. Det kan man tydelig se også - AP sitter stille i båten og prøver å være musestille. Det eneste Støre hadde å utsette på var "retorikken".

Anonymkode: 093fa...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naive tullinger som vil ta inn muslimske fanatiske kvinneundertrykkere. Fy faen ass.

LiveLeak-dot-com-21a_1447946549-islam3_1447946543.jpg.resized.jpg

Anonymkode: 39523...44f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...