Gå til innhold

Farskap


Pinge

Anbefalte innlegg

Hei dere,

jeg har et lite spørsmål.. Det gjelder farskap og eggløsning, og jeg håper virkelig at noen kan svare meg på dette. Det har seg slik at jeg ble gravid enten 21. november eller 28. november. Min eggløsning var 22-27, og "toppdagen" var 25. november. Er det noen her inne som kan svare meg på om det er nr 1 eller nr2 som har gjort meg gravid.

Tusen takk på forhånd! 

Endret av Pinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Aye skrev:

Bra gjort. Smart jente du. 

Det var rette fuglen som feis...:fnise:

Anonymkode: f8594...e42

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, isbjørnungen skrev:

Begge deler er dessverre mulig! 

Hvordan er dette umulig? Haha

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
3 minutter siden, Pinge skrev:

Hei dere,

jeg har et lite spørsmål.. Det gjelder farskap og eggløsning, og jeg håper virkelig at noen kan svare meg på dette. Det har seg slik at jeg ble gravid enten 21. november eller 28. november. Min eggløsning var 22-27, og "toppdagen" var 25. november. Er det noen her inne som kan svare meg på om det er nr 1 eller nr2 som har gjort meg gravid? 

Vet at det kanskje høres utrolig uansvarlig ut, men jeg er virkelig usikker og redd. Trenger ingen skjennepreken akkurat nå.. Tusen takk på forhånd! 

Auda! Men dette virker såpass nære hverandre at her kan nok ingenting annet enn en DNA-test hjelpe deg tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Pinge skrev:

Hvordan er dette umulig? Haha

  Vis skjult innhold

 

 

Tror du har tilskrevet meg en u for mye :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var rette fuglen som feis...:fnise:

Anonymkode: f8594...e42

Jeg går ikke rundt å knuller to samtidig kun for å bli gravid. Kun kvinner som kan det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, isbjørnungen skrev:

Tror du har tilskrevet meg en u for mye :) 

Hehe, oida.. Ser dette her, beklager:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aye skrev:

Jeg går ikke rundt å knuller to samtidig kun for å bli gravid. Kun kvinner som kan det ;) 

Jeg gjorde ikke det dessverre;) Gikk på prevensjon, men den har tydeligvis sviktet. Men du har helt riktig, bare kvinner som kan bli gravide forhåpentligvis?.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pinge skrev:

Jeg gjorde ikke det dessverre;) Gikk på prevensjon, men den har tydeligvis sviktet. Men du har helt riktig, bare kvinner som kan bli gravide forhåpentligvis?.... 

Finnes jo en mann som gikk gravid og fikk barn men han hadde jo vert kvinne tidligere.

Bra for deg at ingen av de to er typen din da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pinge skrev:

Jeg gjorde ikke det dessverre;) Gikk på prevensjon, men den har tydeligvis sviktet. Men du har helt riktig, bare kvinner som kan bli gravide forhåpentligvis?.... 

Hvorfor hadde du så stålkontroll på eggløsningsperioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hvorfor hadde du så stålkontroll på eggløsningsperioden?

Jeg har bare sjekket det i etterkant.. Har aldri hatt kontroll på eggløsningsperioden tidligere, men akkurat da var jeg nødt å sjekke for å finne ut av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tippet nr 1. Begge gangene jeg har blitt gravid har det vært i perioden FØR eggløsning. Har aldri blitt gravid med ubeskyttet samleie etter EL. 

Anonymkode: 43adc...c91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tippet nr 1. Begge gangene jeg har blitt gravid har det vært i perioden FØR eggløsning. Har aldri blitt gravid med ubeskyttet samleie etter EL. 

Anonymkode: 43adc...c91

Det er det jeg også ville tippet.. Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mest sannsynlig er det nr. 1. Sædcellene kan leve i flere dager inni deg, mens et sluppet egg bare lever i ca. 1 døgn. Men helt sikker kan du jo ikke være, så det blir nødvendig med en DNA-test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte folk altså. "Ops et uhell at jeg ble gravid når jeg gikk på prevensjon, men jeg visste jo eggløsningstida da", høres veldig mistenksomt ut. Enten er dette troll eller så er det en voksende trend her inne at kvinner vil stå frem med at de ikke vet hvem som er faren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...