Gå til innhold

Tips til mascara?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er på utkikk etter en ny mascara. Jeg er veldig pirkete og nøye på at mascaraen skal være bra. Tidligere har jeg brukt Clinique High Impact mascara, som jeg er veldig fornøyd med. Minuset er at jeg blir svart under øynene i løpet av dagen.. Så derfor ser jeg etter en annen. 

Hvilken mascara bruker du? Og hvordan resultat får du? :)

Anonymkode: 88bf1...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Max Factors False lash effekt har jeg brukt i mange år.  Separerer og lager både lengde og volum.  Drysser ikke og lager heller ikke en mørk skygge under øyet.   Har også velvet-typen men den er ikke like god. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DreamOn skrev:

Max Factors False lash effekt har jeg brukt i mange år.  Separerer og lager både lengde og volum.  Drysser ikke og lager heller ikke en mørk skygge under øyet.   Har også velvet-typen men den er ikke like god. 

 

 

Jeg har også vært tro mot denne i flere år. Veldig god mascara som verken klumper eller drysser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst på chanel le volum men er redd den har for mye produkt på kosten og at den er for våt i konsistensen. Mange dyre mascaraer som er slik. Det er det jeg liker med false lash fra max f, at det ikke er for mye produkt på kosten og at ikke formulaen er så våt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går alltid tilbake til Loreal volume million lashes. Vanlig eller extra black. Har kjøpt den lilla og den grønne en gang, men børstene er elendige på dem så jeg vasket og brukte en vanlig børste nedi.

Nylig kjøpte jeg en fra maybeline som var best i test på tv2 hjelper deg, men den var helt elendig til meg. Alt for våt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...