Gå til innhold

Hva skjedde med hudpleie/makeup-bloggen til Hilde Christina?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Er det noen som vet hva som har skjedd med bloggeren Hilde Christina. Jeg fant bloggen veldig nyttig når det gjaldt sminke og hud. Verken privatbloggen eller hudpleiebloggen finnes lengere.

Jeg vet hun ble operert pga. sykdom. Vet noen om alt står bra til? :-/

Anonymkode: f8002...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De færreste blogger vel for alltid :) Jeg vet ikke hva som skjedde, men når man blir "voksen" og får jobb, familie, eller kanskje studier, så blir det gjerne lengre og lengre mellom hver gang man blogger, og så tar det bare slutt :)

Jeg leste bloggen en stund, men synes hun var så voldsom til å stemple produkter som "trygg". Ingen produkter er trygg. Det ble mindre og mindre grundige omtaler og tips. Og jeg fulgte mindre og mindre med på bloggen. Og når hun begynte å gjøre narr av unger på youtube, så fjernet jeg rett og slett bokmerket. Forhåpentligvis har hun blitt voksen og fått seg en ordentlig jobb. Netthudpleier ser ikke jeg på som en ordentlig jobb. Det blir som en nett-snømåker :P Visse ting MÅ man faktisk snu seg bort fra skjermen og tastaturet for å gjøre!

Anonymkode: 95b08...59d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å skulle drifte en blogg når man er mer syk enn frisk. Kommer vel sterkere tilbake når/om hun blir sykdomsfri. Men leit at bloggen ikke kan leses lengre, var veldig mye nyttig informasjon der!

Anonymkode: e9b3a...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste den sporadisk, men synes ikke det "faglige" hang helt på greip.

Uansett; jeg fikk inntrykk av at hun har hatt/har kronisk sykdom på en eller annen måte, og hun blogger vel enten mindre fordi hun A: har for få lesere og/eller B: ikke er i form.

 

Anonymkode: a1f2a...7e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken sykdom er det snakk om?

Anonymkode: 7704c...8cd

En autoimmun sykdom av noe slag. Hun skrev vel før jul at hun ble operert og hadde hatt mange skumle komplikasjoner i den forbindelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste den sporadisk, men synes ikke det "faglige" hang helt på greip.

Uansett; jeg fikk inntrykk av at hun har hatt/har kronisk sykdom på en eller annen måte, og hun blogger vel enten mindre fordi hun A: har for få lesere og/eller B: ikke er i form.

 

Anonymkode: a1f2a...7e5

 

Enig at det faglige var litt på halv tolv, særlig mht ekspertrollen hun påtok seg. Er vanskelig å ta henne troverdig når hun også hadde klokketro på humbug som kinesisk detoxfotplaster, at månefasene påvirket kroppen, dyretolking med Sissel Granna +mye annet rart. Og det var aldri rom for å ta til seg kritikk og tilbakemeldinger.

Anonymkode: 3ace6...226

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen fyr som overtok bloggings så det ut til, da sluttet jeg å lese for han sensurerte svar i innlegg som  var utelukkende reklame med feilinformasjon. Fortalte med god dokumentasjon hvordan ting var og det innlegget ble aldri godkjent, isteden svarte han damen som spurte om spørsmålet med feilinformasjon.

Litt greit at man kan tingene når man blogger og skal fortelle andre om det.

Anonymkode: 8e106...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Noen som vet hvordan det går med henne? Noen som følger henne på instagram?

Anonymkode: d6980...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎09‎.‎02‎.‎2016 at 17.27, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Er det noen som vet hva som har skjedd med bloggeren Hilde Christina. Jeg fant bloggen veldig nyttig når det gjaldt sminke og hud. Verken privatbloggen eller hudpleiebloggen finnes lengere.

Jeg vet hun ble operert pga. sykdom. Vet noen om alt står bra til? :-/

Anonymkode: f8002...4e7

www.hildechristina.com

Anonymkode: bccb8...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎10‎.‎02‎.‎2016 at 17.02, _Aries skrev:

En autoimmun sykdom av noe slag. Hun skrev vel før jul at hun ble operert og hadde hatt mange skumle komplikasjoner i den forbindelse. 

tipper crohns

Anonymkode: bccb8...54a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Noen som vet hva som har skjedd med henne? Veldig lenge siden hun har oppdatert på bloggen, instagram, youtube osv..

Anonymkode: ff4d0...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipper hun fortsatt er syk. Tror hun planlegger å fortsette med bloggingen når/dersom hun blir frisk.

Anonymkode: c9297...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 10.2.2016 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Hun er på Instagram, se der, ES

Anonymkode: 28179...63c

hva heter hun der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Dumt hun slettet bloggen, var mye nyttig info der. 

Anonymkode: f2277...9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...